- האווירה
- המנוע
- האבזור הבטיחותי
עיצוב ותדמית: |
|
||
להונדה סיוויק יש פיצול אישיות מסוים - תדמית שמרנית ועיצוב נועז, קרבי, שמושך מבטים. כך היה בסיוויק האצ'בק הקודמת וכך גם עכשיו - למרות שהסגנון העיצוב השתנה מאוד. בעיני התוצאה מוצלחת מאוד. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
סיוויק מעט קשיחה אבל לא בלתי נוחה. תגובת המתלים לא רכה כמו בטויוטה קורולה ויחד עם זאת היא לא "מתרסקת" על מהמורות, אלא נשארת מאוזנת. המושבים ספורטיביים ומעניקים תמיכה צידית. מרחב הפנים מצוין - ניכרת התוספת של 10.5 ס"מ לבסיס הגלגלים (270 ס"מ). תוספת שהגיעה בעקבות השימוש בפלטפורמה חדשה שזהה במידותיה גם לגרסת הסדאן (בשתי הדורות האחרונים לסדאן והאצ'בק היו פלטפורמות שונות). דלת חמישית בסגנון האצ'בק חושפת תא מטען גדול ונוח לשימוש. סיוויק מוצעת עם 2 רמות גימור 'קומפרט' ו'ספורט', כשבשתיהן מפרט בטיחות מכובד. סביבת הנהג קצת מינימליסטית, נזירית בתחושה. זה עניין של צבעים ובחירת חומרים וזה עניין של השקפת עולם. הונדה בוחרים לא להתחנף. אפשר לקרוא לזה אווירה של זן. בעיני זה מוצלח. יש מי שפחות יאהב את התוצאה. מינואר 2018 הצטרפה רמת גימור 'ספורט פלוס'. היא מוצעת רק בגרסת ה-1.5 ליטר האוטומטית, משדרגת את מערכת השמע, ומוסיפה חלון גג, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, בולמי זעזועים מתכוונים (2 מציבים) ומערכת ניטור שטחים מתים. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
למנוע הטורבו בנפח 1.0 ליטרים הספק מירבי של 129 כ"ס כשבישראל אפשר לבחור בין 2 תיבות הילוכים: ידנית (6 הילו') או אוטומטית רציפה. התוצאה עם התיבה האוטומטית טובה. המנוע הזה מייצר דחף ראשוני טוב וצליל ספורטיבי למדי. זה מספק בהחלט להתנהלות שגרתית אבל לא הופך את סיוויק - למרות העיצוב שלה - למטוס. תיבת ההילוכים היא רציפה אבל מהזן הלא מורגש ולא מטריד. צריכת הדלק טובה, בתנאי שלא מאמצים אותה יותר מדי. סעו רגיל ותגיעו ל-15 ק"מ לליטר. ויש גם מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם 182 כ"ס בשילוב לאותה תיבה אוטומטית רציפה. הביצועים טובים בהרבה אבל גם שם אין מחץ יוצא דופן. מפברואר 2018 גם מנוע ה-1.5 ליטר מוצע עם תיבה ידנית (6 הילוכים) ורק ברמת גימור 'ספורט'. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
היא איכותית מאוד, מיוחדת, בעלת אופי וחסכונית. היא מאובזרת היטב בתחום הבטיחותי ובסך הכל נותנת תמורה טובה למחיר - גם אם הוא נמצא כבר בטריטוריה של ה-SUV האופנתיים. |
מוטב מאוחר. כבר שנים שלהונדה אין דגם משפחתי תחרותי של ממש. קיץ 2017, סוף סוף, הונדה חוזרת למרכז הבמה עם סיוויק משפחתית, עדכנית, מתוחכמת ו...קרבית.
שם גרסה: | 1.0 ל' טורבו, אוטו', קומפורט |
מחיר: | 131,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 988 סמ"ק |
הספק מירבי: | 129 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 18.35 קג"מ ב- 1,700 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 21.2 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 15 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 451.8 ס"מ |
רוחב: | 179.9 ס"מ |
גובה: | 143.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 269.7 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,330 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/16 |
נפח תא מטען: | 486 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,203 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקומית, שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB, דיבורית בלוטות', 8 רמקולים בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, ידיות העברת הילוכים על גלגל ההגה. בטיחות: מערכת אזהרת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בלימה לשיכוך עוצמת ההתנגשות, אזהרה מפני התנגשות חזיתית, מערכת לשמירה על נתיב, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת עקיבה במהירויות נמוכות (פקק). מחוץ לרכב: פס כרום מסביב לחלונות, גריל שחור, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חישוקי 16 אינץ. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"הונדה סיוויק (2017-2020)"