לראשונה: קנגו דיזל אוטומטי

מאת: יואל שוורץ, 15/09/2018
המסחרית הוותיקה מקבלת תיבה אוטומטית שלמעשה מחליפה את אותו דגם עם תיבה ידנית שיבואו הופסק. המחיר התייקר במעט

רנו קנגו צילום צד

מה הסיפור? יבואנית רנו החלה בשיווק קנגו דיזל עם תיבה אוטומטית. זו פעם ראשונה שגרסה כזו משווקת בישראל והיא תוצע רק בתצורת המרכב הבינונית. גרסה זו מחליפה גרסת דיזל ידני.

מה חדש? יחידת הכוח משלבת מנוע 1.5 ליטר דיזל 90 כ"ס (כמו בעבר) ותיבה אוטומטית רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 20.8 ק"מ לליטר (23.2 ק"מ לליטר בידני).

מלבד שינויים בביצועים כמו תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-14.9 שניות, במקום 13.3, גם כושר ההעמסה נפגע: 510 ק"ג, לעומת 555 ק"ג בידני. זהו כושר ההעמסה הנמוך ביותר מבין המסחריות הקטנות. מנגד, כושר הגרירה (1,350 ק"ג לנגרר עם בלמים), הוא מהטובים בקטגוריה.

רנו קנגו צילום פנים

מה נשאר כשהיה? אין שינוי במפרט האבזור, כך שקנגו נותר בסיסי וללא מערכות בטיחות מתקדמות.

מה המחיר? מחירו עומד על 144,000 שקלים – יקר ב-5,000 שקלים מהגרסה המוחלפת.

לדף הדגם >> רנו קנגו