- עיצוב
"טובה משמעותית מבעבר, אבל מעט יקרה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב החיצוני שומר על קשר הדוק לזה של הדגם היוצא. התדמית עדיין סולידית. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אסטרה החדשה בנויה על פלטפורמה חדשה כשבשונה מהמקובל מציגה קיטון במידות לעומת קודמתה (פיז'ו ביצעה מהלך דומה עם 308 הנוכחית). אפילו בסיס הגלגלים הצטמצם ב-2.5 ס"מ ועומד על 266 ס"מ וכך גם נפח תא המטען. לטענת אופל מרווח הפנים דווקא גדל תודות לתכנון מחדש של תא הנוסעים. זה אגב עבר שדרוג לעומת קודמו שעיקרו הפחתה בכמות המתגים בעיקר בשל מערכת IntelliLink עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' (8 בגרסה המאובזרת), שכולל צימוד לסלולר באמצעות ממשק AppleCarPlay (בהמשך גם התאמה לאנדרוייד). . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הן המנוע והן תיבת ההילוכים חדשים לגמרי. מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס) ובתיבה אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. הביצועים טובים וזהים גם בהאצ'בק ובסטיישן (שנקראת אופל אסטרה טורר). צריכת הדלק טובה מבעבר. אופל אסטרה בנזין, צריכת דלק אמיתית: 14 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
אופל אסטרה מציעה תמורה טובה לכסף. העניין הוא שגם המתחרות מציעות חבילות משכנעות. |
הדור השישי של אופל אסטרה הגיע לישראל באפריל 2016 בגרסת האצ'בק (5 דלתות) וסטיישן וכמו קודמו, הציב למולו את פולקסווגן גולף. בארץ, מוטה שוק הליסינג, יש עוד כמה מתחרות בולטות.
שם גרסה: | 1.4 ל', אוטומטי Enjoy |
מחיר: | 131,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,399 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.5 קג"מ ב- 2,000-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 210 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 437.0 ס"מ |
רוחב: | 181.0 ס"מ |
גובה: | 148.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 266.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,308 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 335 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,175 ליטרים |
בטיחות: סייען זינוק במדרון, בקרת משיכה, מראה מונעת סינוור מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך מגע בגודל 7 אינץ', ממשק AppleCarPlay, שליטה מגלגל ההגה, חיבור AUX ו-USB, בלוטות' בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט חיישני גשם ותאורה מחוץ לרכב: תאורת יום LED . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אופל אסטרה (2015-2019)"