טויוטה פריוס פלאג אין - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"הטכנולוגיה הזאת - של נסיעה על חשמל בלבד - עוד לא בשלה, כדאי לחכות"

יואב קווה יואב קווה
 
טויוטה פריוס פלאג אין,
ציון מסכם (מתוך 5)
3.5

יתרונות
  • אפשר לחבר אותה לרשת החשמל
  • היא אשקרה נוסעת על חשמל
  • היא לא קשורה לשי אגסי
  • טווח נסיעה חשמלי קצר
  • מחיר רכישה גבוה
חסרונות
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
 
 
רכב חדש 0 ק"מ !
התקשרו עכשיו 073-374-2700
שלח
  • סובארו XV אוטומטית
    מחירון: 144,790 ₪
    המחיר שלנו: 114,700 ₪
    חסכון: 30,090 ₪
  • אופל אסטרה דיזל ברלינה (סדאן) אוטומטית
    מחירון: 134,900 ₪
    המחיר שלנו: 99,900 ₪
    חסכון: 35,000 ₪
  • מאזדה 3 ספורט אוטומטית
    מחירון: 132,000 ₪
    המחיר שלנו: 114,500 ₪
    חסכון: 17,500 ₪
  • יונדאי אלנטרה אוטומטית
    מחירון: 133,500 ₪
    המחיר שלנו: 109,000 ₪
    חסכון: 24,500 ₪
  • מיצובישי אאוטלנדר (7 מושבים) אוטומטית
    מחירון: 169,900 ₪
    המחיר שלנו: 147,600 ₪
    חסכון: 22,300 ₪
  • קיה ספורטאז' אוטומטית
    מחירון: 139,900 ₪
    המחיר שלנו: 124,900 ₪
    חסכון: 15,000 ₪
  • קיה פיקנטו החדשה 1.2 אוטומטית
    מחירון: 79,500 ₪
    המחיר שלנו: 68,500 ₪
    חסכון: 11,000 ₪
כל הדגמים
סובארו XV אוטומטית
מחירון: 144,790 ₪
המחיר שלנו: 114,700 ₪
חסכון: 30,090 ₪
אופל אסטרה דיזל ברלינה (סדאן) אוטומטית
מחירון: 134,900 ₪
המחיר שלנו: 99,900 ₪
חסכון: 35,000 ₪
מאזדה 3 ספורט אוטומטית
מחירון: 132,000 ₪
המחיר שלנו: 114,500 ₪
חסכון: 17,500 ₪
יונדאי אלנטרה אוטומטית
מחירון: 133,500 ₪
המחיר שלנו: 109,000 ₪
חסכון: 24,500 ₪
מיצובישי אאוטלנדר (7 מושבים) אוטומטית
מחירון: 169,900 ₪
המחיר שלנו: 147,600 ₪
חסכון: 22,300 ₪
קיה ספורטאז' אוטומטית
מחירון: 139,900 ₪
המחיר שלנו: 124,900 ₪
חסכון: 15,000 ₪
קיה פיקנטו החדשה 1.2 אוטומטית
מחירון: 79,500 ₪
המחיר שלנו: 68,500 ₪
חסכון: 11,000 ₪

טויוטה פריוס פלאג אין - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

העיצוב זהה כמעט לטויוטה פריוס הרגילה, שזו לא בהכרח מחמאה, אבל מהדורת הפלאג-אין זוכה לתדמית של היברידית הארד-קור עתידנית העומדת בחזית הטכנולוגיה.


נוחות ואבזור:

one starone starone starhalf starzero star

תא הנוסעים של טויוטה פריוס פלאג אין ססגוני ומרווח, אבל תא המטען צנוע. איכות הנסיעה נופלת ביחס למשפחתיות קונבנציונאליות (וגם ביחס לטויוטה אוריס הייבריד).


.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

את הזיווג המוצלח של מנוע 1.8 ליטר בנזין עם מנוע חשמלי אנחנו מכירים כבר מהפריוס הרגילה. החידוש הוא בכבל המשתלשל מהרכב המאפשר להטעין את המצברים מרשת החשמל הביתית. משך הטעינה עומד על שעה וחצי ומביא לצריכת דלק מוצהרת של 47.6 ק"מ לליטר. מדובר בנתון פנטסטי, אך בפועל הוא נשאר בגדר פנטזיה... בפועל טווח הנסיעה על חשמל בלבד הוא 20-15 קילומטרים.


התנהגות כביש:

one starone starhalf starzero starzero star

לנהוג בטויוטה פריוס פלאג אין זה לנהוג בגיגית ששטה לצדדים ומוציאה את החשק. טויוטה פריוס פלאג אין, כמו פריוס הרגילה, היא לא מכונית לנהג חובב נהיגה. לעומת זאת, היא משחק מחשב נהדר. יש הרבה מסכים עם גרפיקה מיושנת ומגניבה. המטרה במשחק היא לחסוך כמה שיותר אנרגיה. המכונית מתגמלת אותך בכל מיני קווים וצורות של עצים, ואתה מרוצה. לא משנה שבינתיים המהירות שלך היא בקושי 80 קמ"ש וכולם עוקפים אותך בעצבים ומבזבזים עוד קצת דלק (משלהם).


תמורה לכסף:

one starone starone starzero starzero star

טויוטה פריוס פלאג אין מצוידת בטכנולוגיה חכמה שמצביעה על עתיד תעשיית הרכב. אלא שהעתיד עדיין לא כאן. בהווה סובלת הפריוס הנטענת מטווח נסיעה קצר וממחלות ילדות נוספות שאינן מצדיקות את המחיר הגבוה. נכון להיום הפלאג אין טובה בעיקר כהצהרה אידיאולוגית ומתאימה למי שחייב את הצעצוע הכי מתוחכם בשכונה.


יואב, מה דעתך על טויוטה פריוס פלאג אין ?

אני שולף, מנופח מחשיבות עצמית, את חוט החשמל מתא המטען. אני מותח אותו למלוא אורכו המגוחך ובתנועה החלטית נועץ קצה אחד שלו בשקע החשמל בחניון ואת הקצה השני בשקע של המכונית. נורית כתומה נדלקת. הטעינה מתחילה. הקהל ההמום נועץ מבטים. מה, אף פעם לא ראיתם מכונית חשמלית בפעולה? הטקס הזה והעיניים המשתאות לבדם שווים 180 אלף שקל - מחירה של טויוטה פריוס פלאג אין החדשה



טויוטה פריוס פלאג אין - מתחרות עיקריות:

חוות דעת ב.מ.וו i3
חוות דעת ב.מ.וו i3
מיצובישי אאוטלנדר PHEV חדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV חדש
 
 

טויוטה פריוס פלאג אין
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: פלאג אין
שנת מודל: 2011-2016
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית - רציפה, הילוכים
מנוע: היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות
נפח: 1,798 סמ"ק
הספק מירבי: 134 כ"ס ב-5,200 סל"ד
מומנט מירבי: 21.1 קג"מ ב- 4,000 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 180 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 10.4 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 30 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 446 ס"מ
רוחב: 174 ס"מ
גובה: 151 ס"מ
בסיס גלגלים: 270 ס"מ
משקל עצמי: 1,437 ק"ג
מידות צמיגים: 195/65R15
נפח תא מטען: 446 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,420 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

בקרת שיוט, מזגן מקורי עם בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע עם שליטה מההגה ומסך מגע, מצלמה אחורית לסיוע בחנייה, חימום מושבים קדמיים, כרית אוויר לברכי הנהג, מחשב דרך


.

0 תגובות ל"טויוטה פריוס פלאג אין"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*