סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר בישראל

מאת: יואל שוורץ, 15/07/2018
סיטרואן שינתה את שמו של C4 פיקאסו לספייסטורר, והדגם החדש הגיע לישראל גם בגרסת מנוע חדשה ומחיר נמוך משמעותית מבעבר

סיטרואן C4 פיקאסו חדש

מה הסיפור?
יבואנית סיטרואן החלה בשיווק דגם ה-7 מושבים המעודכן שמוותר על השם פיקאסו ויכונה מעתה ספייסטורר. הבשורה העיקרית: גרסת מנוע חדשה שתוצע במחיר מופחת.

מה חדש?
מדובר במנוע ה-1.2 ליטר שכבר משרת כמה דגמים נוספים ומוצע כאן בהספק של 130 כ"ס ובשילוב לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.9 שניות וצריכת דלק רשמית של 19.6 ק"מ לליטר בממוצע. המנוע החדש ישווק לצד המנועים הוותיקים יותר שיוצעו ללא שינוי (1.6 ליטר טורבו-בנזין 165 כ"ס, וטורבו-דיזל 120 כ"ס). בשלב זה גם הופסק שיווק גרסת 2.0 ל' דיזל (ששודרגה בחו"ל למנוע חזק יותר ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים).

סיטרואן C4 פיקאסו לוח מחוונים

יש מולטימדיה?
גרסת המנוע החדש מוצעת רק ברמת גימור אחת, "קומפורט פק" שכוללת מסך מגע בגודל "7 (בשונה מאירופה, ללא Apple CarPlay ו-Android Auto), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים למושבים האחוריים, הנעה ללא מפתח, חישוקי "16 קלים ועוד. גרסת הבסיס נעדרת מערכות בטיחות אקטיביות, ומוצעת עם מערכות התרעה בהתקנה מקומית.

מה המחיר?
מחיר הדגם המעודכן, עם מנוע 1.2 ליטר טורבו, עומד על 150,000 שקל – 19,000 שקל פחות מגרסת ה-1.6 ליטר טורבו בנזין שמחירה ומחירי שאר הגרסאות לא השתנה. המחיר החדש הופך את הדגם לאחד המיניוואנים-לשבעה הזולים בקבוצה, וגם מוריד את הדגם בקבוצת האגרה (כעת קבוצה 4, במקום קבוצה 5 בשאר הגרסאות) – הבדל של כ-300 שקלים באגרת הרישוי השנתית.

לדף הדגם >> סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר