פיז'ו 2008 מול סקודה יטי מול סוזוקי ויטארה מול רנו קפצ'ור מול אופל מוקה מול פיאט 500X

מתקפת הג'יפונים נמשכת במלוא עוזה. יצאנו לבדוק – מי הג'יפון הקטן הטוב ביותר בישראל? סקודה יטי, פיאט X500, סוזוקי ויטארה, פיז'ו 2008, אופל מוקה ורנו קפצ'ור במבחן השוואתי


מאת: אלעד שלו, 01/12/2016

פיז'ו 2008 פיורטק מול מתחרות
צילום: אלעד שלו

כולם רוצים לשבת גבוה, כולם רוצים להרגיש מיוחדים ועשירים ונחשקים. כולם רוצים SUV / ג'יפונים / רכב פנאי. הקטגוריה הזאת כובשת את השוק במספר גדלים והולכים בשלל קטגוריות – ג'יפונים יוקרתיים גדולים, משפחתיים וקטנים.
היום אנחנו רוצים לדבר על הקטנים.
הסנונית היא כמובן ניסאן ג'וק. אחרי הג'וק התייצבו עוד דגמים רבים, וכיום המבחר הוא די מבלבל. לפניכם מבחן השוואתי בקרב מספר דגמים המובילים, שאולי יעשה לכם קצת סדר.
אה, כן – אף אחד מהדגמים במבחן זה לא מצויד בהנעה לכל הגלגלים (4X4). לכן מבחינת טיולים הם טובים לכל היותר לדרכי עפר כבושות ביערות קק"ל.

סקודה יטי חוות דעת

סקודה יטי TSI1.2
הג'יפון הקופסתי, הסימפטי והוותיק של סקודה חביב במיוחד על רוכבי אופניים בשטח ועל אלה שרוצים ג'יפון זריז בלי כל השופוני, ההוד וההדר שיש לכלים רבים אחרים.

עיצוב פנים והנדסת אנוש
רכב המבחן הגיע ברמת הגימור הגבוהה מבין השתיים – STYLE, ומחירו כ-142,000 שקל, לעומת גרסת הבסיס –AMBITION שמחירה כ-130,000 שקלים. הגרסה היקרה מגיעה עם מערכת עזר לחניה, חיישני חניה ההיקפיים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, ו- 9 כריות אוויר.
הנדסת האנוש טובה מאוד. תנוחת הישיבה גבוהה ושולטת, חבל רק שמראות הצד קטנות מדי.
חיישני החניה מעולים. חבל שאין בקרות בטיחות מתקדמות, כמו סטייה מנתיב. מצד שני יש הרבה כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, סייען זינוק בעליה ובקרת שיוט.
איכות ההרכבה היא טובה. מתקבלת תחושה של אוטו שיחזיק הרבה זמן. ההגה מרופד היטב, וידית ההילוכים עשויה למופת. אך מתגי המזגן זולים למראה ותחושה.

מנוע ותיבת הילוכים
מנוע וגיר חלקים ואפקטיביים. זולת השהיית כוח קלה בזינוק (עד שהטורבו נכנס לפעולה). סקודה יטי מצויד ביחידת כוח מושלמת ליום יום.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
מתלים קשיחים מעניקים תחושה משופרת מחוץ לעיר. בנסיעה מעל 100 קמ"ש, יותר מדי רעשי כביש חודרים לרכב. המושבים מעייפים לאורך זמן, בעיקר בגלל חוסר תמיכה של המושב.
בעיר, מפגין יטי מעט קשיחות יתר. הוא לא סופג הכל אך גם לא מתרסק. כיול גרמני קלאסי, שמשאיר תחושת מוצקות. בכלל, מוצקות זה מוטיב שחוזר על עצמו באוטו הזה.
התנהגות הכביש בטוחה וצפויה. המשקל של ההגה טוב, אך אין ממש היזון חוזר.

עיצוב, אופי וכריזמה
הוא מאוד אירופאי. הוא גבוה עם לוק תכליתי. אך לא מצ'ואיסטי מדי. סקודה יטי משדר איפוק וצניעות.

לסיכום
רכב נכון, מוצק, בוגר ולא מצועצע.
לדף דגם ומפרט סקודה יטי לחץ

פיאט 500X חוות דעת

פיאט 500X 1.4T
העיצוב ממשיך את הקו המקסים של פיאט 500 אם כי מדובר בכלל בפלטפורמה של פיאט פונטו שבזכותה מתקבל רכב מרווח יותר.

