+ מרווחת
"יש לכם דלקן? קחו את ה-1.4 טורבו"
+ מרווחת
- לא הכי חדה לנהיגה
- הטורבו לא חסכוני
עיצוב ותדמית: |
|
||
סטיישן אבל לא קופסתית. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה טובה. מרחב הפנים טוב מאוד - ובוודאי בתא המטען. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אפשר לרכוש את אופל אסטרה ספורטס טורר (סטיישן) עם מנוע בנזין טורבו בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית או עם מנוע דיזל 2.0 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. הביצועים בשתי גרסאות המנוע הם טובים מאוד. אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות הדלק, קחו את הדיזל. גרסת הבנזין לא חסכונית במיוחד. אופל אסטרה סטיישן, צריכת דלק אמיתית: 10 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
גרסת ה-1.4 ליטר טורבו נותנת תמורה טובה לכסף. למעשה, אופל אסטרה טורר עדיפה, במחיר שלה, על פני אופל אסטרה הצ'בק רגילה. |
העיצוב נאה והרמוני. מנוע ה-1.4 ליטר טורבו מספק ביצועים טובים אבל קחו בחשבון צריכת דלק לא חסכונית. גרסת הדיזל חסכונית יותר אבל יקרה לרכישה. בסך הכל מדובר במכונית סטיישן שימושית, נאה ומומלצת.
שם גרסה: | Enjoy Sports Tourer |
מחיר: | 130,900 שקל |
שנת מודל: | 2013-2016 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,364 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-4,900 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 1,850 סל"ד |
מהירות מירבית: | 198 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 469.8 ס"מ |
רוחב: | 181.4 ס"מ |
גובה: | 153.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 268.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,488 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 500 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,471 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, חיבור AUX בתוך הרכב: מערכת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מחשב דרך בטיחות: סייען זינוק במדרון, בקרת משיכה מחוץ לרכב: מסילות גג, שמשות אחוריות כהות . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אופל אסטרה סטיישן (2013-2016)"