- ביצועים
- צריכת דלק
עיצוב ותדמית: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים סוזוקי בחרה להחצין את המראה משמעותית. היא עשתה זאת בין היתר בעזרת הגריל הענק והבוהק, העמקת הפגוש הקדמי, הצרת הפנסים והגבהת המכונית באופן כללי. התוצאה היא בולטות ניכרת ולא רק ביחס לקרוסאובר הקודם והסולידי למראה. התדמית מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים עודכן קלות ולא ממש משמעותי. כלומר סביבת הנהג נותרה מוכרת עם חומרים מעט פשוטים ומראה כללי מעט מיושן, מנגד המרווח מלפנים ומאחור יותר ממספק, הנדסת האנוש טובה וכך גם איכות ההרכבה. תא המטען נותר גדול עם פתח רחב ושימושי, מציע שתי דרגות גובה ושקע 12V. עיקר השינוי בסעיף זה נוגע לגרסה הידנית שמוצעת ברמת גימור גבוהה מבעבר, וזהה לזו של הגרסה האוטומטית שמשווקת באותה רמת אבזור ללא שינוי. כך שכעת גם מפרט הגרסה הידנית כולל בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, מסילות גג, חישוקי 17 אינץ' קלים ועוד. משום מה וכמו בדגם הקודם, גם הפעם מערכת הסיוע לזינוק בעלייה מוצעת רק בגרסה האוטומטית. מערכת מולטימדיה ומצלמת הרוורס מוצעות כאופציה, בהתקנה מקומית. מההיבט הבטיחותי קרוסאובר המחודש לא מוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אלא מובילאיי בלבד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
החידוש המשמעותי ביותר במסגרת מתיחת הפנים נוגע ליחידת הכוח. כעת ישנו מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו שמפיק 140 כ"ס ותיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, לעומת מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי (120 כ"ס) ותיבה אוטומטית רציפה. התיבה הידנית כעת מציעה 6 הילוכים לעומת 5 בעבר. כצפוי, הביצועים טובים באופן משמעותי, צריכת הדלק דומה. סוזוקי קרוסאובר, צריכת דלק אמיתית: 14 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
כדי לחזק את הזיקה לתחום הפנאי מרווח הגחון הוגדל ל-18 ס"מ לעומת 16.5 ס"מ בדגם טרום מתיחת הפנים. זה יותר ממה שמציעים לא מעט רכבי פנאי גדולים יותר כמו למשל קיה ספורטאז'. מצד שני אין גרסת הנעה כפולה שהיתה בעבר, כך שיכולת השטח מוגבלת לשבילי קק"ל בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחירים התייקרו במקצת ורשימת האבזור נותרה כשהיתה. סה"כ החבילה טובה בגלל יחידת הכוח החזקה והיעילה יותר. אבל המתחרות כבר מציעות חבילות דומות, במחירים דומים ובנוסף גם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. התמורה טובה, אבל פחות מבעבר. |
סוזוקי עדכנה את קרוסאובר בדיוק היכן שנדרש. העיצוב עודכן והפך בולט יותר כצו האופנה, ויחידת הכוח כעת זריזה, יעילה ותחרותית מבעבר. כל זה מבלי לוותר על היתרונות שהיו גם בדגם הקודם בדמות מרווח פנימי, שימושיות ואבזור.
שם גרסה: | 1.4 טורבו אוטומט |
מחיר: | 124,900 שקל |
שנת מודל: | 2017 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,373 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-5,550 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.4 קג"מ ב- 1,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 430.0 ס"מ |
רוחב: | 178.5 ס"מ |
גובה: | 166.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 160.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,180 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/50/17 |
נפח תא מטען: | 430 ליטרים, בקיפול מושבים: 875 ליטרים |
בטיחות: מערכת מניעת תאונות מובילאיי, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק, זיהוי תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעלייה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מצלמת רוורס מולטימדיה: מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע, USB ו-AUX, מערכת ניווט WAZE, בלוטות', שליטה מגלגל ההגה בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, ציפוי עור לגלגל ההגה, שקע 12V מחוץ לרכב: פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, מסילות גג כסופות, חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ'
. |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"סוזוקי קרוסאובר"