סקודה קודיאק - חוות דעת

מחדש את ביטוח הרכב ?
להשוואת הצעות - לחץ כאן
השורה התחתונה של יואב:

"תמורה טובה מאוד לכסף"

יואב קווה יואב קווה
 
סקודה קודיאק,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.5

יתרונות

+ מרחב פנים
+ נוחות נסיעה
+ קלות נהיגה

- עיצוב שבלוני
- עיצוב שמרני
- יכולת שטח

חסרונות
סקודה קודיאק תא מטען
סקודה קודיאק תא מטען
סקודה קודיאק צריכת דלק
סקודה קודיאק צריכת דלק
סקודה קודיאק מולטימדיה
סקודה קודיאק מולטימדיה
סקודה קודיאק מושבים
סקודה קודיאק מושבים
סקודה קודיאק ביצועים
סקודה קודיאק ביצועים
סקודה קודיאק רכב שטח
סקודה קודיאק רכב שטח
סקודה קודיאק רכב כבישטח
סקודה קודיאק רכב כבישטח
סקודה קודיאק רכב חדש
סקודה קודיאק רכב חדש
רכב חדש סקודה קודיאק
רכב חדש סקודה קודיאק
רכב חדש סקודה קודיאק 2017
רכב חדש סקודה קודיאק 2017
סקודה קודיאק 2017
סקודה קודיאק 2017
 
 

סקודה קודיאק - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starhalf starzero star

הקודיאק לא בא להפתיע. העיצוב פונקציונלי גם מבחוץ וגם בתא הנוסעים. ובקיצור, סקודה שמרנית למראה אבל עושה את העבודה. התדמית של סקודה בישראל - טובה.


נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

סקודה קודיאק מציעה מרווח פנים מצוין גם לשבעה נוסעים. נוחות הנסיעה טובה - הרכב רך אבל לא רך מדי. מתאים בול לכבישים המשובשים שלנו. קודיאק משוק עם אבזור עשיר: מסך מגע בגודל 8 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס. מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת התראה נגד התנגשות קדמית, מערכת לסיוע לשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים דו-אזורית ועוד.


 


.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

קודיאק משווק בארבע גרסאות מנוע: בנזין 1.4 ל', 150 כ"ס // בנזין 2.0 ליטר, 180 כ"ס // דיזל 2.0 ל' עם 150 או 190 כ"ס. גרסת הכניסה, 1.4 ל' בנזין טורבו היא הכי רלוונטית לשוק הישראלי. מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד DSG והנעה קדמית 2X4. המנוע מפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. המנוע מגיב בזריזות ומתמודד בסדר גמור עם הגודל והמשקל של הרכב. קחו בחשבון שהדיזל הרבה יותר חסכוני - וגם משתלם.


יכולת שטח:

one starone starhalf starzero starzero star

גרסאות הבסיס מצוידות בהנעה קדמית. הגרסאות היקרות והחזקות יותר בהנעה לכל הגלגלים, 4X4. האם זה הופך את קודיאק לרכב שטח? לדרכי עפר בלבד. אל תנסו לאתגר אותו בדברים קשים יותר. הוא לא נועד לכך. המרכב נוקשה מדי, מהלך המתלים קצר מדי, הצמיגים בעלי חתך נמוך פגיעים. ויותר מהכל - התיבה הרובוטית כפולת המצמדים סולדת משטח קשה ונוטה להתחמם.


תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

סקודה קודיאק מתחרה במיצובישי אאוטלנדר וניסאן איקסטרייל וגם ביונדאי סנטה פה וקיה סורנטו.

עם מחיר של 175,000 שקל לגרסה הבסיסית, הרי שמדובר בתמורה טובה למחיר.


יואב, מה דעתך על סקודה קודיאק ?

Kodiak היא עיירה קטנה בצפונה של אלסקה, והעיירה נקראת על שם הדוב החום הגדול שחי באזור. קודיאק מצליח לשמור על ה-DNA של סקודה. זהו רכב שימושי, מרווח, סולידי, בטיחותי ומעניק תמורה טובה לכסף שלכם.

ביולי 2018 מחיר חלק מהגרסאות הופחת משמעותית. והדגם הפך אטרקטיבי יותר.



סקודה קודיאק - מתחרות עיקריות:

יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
קיה סורנטו
קיה סורנטו
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
ניסאן איקסטרייל - צורה חדשה
פיז'ו 5008 דגם חדש
פיז'ו 5008 דגם חדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV חדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV חדש
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
שברולט קפטיבה
שברולט קפטיבה
 
 

סקודה קודיאק
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.4 ל', אוטו, אמבישן, כפולה
מחיר: 197,990 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 7

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית / 4X4
תיבת הילוכים: אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים
מנוע: בנזין - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 1,395 סמ"ק
הספק מירבי: 150 כ"ס ב-5,000-6,200 סל"ד
מומנט מירבי: 25.5 קג"מ ב- 1,500-4,200 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 194 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 9.7 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 14 ק"מ לליטר
 

בטיחות:

כריות אוויר: --
בקרת יציבות אלקטרונית: יש

מימדים:

אורך: 469.7 ס"מ
רוחב: 188.2 ס"מ
גובה: 167.6 ס"מ
בסיס גלגלים: 279.1 ס"מ
משקל עצמי: 1,540 ק"ג
נפח תא מטען: 720 ליטרים, בקיפול מושבים: 2,065 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', 2 שקעי USB (אחד בשורה השניה), שקע AUX, כניסת SD, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס.


בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית כולל זיהוי דו-גלגלי שפעילה עד 160 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית (פעילה עד 160 קמ"ש), התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים.


בתוך הרכב: בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לשורה השניה, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, שקע 12V בכל שורה, שקע 220V בשורה השניה, חיישני גשם, חיישני תאורה, הגה, ידית הילוכים ומנוף בלם יד בציפוי עור.


מחוץ לרכב: תאורת יום לד תאורת לד מאחור, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה אחוריים, חלונות אחוריים כהים, מראות צד מחוממות.


.

0 תגובות ל"סקודה קודיאק"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*