+ מימדים
+ דיזל אטרקטיבי
+ תמורה לכסף
"אופל אסטרה ברלינה היא מכונית טובה שלא מצליחה להלהיב את הנשמה. ואולי צריך פשוט לקרוא לה - ילדה טובה ירושלים"
+ מימדים
+ דיזל אטרקטיבי
+ תמורה לכסף
- שאר רוח
- מזדקנת
עיצוב ותדמית: |
|
||
בעבר היו מפקששים את עיצובי גרסאות הסדאן. לוקחים מכונית הצ'בק יפה ומדביקים לה ישבן מלאכותי. היום זה בדרך כלל מוצלח יותר. לראייה, יונדאי i35. גם באופל ברלינה זה יצא להם בסדר. המכונית נאה, מהודרת, מכובדת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אופל אסטרה ברלינה היא מכונית מרווחת עם תא מטען גדול. לחובתה אציין: שדה הראייה חסום למדי בתמרוני רברס עירוניים והמתלים שלה מעט נוקשים בנסיעה עירונית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע של ברלינה 1.4 טורבו-בנזין הוא חזק אבל לא שתיין. אם לא מגזימים בלחיצה על הדוושה הימנית ולא מכניסים את הטורבו לעבודה שעות נוספות אז צריכת הדלק האמיתית סבירה - 10 ק"מ לליטר. הגיר מתפקד היטב - מדובר בגיר אוטומטי מסורתי ולא רובוטי כלשהו. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
אופל אסטרה ברלינה קולעת לטעם הישראלי: מכונית ארוכה ומרשימה, מאובזרת, לא יקרה מדי. התמורה לכסף טובה. |
ישראלים אוהבים אבזור שופע וגם לזה אסטרה ברלינה דואגת. אמנם אין לה חישוקים קלים אבל יש כאן בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מחשב דרך וחלונות מתרוממים בשליטה מרחוק.
גרסת הדיזל מ-2017 קיבלה מחיר מושך.
שם גרסה: | 1.4T ENJOY |
מחיר: | 131,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,364 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-4,900 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 1,850 סל"ד |
מהירות מירבית: | 205 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.1 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 465.8 ס"מ |
רוחב: | 181.4 ס"מ |
גובה: | 150.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 268.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,449 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 460 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,010 ליטרים |
בטיחות: סייען זינוק במדרון, בקרת משיכה, מצלמת רוורס מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', ממשק AppleCarPlay, שליטה מגלגל ההגה, חיבור AUX ו-USB, בלוטות' בתוך הרכב: מערכת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מחשב דרך מחוץ לרכב: . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אופל אסטרה ברלינה (2015-2019)"