+ עיצוב רבוע ומושך משל הקומפאס
+ מחיר אטרקטיבי ביחס לסמל וללוק
"הייתי שוקל - כמשומש, אחרי צניחת המחיר של השנתיים הראשונות"
+ עיצוב רבוע ומושך משל הקומפאס
+ מחיר אטרקטיבי ביחס לסמל וללוק
- לא טיל פטריוט ולא חיית שטח
- איכות פלסטיקה נמוכה
- צריכת דלק גבוהה
עיצוב ותדמית: |
|
||
ג'יפ פטריוט מתגאה בשבכת הגריל האנכית הקלאסית של חברת ג'יפ. זה טוב וזה יפה אבל לא כמו הדבר האמיתי - ג'יפ רנגלר. השיווק הופסק בשנת 2012. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרחב פנים טוב, נוחות נסיעה סבירה פלוס. ככה זה כשג'יפ פטריוט מתאים יותר למשימות כביש מאשר שטח. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ג'יפ פטריוט מסתובב להנאתו עם מנוע בנזין של מיצובישי בנפח 2.4 ליטרים ותיבה אוטומטית. זה חסכוני יותר בהשוואה למה שיש בג'יפ רנגלר אבל זה סובל מהיעדר אופי. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
יכול השטח של ג'יפ פטריוט נמוכה מאוד בהשוואה לג'יפ רנגלר אבל סבירה לג'יפונים רכים רבים אחרים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ג'יפ פטריוט הוא חיה מוזרה - עיצוב של ג'יפ, מכלולים של מיצובישי ויכולת שטח נמוכה. שעטנז? |
יש לו את הלוק הנכון. אבל קחו בחשבון - יכולת שטח לא מבריקה. בסך הכל יכול להיות דיל מעניין דווקא כמשומש אחרי נפילת הערך הרצינית
שם גרסה: | SPORT |
מחיר: | 189 שקל |
שנת מודל: | 2012 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 2,360 סמ"ק |
הספק מירבי: | 168 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.4 קג"מ ב- 4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 185 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 10.9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 441 ס"מ |
רוחב: | 178 ס"מ |
גובה: | 167 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 263 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,570 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/17 |
נפח תא מטען: | 320 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,357 ליטרים |
חישוקים קלים, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, חימום למושבים, בקרת אקלים, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ג’יפ פטריוט (2006-2012)"