עיצוב פנים והנדסת אנוש
שיק איטלקי, כל פינה עוצבה ביד שמחה, פס בצבע המרכב לאורך הדשבורד יוצר אווירה הרמונית בין הפנים והחוץ, צג המולטימדיה קצת קטן, רק 5 אינצ'ים אבל ברור ונוח לתפעול. תנוחת הנהיגה טובה ועם ראות טובה של הכביש עכב מרכב מוגבה יש תחושה של שליטה במרחב. המושבים תמכו הן בצדדים והן לגב התחתון, ליושבים מאחור היה קצת צפוף במרווח לברכיים אבל המרווח לראש היה טוב לגובה ממוצע. המושב האחורי אינו מתאים לשלושה מבוגרים.
האיכות ההרכבה לא אחידה. למרבה הצער, פה ושם אפשר להיתקל בחלקים זולים למגע.

מנוע ותיבת הילוכים
1.4 ליטר מוגדש המספק 140 כ"ס ב – 5,000 סל"ד. המנוע הזה משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמד, כמו באלפא רומיאו מיטו. התוצאה טובה מאוד. העברת ההילוכים חלקה ואין תחושת נדנוד. הביצועים חזקים ואין צורך להגיע לסל"ד גבוה כדי להדהיר קדימה את הסוסים. בהחלט נקודה חזקה לטובת הפיאט.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
כיול המתלים פשוט לא מוצלח. בנסיעה בכביש משובש המכונית מגיבה בנדנוד וחבטה קלה במרכב. המתלים משדרים כל שיבוש של הכביש ישרות לגב הנוסעים, במיוחד ליושבים מאחור.

התנהגות כביש
משקל ההגה טוב ויש פידבק. הבלמים עם עוצמה טובה ותגובה לינארית. חבל שכאמור כיול המתלים לוקה בחסר.

עיצוב, אופי וכריזמה
500x נישא על כנפי הכריזמה של ה-500 אבל בפועל מציע גם אופי חביב משלו. רכב עם קסם אישי.

לסיכום
140,000 שקלים זה סכום לא קטן. מצד שני, חיוך של שובבות אי אפשר לכמת בכסף.
לדף דגם ומפרט פיאט 500X לחץ

סוזוקי ויטארה חוות דעת

סוזוקי ויטארה 1.6
סוזוקי ויטארה בדור הרביעי איבד את האפשרות לשלב להילוך כוח (LOW). כך ויתרו בסוזוקי על יכולת השטח שהייתה לאורך השושלת. העיצוב לעומת זאת נשאר רבוע וסקסי. המנוע קטן וחסכוני הרבה יותר מהדגם היוצא (גרנד ויטארה).

עיצוב פנים והנדסת אנוש
פנים הרכב משדר פונקציונליות יפנית פשוטה. אין מסך מגע. המושבים מרופדים בבד פשוט, אך נוחים ותומכים הן בצדדים והן בגב התחתון. המושב האחורי יאכלס בנוחות שני מבוגרים, לשלושה זה כבר יהיה צפוף – עם בסיס גלגלים קצר של 250 ס"מ אין הרבה מרווח לברכיים.
החומרים מהם עשויה סוזוקי ויטארה הם פשוטים, אך איכות ההרכבה טובה. זה מתאים יותר לרכב שטח שמיועד לשטח, פחות לרכב פנאי אופנתי.

מנוע ותיבת הילוכים
סוזוקי ויטארה מצויד במנוע ותיבה סטנדרטים. 1.6 ליטר המפיק 120 כ"ס ב- 6,000 סל"ד עם תיבה פלנטרית בת שישה הילוכים. על הנייר המנוע אינו חזק במיוחד אך עם משקל עצמי של פחות מ-1.2 טון הויטארה נותנת תחושה זריזה. תיבת ההילוכים עבדה בצורה חלקה ומשכנעת.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
נוחות הנסיעה הבינעירונית די טובה, למרות שלהאצות לסל"ד גבוה מתלווה שאון מנוע ניכר. יכולת הספיגה של המתלים היא סבירה. בתוך העיר ויטארה קצת נוקשה מדי וקופצנית. תנוחת הנהיגה גבוהה וטובה.

