- עיצוב
- אבזור בטיחות
"עוד ניסיון פריצה של כלי עבודה אפרורי לכיוון הפנאי"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עם חותמת אור ייחודית בפנסים הקדמיים, וסבכה קדמית שמעוצבת בצורת ניבים, D-MAX החדש מאיים לטרוף את כל מה שנמצא לפניו. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
שלדת הסולם חדשה וקשיחה ב-20% מקודמתה. תצורת המתלים לא השתנתה (עצמות עצה כפולות מלפנים, סרן חי מאחור), אבל גיאומטריית הקדמיים שונתה, כשמאחור נמצא קפיצי עלים חדשים, קלים וקשיחים מבעבר ובעלי מהלך ארוך ב-3 ס"מ. הממדים דומים לדור יוצא כשבסיס הגלגלים גדל ב-3 ס"מ ל-312.5 ס"מ, והרוחב גדל ב-1 ס"מ ל-187 ס"מ. האורך הכללי התקצר במעט: 3 ס"מ בגרסת תא-נהג כפול, וב-1.5 ס"מ בגרסת תא-נהג יחיד. הגובה נותר ללא שינוי. גרסת תא-נהג יחיד מגיעה באפשרות אחת: ידנית, הנעה אחורית וברמת גימור 'S' הבסיסית ביותר. אבל גרסת תא-כפול מגיעה מגוון תצורות (הנעה אחורית, הנעה כפולה, ידני ואוטומטי) ו-5 רמות גימור, כך שההיצע רחב. ב-3 רמות הגימור הבסיסיות ('S', 'S+' ו-'LS') נמצא בקרת אקלים, מולטימדיה עם צג 9 אינץ' (התקנה מקומית) וחישוקי ברזל 16 אינץ'. ברמת גימור 'LS+' הנעה אחורית, כיוון גובה למושב הנהג, חיישני חנייה אחוריים, זוג רמקולים בדלתות, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקי 18 אינץ' קלים. ברמת גימור 'פרמיום LS', נמצא מולטימדיה מקורית עם צג 7 אינץ', מצלמה מקורית, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם, פתחי אוורור מאחור תאורת לד ועוד. רמת 'פרמיום LSE' משדרגת את מערכת המולטימדיה ל-9 אינץ', זוג רמקולים בתקרה, ועוד קוסמטיקה. לראשונה נמצא בדגם מערכות בטיחות מתקדמות ובהם בלימה אוטונומית בחירום (למהירות עירונית), תיקון סטייה מנתיב, התרעת ערנות נהג ותאורה אדפטיבית. הגרסאות האוטומטיות כוללות גם בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז הנתיב ומניעת האצה פתאומית לא רצונית. רמות פרמיום מוסיפות התרעת שטח מת, תיקון אקטיבי במעבר נתיב כשהשטח לא פנוי, התרעה על תנועה חוצה מאחור. בכל רמות הגימור 7 כריות אוויר כשברמות פרמיום נמצא 8 כריות. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יחידת הכוח עברה בירושה מהדור הפורש: טורבו-דיזל בנפח 1.9 ליטר (163 כ"ס) עם תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית. ההנעה אחורית בלבד או כפולה עם הילוך כוח. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
לראשונה מוצע הדגם עם נעילת דיפרנציאל אחורית (רק בגרסאות כפולות-הנעה בכירות 'LS' ו-'LSE'). מרווח הגחון גדל בחצי ס"מ (24 ס"מ), זווית הגישה שופרה בחצי מעלה (30.5) ומאחור ביותר ממעלה (23.9). התוצאה היא יכולת שטח משופרת ביחס לדור הקודם, אבל עדיין צריך לזכור שמדובר בטנדר עם זוויות בעיתיות לתיקול מכשולים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
איסוזו D-MAX ביצע קפיצת מדרגה משמעותית עם עיצוב חיצוני מסובב ראשים, ואיכות משופרת בתא הנוסעים. בנוסף הוא מוצע עם הכי הרבה מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, ואפשרות גדולה יותר לטיולי שטח. לטישת העיניים לכיוון הפנאי ברורה ומובנת. התמורה טובה. |
מהיום שהוצג הדור הראשון של D-MAX בישראל, אי שם בשנת 2004, הוא הפך ללהיט. מאז ובמשך כל התקופה הוא מלך המכירות הבלתי מעורער. 15 שנים ברציפות, כשרק בשנתו האחרונה, 2019, הוא איבד את הבכורה לטובת טויוטה היילקס. בדצמבר 2020 הגיע הדור החדש והשלישי שנכנס לנעליים הגדולות של D-MAX הקודם שמשווק כאן כבר 8 שנים ללא שינויים משמעותיים.
שם גרסה: | 1.9 ל' דיזל, אוטו', קבינה כפולה +4X4 S |
מחיר: | 247,990 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,900 סמ"ק |
הספק מירבי: | 163 כ"ס ב-3,600 סל"ד |
מומנט מירבי: | 36.7 קג"מ ב- 2,000-2,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | - שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 10.9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 526.5 ס"מ |
רוחב: | 187.0 ס"מ |
גובה: | 179.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 312.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,020 ק"ג |
מידות צמיגים: | 265/60/18 |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 9 אינץ' (התקנה מקומית), דיבורית בלוטות', כניסת USB (לטעינה בלבד), שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: צג צבעוני 4.2 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני גשם, חיישני תאורה. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום במהירות עירונית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב כולל תיקון ושמירה על המרכז, ומניעת האצה פתאומית לא רצונית בתחילת נסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות נהג, תאורה אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת יציבות בגרירה. מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מחוממות. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"איסוזו D-MAX"