- מרחב פנימי
- אבזור
- מלוטשת
עיצוב ותדמית: |
|
||
הדור הראשון של A7 לא הרשים ממבט ראשון. בוודאי לא לעומת מרצדס CLS. הדור הזה והשני, לקח את העיצוב למחוזות ספורטיביים יותר, עם יותר קימורי פח וחרטום ענק ובולט. התוצאה יפה בהרבה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
היא מבוססת על פלטפורמת הדגם היוצא שמשרתת כמה דגמים כמו אודי A8 ואודי Q8. ממדיה החיצוניים דומים לדור הקודם ובכל זאת תא הנוסעים מרגיש מרווח יותר - במיוחד מאחור. תא הנוסעים זהה לחלוטין לזה שנמצא באודי A6, גרסת הסדאן של המכונית, כשההבדל היחידי הוא עיצוב גלגל ההגה: עגול ב-A6 ועם תחתית קטומה ב-A7. סביבת הנהג החדשה של אודי, משלבת מערך מולטימדיה עם שני צגים מרכזיים: 10.1 אינץ' למולטימדיה ו-8.6 אינץ' לתפעול מערכות הרכב. רשימת האבזור עשירה וכוללת חלון גג, סגירת ואקום לדלתות תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה, מערכת שמע מתוצרת B&O עם 16 רמקולים ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ייצור המכונית החל עם מנוע בנזין אחד: V6 טורבו-בנזין בנפח 3.0 שמייצר 340 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. הוא גם כולל טכנולוגיית כלאיים מתונה שמאפשר את כיבוי המנוע בתנאי שיוט מסוימים (בין 55 ל-160 קמ"ש ומוקדם יותר בעצירה), אך ללא יכולת נסיעה חשמלית. בהמשך יוצע גם מנוע 2.0 ליטר מוגדש. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
היא עולה הרבה שתמורתם מקבלים המון אוטו. גם מרווח, גם חזק, גם מאוד מאובזר. התמורה טובה. |
שם גרסה: | 55, קוואטרו |
מחיר: | 600,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 6 בוכנות |
נפח: | 2,995 סמ"ק |
הספק מירבי: | 340 כ"ס ב-5,000-6,400 סל"ד |
מומנט מירבי: | 51.0 קג"מ ב- 1,370-4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 5.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.1 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 496.9 ס"מ |
רוחב: | 190.8 ס"מ |
גובה: | 142.2 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 293.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,890 ק"ג |
מידות צמיגים: | 245/45/19 |
נפח תא מטען: | 535 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת סראונד של Bang & Olfsen עם 16 רמקולים, צג בגודל 10.1 אינץ', צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, חיבורי USB, SD ו-AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ', ריפודי עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים עם זיכרונות למושב הנהג, כניסה והנעה ללא מפתח, משוטים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, כיוון הגה חשמלי, וילון אחורי חשמלי, וילונות צד ידניים, חיישני חניה ומצלמות היקפיות, חיישני אורות, חיישני גשם, תא מטען חשמלי. בטיחות: בלימת אוטונומית בחירום, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, כולל תנועה צולבת מאחור (כולל בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת לד מטריקס אדפטיבית (מעבר בין אורות גבוהים לנמוכים), קריאת תמרורים, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: פנסי לד מטריקס היקפיים, פנסי ערפל קדמיים, חלונות כהים מאחור, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אודי A7"