עיצוב, אופי וכריזמה
סוזוקי ויטארה שומרת על לוק ג'יפי קרבי ומגניב. השילוב של שני צבעים למרכב יוצר תוצאה מקסימה למראה. חבל רק שהפנים פחות אופנתי מהחוץ.

לסיכום
סוזוקי ויטארה מציע חבילה טובה כרכב פנאי קטן. עם תג מחיר של 125,000 שקלים הוא בהחלט מהווה חלופה טובה לרכב משפחתי קומפקטי. בתוספת של 7,000 שקלים ניתן לשדרג את ויטארה לגרסת 4X4. זה לא יהפוך אותו לגרנד ויטארה של פעם אבל ירחיב קצת את אופציות השבילים.
לדף דגם ומפרט סוזוקי ויטארה לחץ

פיז'ו 2008 חוות דעת

פיג'ו 2008 1.2T
האם פיז'ו 2008 היא פיז'ו 208 על עקבים? או שמתיחת הפנים שעברה, סייעה לה לפתח אישיות עצמאית? השאלה טובה. אפשר לומר שמתיחת הפנים מבורכת ונכונה, אבל הקשר המשפחתי ל-208 עדיין ברור.

עיצוב פנים והנדסת אנוש
ברמת אבזור "אקטיב" תמצאו בין המושבים את חוגת ה- Grip Control שבוררת, סטייל לנדרובר, בין מצב כביש, שלג, חול, ובוץ או ניתוק בקרת היציבות כליל. הבורר משפיע על תפקוד בקרת המשיכה, המנוע ותיבת ההילוכים. גימיק נחמד, אך אל תצפו ליכולת שטח של לנדרובר.
גלגל ההגה שנלקח מה-208 הוא קטן קוטר וחמוד. תצוגת לוח המחוונים נמצאת מעל ההגה ולא מוסתרת מאחוריו. תנוחת הנהיגה טובה ויש תחושה של גובה ושליטה. המושבים חובקים וניתן לנסוע למרחקים בלי לעייף את הגב התחתון. המושב האחורי מתאים לשני מבוגרים ומספק מרווח נוח לראש ולברכיים לנוסעים ממוצעי גובה.
איכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים טובה, וחומרי הדיפון נעימים ורכים למגע.

מנוע ותיבת הילוכים
מנוע ה-2008 עבר שינוי משמעותי, ממנוע הבנזין 1.2 ל' שהפיק 82 כ"ס חלשים למדי, שודרג המנוע, זכה במגדש טורבו, ומפיק כעת 110 כ"ס ו-20 קג"מ מכובדים. המנוע הזה משודך לתיבה בת שישה הילוכים מבית אייסין היפנית. מדובר ביחידת כוח נמרצת גם בסל"ד נמוך. תענוג. אה, כן, היא גם חסכונית מאוד – 15 ק"מ לליטר בנסיעת המבחן המאומצת.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
יחידת הכוח הזריזה עם כיול נכון של המתלים ו-2008 משייטת בשקט ונינוחות בנסיעות בינעירוניות. רעש הצמיגים לא נכנס למרחב המחיה של הנוסעים ברכב, וכך גם רעשי הרוח. המנוע מאפשר עקיפות זריזות ותאוצות טובות לצורך עקיפה בטוחה.
בעיר ה-2008 מנהלת בצורה טובה, המתלים רכים וסופגים כל מפגע ושיבוש. עם שילוב טוב של יכולת הספיגה והריסון, גם מכסי ביוב בולטים אינם מטלטלים את יושבי הרכב, וה-2008 ממשיך להתקדם רגוע במרחבי העיר.
התנהגות כביש – עם מנוע ותיבת הילוכים זריזה, כיול מתלים מצוין והגה מדויק מקבלים, כצפוי מפיז'ו, רכב נחמד מאוד לנהיגה ספורטיבית בכביש מפותל.

עיצוב, אופי וכריזמה
חיצונית ה-2008 אינו כריזמטי במיוחד. ניכר הניסיון של פיז'ו להכליא בין 208 לבין SUV של ממש. אין לו מראה ג'יפוני של ממש למרות הניסיון לחקות את לנדרובר דיסקברי עם חלונות וגג מוגבה מאחור.

