+ עיצוב כובש
+ מרחב פנים מפתיע לטובה
+ ביצועים והתנהגות כביש
"מרשימה מאוד, לא מכונית הארדקור"
+ עיצוב כובש
+ מרחב פנים מפתיע לטובה
+ ביצועים והתנהגות כביש
- יקרה
- טיפה שמרנית
עיצוב ותדמית: |
|
||
באמת אחת היפות. ב.מ.וו סדרה 4 ארוכה ורחבה (1.4 ס"מ) ובעיקר נמוכה (ב-6 ס"מ) מב.מ.וו סדרה 3 סדאן. כל חלקי המעטפת שונים בין שתי המכוניות למעט מכסה המנוע. התוצאה היא מכונית קופה מרשימה ובטוחה בעצמה. על הכוונת שלה ניצבת כמובן אאודי A5. ובכל מקרה, עם העיצוב הזה לא מספיק לכם, יש את ב.מ.וו סדרה 4 קבריולה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה שמציעה ב.מ.וו סדרה 4 לא מושלמת - המתלים מעט קשיחים. מרגישים את זה בנסיעה בכבישים משובשים. מרחב הפנים טוב מאוד - יחסית לתצורה כמובן. אפשר להסיע בה בנוחות ארבעה מבוגרים, כולל כל המטען שלהם - תא המטען של ב.מ.וו סדרה 4 הוא בהחלט נדיב - 445 (!) ליטרים. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ב.מ.וו סדרה 4 משווקת בארץ עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים (184 כ"ס או 245 כ"ס) ועם מנוע בנזין שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים (306 כ"ס). כולם טובים ויפים, כולם מציעים ביצועים נהדרים, אפילו המנוע הבסיסי בחבורה. ויחד עם זאת, לעיצוב מדהים כל כך, מגיע מנוע של 245 כ"ס לפחות. מה לגבי צריכת דלק? ב.מ.וו 435, צריכת דלק אמיתית: 7.5 ק"מ לליטר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
התנהגות הכביש של ב.מ.וו סדרה 4 היא מצוינת. מדובר במכונית מאוזנת מאוד, בעלת הנעה אחורית כמובן, שמצליחה לספק הנאת נהיגה בלי לפגוע יותר מדי בנוחות הנסיעה היומיומית. באופן מפתיע, ההגה (החשמלי) מספק היזון חוזר מפני הכביש. יחד עם זאת עליכם לדעת שלא מדובר במכונית ספורט טהורה. ב.מ.וו סדרה 4 היא ספורטיבית מלוטשת. היא איננה מכונית ספורט פרועה ומסעירה. את זה תחפשו במדף של פורשה או שתגיע לארץ סדרה 4 בגרסת M. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
את התמורה הטובה ביותר לכסף מספקת הגרסה האמצעית של ב.מ.וו סדרה 4 - 428 עם מנוע 2.0 ליטרים טורבו, 245 כ"ס. |
ב.מ.וו סדרה 4 מחליפה, החל משנת 2014, את ב.מ.וו סדרה 3 קופה. אבל שימו לב: זאת לא סתם ב.מ.וו סדרה 3 בסגנון קופה. זה יותר מכך. לב.מ.וו סדרה 4 יש פורפורציות ומימדים אחרים מסדרה 3 - היא רחבה יותר ועיקר נמוכה יותר. ההופעה שלה אתלטית וכובשת. היא יודעת גם להיות פרקטית, ספורטיבית ומהנה לנהיגה
שם גרסה: | 428i coupe luxury |
מחיר: | 394,500 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 2+2 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,997 סמ"ק |
הספק מירבי: | 245 כ"ס ב-5,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.7 קג"מ ב- 1,250-4,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 5.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 8.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 463.8 ס"מ |
רוחב: | 182.5 ס"מ |
גובה: | 137.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 281.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,545 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/45/18 |
נפח תא מטען: | 445 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת פיקוד iDrive לשליטה על מערכות הרכב, מסך צבעוני בגודל "6.5, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים עם שליטה מההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות' . בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג למושבים האחוריים, גג שמש, בקרת שיוט, כפתור התנעה, פתיחת ונעילת דלתות ללא מפתח, משענת יד קדמית, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מושבי ספורט קדמיים חשמליים עם זיכרונות, הגה מצופה עור. בטיחות: מערכת בקרת מצבי נהיגה, מנגנון עצור וסע, חיישני נסיעה לאחור,חיישני גשם ואורות דרך. מחוץ לרכב: חישוקים קלים, צמיגי אל-תקר, פנסי ערפל, פנסי קסנון ו-LED מלפנים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות מובנה וחיישן מניעת סנוור . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ב.מ.וו סדרה 4"