לקסוס CT200h (מודל 2011-2013) - חוות דעת

מחדש את ביטוח הרכב ?
להשוואת הצעות - לחץ כאן
השורה התחתונה של יואב:

"קנייה סולידית משתלמת"

יואב קווה יואב קווה
 
לקסוס CT200h (מודל 2011-2013),
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות

+ ליטוש
+ איכות
+ הופעה צנועה
+ חיסכון בדלק
+ מחיר רכישה

- מנוע לא חזק
- תא מטען מצומצם
- התנהגות כביש לא מרגשת

חסרונות
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
לקסוס CT200h
 
 

לקסוס CT200h (מודל 2011-2013) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

לקסוס CT200h היא לא מכונית צעקנית. זו מכונית סולידית שמשדרת איפוק וצניעות. התדמית היא לקסוס, כלומר יוקרתית, קצת סינתטית. מצד שני זאת לא לקסוס סאלון או SUV אלא לקסוס קומפקטית, מה ששובר קצת את ההופעה - ובעיני לטובה.


נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

באופן רשמי מקוטלגת ה-CT200 כמשפחתית, אך ככזו היא די צפופה. גם תא המטען קטן, בשל המצברים של המערכת ההיברידית שגוזלים ממנו נפח. נוחות הנסיעה טובה, בעיקר מחוץ לעיר. למרות ההתבססות על חלקים רבים של טויוטה, הלקסוס הקטנה מלוטשת היטב ומעניקה חוויה של מכונית פרימיום אמיתית.


.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starhalf starzero star

CT היא לא מכונית לביצועים. אם אתם זקוקים לתאוצות חזקות וריגושי מנוע, לכו בבקשה לדגם אחר. שם המשחק של הלקסוס הקטנה הוא חסכון בדלק. יחידת ההנעה מגיעה הישר מטויוטה פריוס וכוללת מנוע חשמלי שפועל בשותפות עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר. יחדיו הם מספקים 136 ו-21.1 קג"מ. כשמפעילים את מצב ה-Sport מקבלים ביצועים סבירים בהחלט לצד צריכת דלק של כ-14.5 ק"מ לליטר בפועל. ואם תפגינו עדינות והתחשבות תקבלו מלקסוס CT200h צריכת דלק אמיתית של 18 ק"מ לליטר.


תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

לקסוס CT200h היא בחירה שפויה. עסקה משתלמת למי שחפץ ברכב מפנק, מבלי לנקר עיניים או להיכנס להרפתקאות בהוצאות התחזוקה.


יואב, מה דעתך על לקסוס CT200h (מודל 2011-2013) ?

מישהו טען באוזניי שלקסוס CT200h היא בסך הכל 'טויוטה פריוס בתחפושת של לקסוס'. טכנית הוא קצת צודק. CT200h משתמשת במערכת ההנעה ההיברידית של פריוס ואוריס הייבריד – אותו מנוע בנזין 1.8 ליטרים, אותו מנוע חשמלי ואותה תיבת הילוכים רציפה. אז מה? האם אאודי A3 היא פולקסווגן גולף בתחפושת? התשובה שלילית. יצרני הרכב יודעים לשתף פלטפורמות ולחסוך עלויות אבל הם גם למדו להעניק אופי ייחודי לכל מותג. וכאן מדובר בלקסוס. ואי אפשר לטעות בזה



לקסוס CT200h (מודל 2011-2013) - מתחרות עיקריות:

אודי A3
אודי A3
מרצדס A-Class
מרצדס A-Class
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1
מרצדס CLA
מרצדס CLA
 
 

לקסוס CT200h (מודל 2011-2013)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.8 LUXURY
מחיר: 172,900 שקל
שנת מודל: 2014
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים
מנוע: היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות
נפח: 1,798 סמ"ק
הספק מירבי: 136 כ"ס ב-5,200 סל"ד
מומנט מירבי: 14.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 180 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 10.3 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 24.4 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 15 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 8
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 432 ס"מ
רוחב: 176 ס"מ
גובה: 144 ס"מ
בסיס גלגלים: 260 ס"מ
משקל עצמי: 1,410 ק"ג
מידות צמיגים: 205/55/16
נפח תא מטען: 345 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

חישוקי סגסוגת קלה, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערכת הנעה ללא מפתח, רדיודיסק מקורי עם חיבור USB, קישוריות בלוטוס, חלון גג חשמלי, חיישני חניה אחוריים בהתקנה מקומית + מצלמה, מראה פנימית מתכהה נגד סינוור, שמשות כהות לנוסעים מאחור


.

0 תגובות ל"לקסוס CT200h (מודל 2011-2013)"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*