לסיכום
עם תג מחיר שמתחיל ב- 110,000 שקלים לגרסת הבסיס ו- 120,000 שקלים לגרסת הפרימיום יש ליצרן הצרפתי קלף מנצח, בוודאי לנוכח מתיחת הפנים שטיפלה בנקודות החלשות של הדגם היוצא. 2008 מציע חבילה של מנוע זריז וחסכוני, כיול מתלים מוצלח, סביבת נהג נעימה ואפילו יכולת מסוימת להתקדם בשטח קל בזכות ה- Grip Control. גור אריות שואג, מי לא יירא.
לדף דגם ומפרט פיז'ו 2008 לחץ

אופל מוקה חוות דעת

אופל מוקה 1.4T
אופל מוקה הוצג לעולם בשנת 2012. הדגם מבוסס על אחיו שברולט טראקס. בימים אלו הושק דגם מחודש. במבחן השתתף הדגם היוצא מאחר שהדגם הנכנס עדיין לא משווק בארץ.

עיצוב פנים והנדסת אנוש
סביבת הנהג של מוקה מציגה הרבה פלסטיק שחור עם מערכת מולטימדיה פשוטה. התוצאה סולידית. מבחינת מרחב פנים, מוקה הוא מהגדולים שבחבורה. המרווח מלפנים ומאחור הוא גדול במיוחד. תנוחת הנהיגה גבוהה עם ניחוח ג'יפאי.
איכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים טובה. הביצוע נותן תחושה מוצקה ועמידה. חומרי הדיפון והמושבים פשוטים למגע.

מנוע ותיבת הילוכים
מוקה מוצע עם מנוע אחד בלבד: טורבו-בנזין 1.4 ליטר 140 כ"ס, המושגים ב- 6,000 סל"ד, ו-20.5 קג"מ. התיבה היא אוטומטית בת שישה הילוכים. למרות שמדובר באחד המנועים החזקים בחבורה, מוקה אינה זריזה במיוחד. התיבה מגיבה מהר, אך לפעמים מסרבת להעלות הילוך ונתקעת בסל"ד גבוה.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
במהירות שיוט אופל מוקה מתנהג למופת, עם מתלים מעט נוקשים שעוזרים בהתקדמות רגועה. בידוד הרעשים מוצלח. רעש המנוע והכביש אינם מורגשים ליושבים ברכב.
במרחב העירוני משלמים מחיר מסוים על המתלים הנוקשים. ההגה בעל משקל טוב והיזון חוזר סביר. תנוחת הנהיגה גבוהה ושולטת.
התנהגות כביש – המתלים הנוקשים מרסנים את תנודות המרכב הגבוה. ההתנהגות לא מרגשת, אך צפויה ובטוחה.

עיצוב חיצוני, אופי וכריזמה
חיצונית המוקה נראה הכי ג'יפי בחבורה. הוא גבוה עם בתי גלגלים מנופחים, ומעביר מסר של בוא נרד לשטח. אף אחד לא יירד לשטח אתגרי עם ג'יפון הנעה קדמית, אבל זה לא העניין. מה שחשוב הוא העיצוב והרושם שהמכונית יוצרת, ובסעיף הזה אופל מוקה שולף קלף חזק.

לסיכום
אופל מוקה משווק ב-133,000 שקלים לגרסת הבסיס Enjoy או ב- 145,000 שקלים לגרסת SR. במחירים כאלה אפשר כבר לשים יד על ג'יפונים מקטגוריה בכירה וגדולה יותר. יחד עם זאת, קחו בחשבון שמוקה גדול יותר מהמתחרים הישירים, ונותן רושם חיצוני בהתאם.
לדף דגם ומפרט אופל מוקה לחץ

רנו קאפצ'ר דיזל חוות דעת

רנו קפצ'ור 1.5 ל', דיזל
טוויסט קטן בעלילה – רנו קפצ’ור נבחן כאן בגרסת דיזל, עם יחידת מנוע שמשותפת לפלואנס דיזל. הדיזל הזה חסכוני בהשוואה למנועי בנזין מקבילים בנפח.

