- מרחב
- אבזור
"רכב עם שם נוסטלגי ומחיר יקר מידי שיגרום לרבים לפספס אותו"
עיצוב ותדמית: |
|
||
בנובמבר 2018 הגיע הדגם לאחר מתיחת פנים. השינוי מינורי ולא שינה את המראה הטוב של הדגם שמאופיין בפרופורציות ספורטיביות המתאימות ל-DNA של הונדה. התדמית של הונדה טובה, אבל מתישהו המחירים הגבוהים יתחילו להרתיע גם את הלקוחות הנאמנים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הרכב החדש מבוסס על פלטפורמת מוארכת של הונדה ג'אז ומציע ממדים גדולים בהרבה ומהגדולים בקטגוריה. התוצאה היא המון מקום בתא הנוסעים. כמו בג'אז גם כאן נמצא את התכנון הפנימי החכם שמאפשר קיפול מגוון של המושבים. גם תא המטען גדול מאוד. במסגרת מתיחת הפנים עודכנו המושבים הקדמיים, נוספו חומרי בידוד לטובת נסיעה שקטה יותר ושודרגו חומרי הפנים. באפריל 2020 הוחלפה הרמה הבסיסית, 'קומפוקט' ברמת 'אלגנס'. ההבדל ביניהן גדול והרמה הבסיסית מאובזרת משמעותית. כעת גם בבסיסית נמצא מולטימדיה מקורית (במקום מערכת שמע מקורית), בקרת אקלים מפוצלת, חלונות כהים מאחור, חיישני חנייה היקפיים, ועוד. בתחום הבטיחות האקטיבי, שתי רמות הגימור הקיימות ('אלגנס' ו'אקזקיוטיב') מציעות מפרט בטיחות זהה לחלוטין. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ל-HR-V מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר (130 כ"ס) שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה. שיא כוחו מושג בסל"ד מאוד גבוה והשילוב עם תיבה רציפה, ובידוד חסר יוצר רעש גדול מידי בתא הנוסעים. הונדה HR-V, צריכת הדלק בפועל: 12.5 ק"מ לליטר. במסגרת מתיחת הפנים מחשב המנוע וגם מחשב תיבת ההילוכים עודכנו לטובת פעולה עגולה ונעימה יותר. אין שינוי בכוח, בביצועים או בצריכת הדלק. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
תשכחו מזה. אין הנעה כפולה ומרווח הגחון זהה לזה של משפחתית רגילה. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
להונדה אולי DNA ספורטיבי, אבל HR-V אינו כזה. לא נורא, ממילא זה לא היעוד שלו. אחיזת הכביש גבוהה מאוד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הממדים והנפחים של HR-V מציבים אותו בין כלי הפנאי הקטנים יותר כמו ניסאן ג'וק ושברולט טראקס, ובין הכלים הקומפקטיים כמו קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. יבואנית הונדה בחרה לתמחר אותו בצמוד לקבוצה של הכלים הגדולים יותר, ושם הוא יתקשה להתחרות. |
הדור הראשון של HR-V לא זכה ליורש וירד מפס היצור ב-2006. זהו כעת דור שני לדגם שקם לתחייה בסוף 2015 ועבר מתיחת פנים ב-2018. העדכון כולל רענון קוסמטי קל ושידרוג ליחידת הכוח ללא שינוי הספק או ביצועים. בנוסף כעת הדגם מגיע לישראל מיפן ולא ממקסיקו.
שם גרסה: | 1.5 ל', אוטו', אלגנס |
מחיר: | 149,900 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,498 סמ"ק |
הספק מירבי: | 130 כ"ס ב-6,600 סל"ד |
מומנט מירבי: | 15.8 קג"מ ב- 4,600 סל"ד |
מהירות מירבית: | 187 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 19.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 433.5 ס"מ |
רוחב: | 177.2 ס"מ |
גובה: | 160.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 261.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,340 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 393 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,456 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית, דיבורית בלוטות', כניסת AUX, USB, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים מפוצלת, חימום מושבים קדמיים, חיישני תאורה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, 2 שקעי 12V. בטיחות: בלימה אוטונומית בחירום למהירות עירונית, התראת סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית, זיהוי תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום (לד), מראות צד מתקפלות חשמלית, חלונות כהים מאחור, חיישני חנייה היקפיים, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"הונדה HR-V"