- עיצוב
- תדמית
- יכולת שטח
- פוטנציאל שיפורים
"האספלט הוא רק אמצעי להגיע לשטח, לא המטרה."
עיצוב ותדמית: |
|
||
שילוב של האמר H1 (המקורי) ורנגלר מודרני, יצרו עיצוב של Pickup קשוח, ברוטאלי וכריזמטי. זה מה שהאמריקאים אוהבים, ולא רק הם. ככה מאדירים אייקון. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
גלדיאטור מיוצר רק בגרסת תא-נהג כפול ומבוסס על שלדת סולם מאורכת של ג'יפ רנגלר. בסיס הגלגלים הוא 349 ס"מ – תוספת של 48 ס"מ ביחס לרנגלר 5 דלתות, האורך הכללי בטנדר, 554 ס"מ, צמח ב-75 ס"מ ביחס לרנגלר הארוך. גם גלדיאטור, כמו רנגלר, מוצע בגרסה רגילה או בגרסת רוביקון מוקשח לשטח, וגם כולל מרכב פריק (גג, דלתות והשטחת השמשה הקדמית). לארגז כושר העמסה נמוך יחסית של 607 ק"ג. יש 2 רמות גימור: 'רוביקון' עם מולטימדיה מקורי בגודל 7 אינץ' מצלמת רוורס, בקרת אקלים אם פתחי מיזוג לאחור, חישוקי 17 אינץ' קלים, לחצן התנעה, גג שניתן לפירוק ועוד. רמת גימור 'רוביקון S' מוסיפה מערכת שמע משודרגת של אלפין עם צג 8.4 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד מהודר יותר, מפתח חכם, תאורת לד, כנפיים וגג בצבע המרכב ועוד. היצע הבטיחות ברוביקון כולל 4 כריות אוויר ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. ב'רוביקון S' כאופציה בתוספת תשלום, ניתן לרכוש חבילת בטיחות ('רוביקון סייפטי') שכוללת: בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, וניטור "שטח מת". כיוון שחסרה התרעה על סטייה מנתיב, גם רמת גימור זו תוצע עם מובילאיי. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הוא מונע בישראל במנוע בנזין אטמוספרי V6 בנפח 3.6 ליטר שמפיק 280 כ"ס ומשולב לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. יש גם הילוך כוח, וההנעה היא אחורית עם שילוב לכפולה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
תפריט השטח ברוביקון מדויק: שלדת סולם, סרנים מחוזקים (יותר מאלה של רנגלר רוביקון), מרכז כובד גבוה, מתלים ארוכי מהלך, נעילות דיפרנציאל קדמי ואחורי, ניתוק מוט מייצב קדמי, וצמיגי שטח. כבונוס יש גם מרכב פריק. כל אלה יוצרים את הטנדר הכי עביר ביצור סדרתי. מעניין שמאחור נמצא קפיצי סליל במקום סרן חי ברנגלר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
עם כושר העמסה של נמוך בלפחות מחצית מזה של כל טנדר אחר, הוא לא יחליף אף כלי עבודה. זה גם לא היעוד, והוא גם יקר מהם משמעותית. המטרה היא שילוב אולטימטיבי בין עיצוב נחשק, ליכולות שטח. ואת זה הוא עושה מצוין למרות המחיר הגבוה. |
בג'יפ יודעים איך לחלוב את האייקונים שלהם. "גלדיאטור" היה טנדר מיתולוגי שהחל את דרכו בשנת 1962 והמשיך בייצור עד 1988, וזה השם שנבחר לטנדר החדש. מתחת למעטפת הססגונית נמצא את הבסיס של רנגלר הנוכחי (JL), וכך קיבלנו את טנדר השטח האולטימטיבי (לפחות עד בוא המתחרים).
שם גרסה: | 3.6 ל', אוטו', 4X4, רוביקון S סייפטי |
מחיר: | 464,000 שקל |
שנת מודל: | 2021 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 6 בוכנות |
נפח: | 3,605 סמ"ק |
הספק מירבי: | 280 כ"ס ב-6,400 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.4 קג"מ ב- 4,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | - קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.4 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 553.9 ס"מ |
רוחב: | 187.5 ס"מ |
גובה: | 188.2 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 348.7 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,228 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/75/17 |
מערכת מולטימדיה: מערכת מולטימדיה של אלפיין עם 8 רמקולים וסאבוופר, צג מגע בגודל 8.4 אינץ', בלוטות', Apple CarPlay, שליטה מגלגל ההגה, 4 כניסות USB, כניסת AUX, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ריפודי עור, הגה וידית הילוכים מצופי עור, שקע 220V, חיישני אורות. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום, בקרת שיוט אקטיבית, התרעה על רכב בשטח "מת", חיישני לחץ אוויר בצמיגים, התקנה מקומית של מערכת התרעת סטייה מנתיב (מובילאיי). מחוץ לרכב: גג קשיח פריק, פנסי ערפל, תאורת לד, שמשות אחוריות כהות, מיגון תחתון לתיבת ההילוכים, תיבת ההעברה ומיכל הדלק, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"ג'יפ גלדיאטור"