- מרחב
- אבזור
"רכב עם שם נוסטלגי ומחיר יקר מידי שיגרום לרבים לפספס אותו"
עיצוב ותדמית: |
|
||
הוא נראה מצוין, עם פרופורציות ספורטיביות המתאימות ל-DNA של הונדה. התדמית של הונדה טובה, אבל מתישהו המחירים הגבוהים יתחילו להרתיע גם את הלקוחות הנאמנים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הרכב החדש מבוסס על פלטפורמת מוארכת של הונדה ג'אז ומציע ממדים גדולים בהרבה ומהגדולים בקטגוריה. התוצאה היא המון מקום בתא הנוסעים. כמו בג'אז גם כאן נמצא את התכנון הפנימי החכם שמאפשר קיפול מגוון של המושבים. גם תא המטען גדול מאוד. באוגוסט 2016 נוספה רמת גימור גבוהה יותר, 'אקזקיוטיב' שהוסיפה מולטימדיה עם מסך מגע מקורי ("7) וממשק 'הונדה קונקט' במקום מסך המגע בהתקנה מקומית, מצלמת רוורס מקורית (במקום בהתקנה מקומית), ריפוד משולב עור, חלון גג פנוראמי, חישוקי 17" במקום 16 ועוד. שימו לב שתא המטען ברמת האבזור הגבוהה מעט קטן יותר מאשר בבסיסית: 393 ליטר לעומת 431. הרמה הגבוהה גם משפרת את מערך הבטיחות עם מערכת בלימת חירום אוטונומית שכולל זיהוי הולכי רגל (עדיין רק למהירות עירונית), התרעת סטייה מנתיב (ולכן כבר אין צורך בהתקנה מקומית של מובילאיי), תאורת אדפטיבית (לד מלא) וזיהוי שלטי מהירות. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ל-HR-V מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר (130 כ"ס) שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה. שיא כוחו מושג בסל"ד מאוד גבוה והשילוב עם תיבה רציפה, ובידוד חסר יוצר רעש גדול מידי בתא הנוסעים. הונדה HR-V, צריכת הדלק בפועל: 12.5 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
תשכחו מזה. אין הנעה כפולה ומרווח הגחון זהה לזה של משפחתית רגילה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
להונדה אולי DNA ספורטיבי, אבל HR-V אינו כזה. לא נורא, ממילא זה לא היעוד שלו. אחיזת הכביש גבוהה מאוד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הממדים והנפחים של HR-V מציבים אותו בין כלי הפנאי הקטנים יותר כמו ניסאן ג'וק ושברולט טראקס, ובין הכלים הקומפקטיים כמו קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. יבואנית הונדה בחרה לתמחר אותו בצמוד לקבוצה של הכלים הגדולים יותר, ושם הוא יתקשה להתחרות. |
יבואנית הונדה נכנסת מחדש לתחום הפנאי הקטן עם HR-V החדש. זהו דור שני לדגם באותו שם כאשר הראשון, שהוצג ב-1999 וחי במשך שבע שנים, לא זכה ליורש. הבחירה בשם מהעבר היא הצהרת כוונות מצידה של הונדה.
שם גרסה: | 1.5 ל', אוטו', קומפורט |
מחיר: | 138,900 שקל |
שנת מודל: | 2016 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,498 סמ"ק |
הספק מירבי: | 130 כ"ס ב-6,600 סל"ד |
מומנט מירבי: | 15.8 קג"מ ב- 4,600 סל"ד |
מהירות מירבית: | 187 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 19.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 492.4 ס"מ |
רוחב: | 177.2 ס"מ |
גובה: | 160.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 261.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,249 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 431 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,456 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת שמע מקורית (לא מולטימדיה), דיבורית בלוטות', כניסת AUX, USB, שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט, חימום מושבים קדמיים, חיישני תאורה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, 2 שקעי 12V, חיישני חניה אחוריים. בטיחות: בלימה אוטומטית בחירום למהירות עירונית, התראה על סטייה מנתיב, מערכת לקריאת תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום הלוגן, מראות צד מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"הונדה HR-V (שנים 2016-2018)"