+ חיסכון בדלק
+ מרווח פנים
+ איכות ואמינות
"בחירה מעניינת"
+ חיסכון בדלק
+ מרווח פנים
+ איכות ואמינות
- לא שיא הנוחות
- לא זולה במיוחד
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב הוא אותו עיצוב של הונדה ג'אז בתוספת כמה שינויים קוסמטיים קטנים. המכונית נהנית מתדמית טובה. נמכרת רק בשוק היד שניה. השיווק כחדשה הופסק בשנת 2015 |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
בגלל הסוללות תא המטען טיפה קטן יותר מזה של ג’אז סטנדרטית - 300 ליטר במקום 335 ליטר. אבל השאר הוא אותו דבר, וזה אומר שפע של חלל פנימי לנוסעים. קל מאוד לקפל את המושב האחורי וליצור חלל טעינה עצום. נוחות הנסיעה שופרה אבל עדיין, הונדה ג'אז היא מכונית קצת קשיחה. גרסת ה"אלגנס" מאובזרת בכל טוב, לרבות גג פנוראמי. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע החשמלי מתפקד כמנוע עזר שנותן תוספת כוח משמעותית בזמן תאוצה. הביצועים טובים וצריכת הדלק נמוכה. הונדה ג'אז הייבריד, צריכת דלק אמיתית: 16-19 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הונדה ג'אז היברידית היא מכונית מצוינת, מרווחת וחסכונית. התמורה למחיר טובה |
היא חסכונית ואמינה אבל קחו בחשבון - גם הגרסה הרגילה חסכונית ואמינה. השיווק כמכונית חדשה הופסק בשנת 2015.
שם גרסה: | 1.4 הייבריד |
שנת מודל: | 2014 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,339 סמ"ק |
הספק מירבי: | 90 כ"ס ב-5,800 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17 קג"מ ב- 1,300 סל"ד |
מהירות מירבית: | 175 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 12.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21.5 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 17.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 390 ס"מ |
רוחב: | 170 ס"מ |
גובה: | 153 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 250 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,050 ק"ג |
מידות צמיגים: | 175/65/15 |
נפח תא מטען: | 303 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,320 ליטרים |
מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"הונדה ג’אז הייבריד (2011-2014)"