- עיצוב
- תדמית
- יכולת שטח
- פוטנציאל שיפורים
"אין היום שום רכב שטח עם יכולות שכאלה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
זו למעשה הדור השני לאנלימטד, ותחילה קשה להבחין שמדובר בדור חדש (כינוי JL), אבל ככל שמתעמקים מבחינים בהם כמו חדירת הפנסים הקדמיים אל תוך חריצי הגריל הקיצוניים, הפגושים הפחות בולטים, הפתחים על מכסה המנוע ועוד. בתוך תא הנוסעים עיצוב הפנים מושקע הרבה יותר ביחס לקודמו. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים גדול משמעותית עם תוספת של 6 ס"מ לבסיס הגלגלים (כעת 301 ס"מ) ותוספת של 11 ס"מ לאורך הכללי. זה אומר מרחב מחייה משופר שיחד עם תוספות האבזור מציע איכות חיים שטרם נראתה ברנגלר. למי שעבורו זה יותר מידי, יש רנגלר קצר. יש שלוש רמות גימור: 'ספורט' עם גג ברזנט, 'רוביקון' הייעודית לשטח ו'סהארה' המפוארת. שתי הרמות הגבוהות יוצעו עם גג קשיח/מתפרק. ברמת גימור סהארה נמצא מולטימידה מתקדמת יותר של אלפיין וצג 8.4 אינץ' (7 אינץ' באחרות), מפתח חכם, ריפוד עור, גג בד נפתח חשמלית, מדרגות צד, כיסוי קשיח לגלגל החלופי (רך באחרות) וחישוקי 18 אינץ' (17 אינץ' באחרות). רק סהארה מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות ובהן: בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור. אבל היות וחסרה התרעת סטייה מנתיב נדרשת תוספת של מערכת התרעה בהתקנה מקומית. מערך הבטיחות הזה מוצע בתוספת תשלום גם ברוביקון, אבל לא ברמת גימור 'ספורט'. וגם עם כל המערך הזה, לרנגלר דירוג בטיחות מביך של שני כוכבים, ללא המערכות הוא זכאי לכוכב בטיחות אחד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
שינוי משמעותי נוסף ביחס ל-JK היוצא הוא יחידת הכוח. את מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר (284 כ"ס) ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית, מחליפים מנוע טורבו-בנזין מודרני בנפח 2.0 ליטר (272 כ"ס) ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. זו אותה יחידת כוח שנמצא באלפא רומיאו ג'וליה ואלפא רומיאו סטלביו. הביצועים על הנייר טובים משמעותית. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
רנגלר JL נשאר בתצורה הקלאסית של שלדת סולם (חדשה) ושני סרנים חיים. כמו בעבר יש הילוך כוח ונעילות שונות בהתאם לרמת הגימור, הנעה אחורית כשלראשונה גם הנעה כפולה לנסיעה בכביש, המשנה העברת מומנט לפנים לפי האחיזה. לרוביקון, שממוקד יותר שטח, יש יחס העברה סופי קצר יותר, הילוך כוח כוחני יותר (4:1 במקום 2.3:1), נעילות מלפנים ומאחור, סרני דנה 44 מלפנים ומאחור, מוט מייצב קדמי מתנתק חשמלית, וצמיגי BF גודריץ'. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ג'יפ רנגלר שייך לזן נדיר של רכבי שטח שלא התברגנו. גם ברמת גימור 'ספורט' הוא נשאר חלומו הרטוב של כל "ג'יפאי" ובצדק. אל תבזבזו את כישוריו על נסיעות בתוך העיר, התמורה ממנו תהיה מאוד נמוכה. מי שישחרר אותו באחו יזכה ליכולת העבירות האגדית שלו, ויקבלו תמורה מלאה. |
דור רבעי לדבר האמיתי. לדגם שלמעשה מ-1941 מפלס דרכו בין סלעים ומדבריות עם מרכב וורסטילי מאין כמותו. לא לחינם הוא הדגם היחיד בעולם ששמו הפך גנרי. גרסת אנלימיטד לרנגלר היא בסה"כ גרסה ארוכה עם 4 דלתות לאייקון הכריזמטי.
שם גרסה: | 2.0 ל' טורבו, אוטו, סהארה |
מחיר: | 418,900 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,995 סמ"ק |
הספק מירבי: | 272 כ"ס ב-5,250 סל"ד |
מומנט מירבי: | 41.0 קג"מ ב- 3,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | - קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | - שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 433.4 ס"מ |
רוחב: | 189.4 ס"מ |
גובה: | 187.8 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 245.9 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,883. ק"ג |
מידות צמיגים: | 255/70/18 |
נפח תא מטען: | 533 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,044 ליטרים |
מערכת שמע: מערכת מולטימדיה של אלפיין עם 8 רמקולים וסאבוופר, צג מגע בגודל 8.4 אינץ', בלוטות', Apple CarPlay, שליטה מגלגל ההגה, 4 כניסות USB, כניסת AUX, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ריפודי עור, הגה וידית הילוכים מצופי עור, שקע 220V, חיישני אורות. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום, בקרת שיוט אקטיבית, התרעה על רכב בשטח "מת", התרעה על רכב חוצה מאחור, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, התקנה מקומית של מערכת התרעת סטייה מנתיב. מחוץ לרכב: גג קשיח פריק, פנסי ערפל, תאורת לד, שמשות אחוריות כהות, מיגון תחתון לתיבת ההילוכים, תיבת ההעברה ומיכל הדלק, מדרגות צד, חישוקים קלים, כיסוי גלגל קשיח. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"ג’יפ רנגלר אנלימיטד"