פיז'ו 208 טק אדישן בישראל

מאת: יואל שוורץ, 11/07/2018
לראשונה הסופרמיני של פיז'ו תציע בלימת חירום אוטונומית. בנוסף החל שיווק רמת גימור חדשה 'טק אדישן', עם עוד פינוקים כמן סיוע אוטונומי לחנייה ועוד

פיז'ו 208

מה הסיפור?
יבואנית פיז'ו החלה בשיווק רמת גימור 'טק אדישן' (Tech Edition) לפיז'ו 208. רמת גימור זו, שהיא מהמאובזרות ביותר מבין רמות הגימור ל-208 באירופה, מגיע לראשונה לישראל ומבשרת סוף-סוף על הגעת מערכת בלימת חירום אוטונומית, שעד עתה הוצעה בישראל רק בפיז'ו 208GTI.

מה יש בגרסה החדשה?
מלבד מערכת הבלימה האוטונומית, רמת גימור 'טק אדישן' כוללת גם בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס מקורית, חיישני אורות וגשם, חיישני חנייה היקפיים מקוריים ומערכת חנייה אוטונומית-חלקית (שמסייעת בכניסה וביציאה מחניה) ותאורה עוקבת פנייה. יש גם תוספות עיצוב: מבחוץ יש יותר כרום (למשל במראות ומסגרות החלונות), כמו גם חישוקים קלים מרובי חישורים, ובתא הנוסעים תמצאו גלגל הגה מצופה עור עם עיטור כרום, קישוטים דמויי סיבי פחמן ועוד.

פיז'ו 208 צילום פנים

מה המחיר?
מחירה של 208 'טק אדישן' עומד על 105,000 שקל, לעומת 104,000 שקל ל'אקטיב'; בשני המקרים, עם רק עם מנוע טורבו-בנזין (1.2 ליטר, 110 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. כמו כן, 208 זמינה גם עם תיבה ידנית ומנוע דיזל, רק ברמת גימור 'אקטיב', ב-105,000 שקל.

מה עוד התחדש?
היבואנית מנצלת את עיתוי ובמקביל מכריזה כי מערכת הבלימה האוטונומית תוצע גם ברמת האבזור 'אקטיב', וכי מופסקת שיווקה של רמת הגימור הנמוכה 'אקסס'. המשמעות היא שמערכת בלימה אוטונומית הופכת לפרט אבזור תקני ב-208. כמו בגרסה הספורטיבית, גם כאן מדובר במערכת מיושנת יחסית, שמוגדרת "עירונית" ומוגבלת עד ל-30 קמ"ש.

לדף הדגם >> פיז'ו 208