עיצוב פנים והנדסת אנוש
בתוך תא הנוסעים, ברמת הגימור "אקספרסיון Pack", נעלם לו קצת השיק הצרפתי, ונעלמו הצבעוניות והשמחה. בדשבורד ובמושבים הכל נראה שחור, ויחד עם זאת העיצוב של קפצ'ור מצליח להיראות מודרני וצעיר בהשוואה לרוב המתחרים. צג המולטימדיה בגודל 7 אינץ' קריא וברור, אבל מתקשה לפעול במגע. חומרי הדיפון פשוטים למגע. וכך גם שאר הפקדים שבסביבת הנהג. תנוחת הנהיגה טובה אך מושב הנהג אינו מציע תמיכה צדית טובה. המושב האחורי, בדומה לשאר המתמודדות, מציע מקום לשני מבוגרים ויכול להכיל שלושה ילדים.
איכות החומרים וההרכבה של תא הנוסעים ברמה בינונית, יש הרבה פלסטיקה שחורה פשוטה למראה ולא נעימה למגע, כמו למשל כפתורי פיקוד המזגן. חלק מתאי האחסון אינם נפתחים ונסגרים בצורה חלקה.

מנוע ותיבת הילוכים
מנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטר מפיק 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ והוא משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמד בעלת 6 הילוכים. על הנייר רנו קפצ’ור מעט חלש בהשוואה למנועי הבנזין. אבל עם מומנט זמין, קפצ’ור דיזל לא סובל, בשום שלב, ממחסור בכוח. לחיצה על הדוושה הימנית מתורגמת לגרגור דיזלי, ויחידת הכוח משחררת לחופשי בהשהיה קלה את הסוסים הצוהלים. בעליות של רמת רזיאל, עם דוושה לחוצה לרצפה, קפצ'ור היה פחות זריז מרוב מתחרי הבנזין. תיבת ההילוכים עבדה בצורה סבירה, מידי פעם היו "בורות" עיכוב בהחלפת הילוך. אבל כל התלונות נשכחו עם הוצאת כרטיס האשראי בתחנת הדלק – קפצ'ור מציע חסכון של לפחות 30% בצריכת הדלק לעומת לוגמי הבנזין.

נוחות נסיעה והתנהגות כביש
המתלים מעט נוקשים ושיבושי כביש מקפיצים את קפצ’ור עד כדי נדנוד לא נעים. רעש הדיזל נשמע בתא הנוסעים, זה לא רעש של טרקטור אבל המנוע לא מהעדינים במנועי הדיזל.
במרחב העירוני נוחות הנסיעה של הקפצ’ור אינה נעימה. המתלים מתקשים בספיגה וריסון של שיבושי הכביש וגורמים לרכב לקפץ. תנוחת הנהיגה טובה ועוזרת בשליטה על המרחב העירוני.
התנהגות הכביש של הקפצ’ור סבירה כל עוד אין שיבושי כביש. רנו קפצ’ור הוא בסך הכל רכב יציב ובטוח. ההגה מציע היזון חוזר קלוש למדי.

עיצוב, אופי וכריזמה
חיצונית קפצ’ר מציע שיק צרפתי ונראה נאה מאוד. עם צביעה דו-גונית התוצאה מודרנית ומושכת ויחד עם זאת שובבה. רנו קפצ'ור מתאים למשפחה צעירה שחושקת ברכב מעוצב היטב.

לסיכום
תג המחיר של רנו קפצ’ור דיזל הוא 130,000 שקלים. זה לא זול אבל קחו בחשבון חיסכון ניכר בהוצאות הדלק. קפצ’ור הוא שחקן ייחודי בנישת הקרוסאוברים הקטנים עם מנוע דיזל.
לדף דגם ומפרט רנו קפצ'ור לחץ

גיליון ציונים  
רכב פנים איכות חומרים מנוע ותיבת הילוכים נסיעה בינעירונית נסיעה עירונית התנהגות כביש עיצוב, אופי וכריזמה סיכום
סקודה ייטי 8.5 8.5 8 8 7.5 8 7 7.9
פיאט 500X 7.5 7 9 6.5 6 7 8 7.3
סוזוקי ויטארה 7.5 7 7 7 7 8 7 7.2
פיג'ו 2008 7.5 8 8.5 8.5 8.5 9 7.5 8.2
אופל מוקה 7 8 7 7 6.5 6 7 6.9
רנו קפצ'ור 6.5 6.5 7.5 8 7 7 7.5 7.1


