- עיצוב
- תא מטען
"טובה משמעותית מבעבר, אבל מעט יקרה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב החיצוני שומר על קשר הדוק לזה של הדגם היוצא. התדמית עדיין סולידית. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אסטרה החדשה בנויה על פלטפורמה חדשה, אבל להבדיל מגרסת ההאצ'בק שכל מידותיה קטנו לעומת קודמתה, לגרסת הסטיישן דווקא נוספו 0.5 ס"מ לאורך לכדי 407 ס"מ. שאר המידות מציגות קיטון דומה לזה שחל בגרסת ההאצ'בק, אפילו בסיס הגלגלים הצטמצם ב-2.5 ס"מ ועומד על 266 ס"מ. זה אומר שתא המטען שמר על נפחו עם תוספת של 5 ליטר כשהמושבים האחוריים ניצבים ותוספת של 95 ליטר כשהמושבים מקופלים. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הן המנוע והן תיבת ההילוכים חדשים לגמרי. מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס) ובתיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. הביצועים טובים וזהים גם בהאצ'בק ובסטיישן. צריכת הדלק טובה מבעבר. אופל אסטרה טורר בנזין, צריכת דלק אמיתית: 13.5 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
אופל אסטרה מציעה תמורה טובה לכסף, אבל בניגוד לגרסת ההאצ'בק, גרסת הסטיישן לפחות בינתיים אינה מוצעת עם חבילת בטיחות אקטיבית. |
הדור השישי של אופל אסטרה הגיע לישראל באפריל 2016 בגרסת האצ'בק (5 דלתות) וסטיישן וכמו קודמו, הציב למולו את פולקסווגן גולף. בארץ, מוטה שוק הליסינג, יש עוד כמה מתחרות בולטות.
שם גרסה: | 1.4 ל', אוטומטי Enjoy |
מחיר: | 132,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,399 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.5 קג"מ ב- 2,000-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 210 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 17.9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 470.2 ס"מ |
רוחב: | 181.0 ס"מ |
גובה: | 149.9 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 266.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,350 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 505 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,595 ליטרים |
בטיחות: סייען זינוק במדרון, בקרת משיכה, מראה מונעת סנוור מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', ממשק AppleCarPlay, שליטה מגלגל ההגה, חיבור AUX ו-USB, בלוטות' בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט חיישני גשם ותאורה מחוץ לרכב: תאורת יום LED . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אופל אסטרה סטיישן (2015-2019)"