- עיצוב
- אבזור
- ביצועים
- ליטוש
"מכונית מלוטשת ומוצלחת. הרבה יותר טובה מהתדמית הנוכחית של המותג"
עיצוב ותדמית: |
|
||
אינפיניטי Q50 מציעה חזות מודרנית, חדה, מושכת. אפשר להתייחס אל המכונית החדשה כאל הדור הראשון של Q50, או כדור החמישי של G. כך או כך מדובר במלכת המכירות החדשה של אינפיניטי בעולם ובמכונית בעלת תפקיד מרכזי בהמשך בניית המותג והמוניטין מחוץ לארה"ב. בינתיים דגמי הנוסעים של אינפיניטי נדירים למדי בכבישי ישראל וחבל. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
אינפיניטי טוענת בלהט שה-Q50 היא מכונית חדשה לחלוטין, אולם בסיס הגלגלים שלה זהה לדגם היוצא (285 ס"מ) וגם שאר המידות דומות למדי. סנטימטר לפה, סנטימטר לשם לא יותר מזה. תא המטען בגרסה ההיברידית מצומק למדי (400 ליטר) להבדיל מגרסת הבנזין הרגילה שלה נפח של 500 ליטר. המכונית מוצעת בכמה רמות גימור שכבר בנמוכות נמצא שני מסכי טאץ'. בגבוהות יותר נמצא מערכות בטיחות מתקדמות כמו: תיקון סטייה מנתיב, התראה על תאונת חזית, התראת פגיעה בהולך רגל, בלימה עצמאית במקרה של כמעט תאונה. נוחות הנסיעה טובה - היא לא מרחפת אבל גם לא חובטת או נחבטת. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
לגרסה ההיברידית מנוע טורבו-בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר שמפיק 305 כ"ס ומנוע חשמלי המספקים יחדיו 364 כ"ס. הנתונים מרשמים. איפיניטי Q50 היברידית, צריכת דלק אמיתית: 10 ק"מ לליטר. בספטמבר 2014 הצטרפה גרסת בסיס חדשה עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו וביצועים מרשימים כמעט באותה מידה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
ה-Q50 מציגה חידוש טכנולוגי ראשון מסוגו בתחום - היגוי אלקטרוני ללא חיבור פיזי לגלגלים שיכול לשנות מאפייני היגוי. התנהגות הכביש הדוקה וטובה. תשכחו מהיגוי ספורטיבי מעודן. ההגה של אינפיניטי Q50 הוא כצפוי מלאכותי מאוד בתחושה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה. מדובר במכונית מאוד מאובזרת, מאוד איכותית וגם מאוד מהירה. קחו בחשבון שגרסאות ההייבריד של המתחרות הן יקרות יותר. העניין הוא התדמית של אינפיניטי שמכוניות הנוסעים שלה (להבדיל מגרסאות הפנאי), עדיין אינן נתפסות כשוות למכוניות היוקרה הגרמניות. |
בדקתי את גרסת ההייבריד. אינפיניטי Q50 מציעה חוויית נהיגה מלוטשת ומהירה. המכונית מאובזרת למופת וסוף סוף יש לאינפיניטי מכוניות בעלות עידון ותחכום. הדורות הקודמים היו, תסלחו לי, בהמות.
רקע כללי: אינפיניטי Q50 מחליפה את G סדאן ומתחרה בדגמים דגמת ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס ואודי A4. עם ה-Q50 חונכת אינפיניטי דור חדש של מכוניות ממותג היוקרה היפני וגם שיטת שמות חדשה לפיה האות 'Q' מיועדת למכוניות נוסעים ו-'QX' לדגמי שטח/פנאי.
שם גרסה: | 2.0 ליטר GT |
מחיר: | 239,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,991 סמ"ק |
הספק מירבי: | 211 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.6 קג"מ ב- 1,250-3,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 245 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.9 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 479.0 ס"מ |
רוחב: | 182.0 ס"מ |
גובה: | 144.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 285.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,585 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/17 |
נפח תא מטען: | 500 ליטרים |
בטיחות: בקרת שיוט ומגביל מהירות, מצלמת רוורס, בורר מצבי נהיגה, לחץ אוויר בצמיגים, מולטימדיה: מערכת מולטימדיה (InTouch) עם צג מגע צבעוני בגודל 8 אינץ' ואפשרות להורדת אפליקציות מחנות המותג, חיבורי USB, iPod, AUX ובלוטות', שליטה קולית, צג בגודל 7 אינץ' לשליטה על מערכות הרכב, בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור בעלי כוונון חשמלי, הגה מתכוונן חשמלית, מראה אחורית מתכהה, תאורת אווירה מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, חישוקים קלים 17 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"אינפיניטי Q50"