- מחיר
"כאמרה המפורסמת: "אתה מקבל את מה ששילמת""
עיצוב ותדמית: |
|
||
דאציה סאנדרו היא מכונית מקטגוריית הסופר-מיני וזהו דורה השני שהוצג בשנת 2012. בתחילת דרכה בארץ בינואר 2015 היש שווקה רק בגרסת 'סטפווי' (Stepway) - גרסה "כאילו קרוסאובר". בהמשך הצטרפה גרסה רגילה של דאצ'יה סנדרו עם מנוע אחר מזה של גרסת הסטפווי. המראה נאה אבל לא יותר מזה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
המכונית מבוססת על פלטפורמת B0 של הקונצרן, אשר משמשת בין היתר את ניסאן ג'וק, ובעבר גם את טידה ואת נוט (הקודמת). הממדים הגדולים של המכונית מקנים לה מרווח פנים סביר, אבל סביבת הנהג גסה ומיושנת, החומרים פשוטים ומרגישים זולים ורמת הגימור והנדסת האנוש לקויים. תא המטען גדול ומאוד שימושי. האבזור סביר. יש רק 4 כריות אוויר. ציון הבטיחות 4 כוכבים רלוונטי עד שנת 2013, מאז התקנות של EURONCAP הוקשחו, ואילו רמת הבטיחות של הסטפווי לא ממש עלתה בפני עצמה. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אלה אותם מנועים שמניעים גם את רנו קליאו: טורבו-בנזין תלת צילינדרי בנפח 0.9 ליטר (90 כ"ס). תיבת ההילוכים ידנית עם חמישה יחסי העברה. בפברואר 2016 הצטרפה גרסת טורבו-דיזל: מנוע 1.5 ליטר (90 כ"ס) ותיבה ידנית ובאפריל 2016 תיבה אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד בודד למנוע הבנזין. אין הבדל בביצועים וצריכת הדלק הרשמית בין גרסת הבנזין עם התיבה הידנית או האוטומטית. הגיר הרובוטי אטי מאוד באופיו, ומקשה בנהיגה הררית או ספורטיבית. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
שלא כמקובל מרווח הגחון גדול למדי למכונית נוסעים עם 20.7 ס"מ מרשימים מאוד. אבל אין, אפילו כאופציה, הנעה כפולה. כך שישנה רק יכולת נהיגת שבילים קלה או טיפוס מדרכות, לא מעבר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
אין לסנדרו מתחרה ישיר בישראל, וביחס לסופר-מיני ממדיו הם הגדולים בקבוצה. הוא מוצע במחירים זולים למדי. אבל מצד שני הדגם מרגיש זול ופשוט ולא שייך לעשור הנוכחי. |
זה מתחיל כמו בדיחה: המותג רומני, הייצור במרוקו ובעל הבית הוא צרפתי (רנו). אבל זו לא בדיחה. דאצ'יה הוא יצרן פופולארי ומצליח מאוד באירופה. השיווק (המחודש) בארץ החל בינואר 2015. למבוגרים יותר בינינו, שזוכרים את הבדיחות על דאצ'יה מסוף שנות ה-80, נאמר רק שמדובר כיום במכוניות אחרות, איכותיות יותר ובקיצור - תנו לה צ'אנס לפתוח דף חדש. הדגם המדובר, דאצ'יה סנדרו סטפווי, היא סופרמיני בעיצוב קרוסאובר קטן בסגנון ניסאן ג'וק, רנו קפצו'ר וכדומה.
ב-2017 קיבלה מתיחת פנים קלה, עם גריל קדמי חדש ותא נוסעים ששודרג קלות.
שם גרסה: | 0.9 ל', ידני, לורט |
מחיר: | 69,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | ידנית, 5 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 898 סמ"ק |
הספק מירבי: | 90 כ"ס ב-5,250 סל"ד |
מומנט מירבי: | 13.7 קג"מ ב- 2,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 168 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.1 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 408.1 ס"מ |
רוחב: | 173.3 ס"מ |
גובה: | 155.9 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 259.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,098 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/55/16 |
נפח תא מטען: | 320 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,200 ליטרים |
בטיחות: סייען זינוק בעליה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 7 אינץ', ניווט מובנה, עם שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט, הגה מצופה עור. מחוץ לרכב: תאורת יום, מוטות נשיאה בגג, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"דאצ׳יה סנדרו סטפוויי"