שורה תחתונה וסיכום

סקודה יטי מתאים לטיפוסים סולידיים, שלא רוצים לנקר עיניים. היתרון שלו הוא ביצועים זריזים, פשטות ומסר הוגן. פיאט 500X הוא רכב מעוצב עם אופי שמציע מרחב פנים טוב, ביצועי מנוע חזקים אבל סובל מבעיית נוחות קלה. ויטארה מציע עיצוב מצוין ואת מוניטין האמינות והסולידיות של סוזוקי, אבל סובל גם הוא מנוחות נסיעה בינונית. רנו קפצ'ור מציע עיצוב מושך, מנוע דיזל חסכוני ייחודי, תג מחיר יקר למדי ונוחות נסיעה לא מושלמת. הלו, מה קורה שם עם כיול המתלים?
אופל מוקה מציע מרחב פנים, ממדים ורושם של ג'יפון מקטגוריה גבוהה יותר. המתלים תודה לאל בסדר.
ברור לנו שעיצוב חיצוני ורושם הם פרמטרים קריטיים בקבוצה זו. ידה של פיז'ו 2008 מעט על התחתונה בסעיף זה, אבל בשאר הוא מצליח להצטיין עם מנוע מוצלח וכיול מתלים מצוין. בשילוב תג מחיר מפתה, פיז'ו 2008 הוא המנצח שלנו במבחן השוואתי זה.

השתתפו במבחן: בוריס קושניר, אסף בוכובזה, רועי נבו, אורון טל, חזי בועז, אלעד שלו

רכב חדש 0 ק"מ !
התקשרו עכשיו 073-374-2700
שלח
  • סיטרואן ברלינגו 75 כ"ס ידנית
    מחירון: 139,900 ₪
    המחיר שלנו: 96,900 ₪
    חסכון: 43,000 ₪
  • סובארו XV מנוע 2.0 ליטר אוטומטית
    מחירון: 159,900 ₪
    המחיר שלנו: 124,900 ₪
    חסכון: 35,000 ₪
  • אופל אסטרה דיזל ברלינה (סדאן) אוטומטית
    מחירון: 134,900 ₪
    המחיר שלנו: 99,900 ₪
    חסכון: 35,000 ₪
  • מאזדה 3 2.0 ליטר ספורט אוטומטית
    מחירון: 132,000 ₪
    המחיר שלנו: 112,000 ₪
    חסכון: 20,000 ₪
  • יונדאי אלנטרה אוטומטית
    מחירון: 133,500 ₪
    המחיר שלנו: 109,000 ₪
    חסכון: 24,500 ₪
  • מיצובישי אאוטלנדר (5 מושבים) אוטומטית
    מחירון: 157,900 ₪
    המחיר שלנו: 138,000 ₪
    חסכון: 19,900 ₪
  • קיה ספורטאז' אוטומטית
    מחירון: 139,900 ₪
    המחיר שלנו: 122,900 ₪
    חסכון: 17,000 ₪
  • קיה פיקנטו החדשה 1.2 אוטומטית
    מחירון: 79,500 ₪
    המחיר שלנו: 68,000 ₪
    חסכון: 11,500 ₪
כל הדגמים
סיטרואן ברלינגו 75 כ"ס ידנית
מחירון: 139,900 ₪
המחיר שלנו: 96,900 ₪
חסכון: 43,000 ₪
סובארו XV מנוע 2.0 ליטר אוטומטית
מחירון: 159,900 ₪
המחיר שלנו: 124,900 ₪
חסכון: 35,000 ₪
אופל אסטרה דיזל ברלינה (סדאן) אוטומטית
מחירון: 134,900 ₪
המחיר שלנו: 99,900 ₪
חסכון: 35,000 ₪
מאזדה 3 2.0 ליטר ספורט אוטומטית
מחירון: 132,000 ₪
המחיר שלנו: 112,000 ₪
חסכון: 20,000 ₪
יונדאי אלנטרה אוטומטית
מחירון: 133,500 ₪
המחיר שלנו: 109,000 ₪
חסכון: 24,500 ₪
מיצובישי אאוטלנדר (5 מושבים) אוטומטית
מחירון: 157,900 ₪
המחיר שלנו: 138,000 ₪
חסכון: 19,900 ₪
קיה ספורטאז' אוטומטית
מחירון: 139,900 ₪
המחיר שלנו: 122,900 ₪
חסכון: 17,000 ₪
קיה פיקנטו החדשה 1.2 אוטומטית
מחירון: 79,500 ₪
המחיר שלנו: 68,000 ₪
חסכון: 11,500 ₪
מעבר לסרגל הכלים