- טכנולוגיה ובטיחות
- מרחב פנים
- רושם ועיצוב
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב אינו מתיר מקום לספק בנוגע למקור הסקנדינבי והגריל החדש צפוי ללוות את היצרנית לשאר דגמיה. התדמית עדין טובה, אם כי היא מעט נפגעה בשל מתחרות חדשות ואטרקטיביות יותר, בעיקר מתוצרת גרמניה. בסך הכל מדובר בצעד אמיץ ומשמעותי לוולבו, ששכרו חייב להיות בצידו. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
רכב הפנאי המרשים הזה בנוי על פלטפורמה חדשה לחלוטין ומודולרית (שמכונה SPA). הוא גדול מקודמו בכל מימד ומציע 5 או 7 מקומות ישיבה (תלוי בגרסה). במרכז תא הנוסעים נמצא מסך מגע גדול במיוחד שנראה כמו טאבלט שממנו מופעלות רוב מערכות הרכב. רמת האבזור והשכלולים - מגיעה בערך לשמיים. נוחות הנסיעה טובה מאוד - למעט נסיעה על פני בורות בעיר, שגורמים למכות מאוד לא נעימות (עקב חישוקים גדולים וצמיגים נמוכי חתך). . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
2.0 ליטרים בנזין (320 כ"ס) או דיזל (225 כ"ס). הנעה לכל הגלגלים ותיבה אוטומטית בת 8 הילוכים. שני המנועים חזקים מאוד (6.5 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת הבנזין. 7.8 ש' בדיזל). קחו בחשבון: הבנזין שתיין למדי. וולוו XC90 בנזין, צריכת דלק בפועל: 6.5 ק"מ לליטר. באפריל 2016 התווספה גרסת T8. לזו אוטו מנוע בנזין שיש ב-T6 (כלומר 2.0 ליטר, מגדש טורבו ומגדש-על ו-320 כ"ס) שמניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי נוסף עם 87 כ"ס שמניע את הגלגלים האחוריים. יחדיו מתקבלים 407 כ"ס והנעה כפולה. הביצועים מצוינים בכל קנה מידה, כשישנה גם אפשרות נסיעה של 42 ק"מ על חשמל בלבד. זמן הטעינה עורך בין 3-8 שעות וצריכת הדלק הרשמית היא 47.6 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
XC90 הקודמת הפתיעה לטובה בשטח. החדשה גרועה ממש. היא מצליבה בקלות ולא מסוגלת להתגבר על אבדן האחיזה. רוצים יותר שטח? קחו טויוטה לנדקרוזר או לנדרובר דיסקברי. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
המכונית נותנת תחושה ספורטיבית ולנהג נדמה שהיא קטנה וקלה ממה שהיא באמת. הפתעה לטובה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
פלוס מינוס חצי מיליון שקל לגרסאות הבסיסיות בבנזין או דיזל (הדיזל טיפה זול יותר). רמת הגימור "אינסקריפשן" פירושה תוספת של 35 אלף שקל. ואם אתם רוצים 7 מקומות ישיבה (ולא 5) אז בבקשה לגרד מהארנק עוד 20 אלף זוזים. ולמרות מכל, ומעל לכל - זאת ללא ספק הוולוו הטובה ביותר EVER. |
בקרוב אצלכם - מכונית שנוהגת בעצמה. אפשר לסמס תוך כדי נהיגה בלי נקיפות מצפון וחששות מיותרים. צעד קטן אבל חשוב בכיוון הזה מציגה וולבו XC90 - המכונית הזאת מצוידת בבקרת שיוט מונחית מצלמות ורדאר ויותר מכך, היא מסוגלת לסובב את ההגה בעצמה, ללא מגע יד אדם.
הדור השני של ה-XC90 שהושק בישראל בקיץ 2015 הוא הדגם הראשון שוולוו משיקה תחת הבעלות הסינית. ויחד עם זאת העיצוב והאווירה אינם מותירים מקום לספק באשר למקור הסקנדינבי. באפריל 2016 התווספה גרסת T8 עם מנוע כלאיים ואפשרות נסיעה של 42 ק"מ על טהרת החשמל בלבד.
מתעניינים בדגם הישן יותר? לחוות דעת מלאה על XC90 מודל 2002-2014 יד2 >>> לחץ כאן
שם גרסה: | Momentum T6 7S |
מחיר: | 529,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,969 סמ"ק |
הספק מירבי: | 320 כ"ס ב-5,700 סל"ד |
מומנט מירבי: | 40.8 קג"מ ב- 2,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 230 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 6.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 6.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 495.0 ס"מ |
רוחב: | 201.0 ס"מ |
גובה: | 177.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 298.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,218 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/55/19 |
נפח תא מטען: | 318 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,886 ליטרים |
בטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית (עד 130 קמ"ש), בקרת שמירת נתיב אקטיבית, בקרת אורות דרך, בקרת משיכה, בקרת זינוק בעליה, מערכת חניה אוטומטית, מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 9 אינץ', ניווט, חיבורי USB ובלוטות', שליטה מההגה בתוך הרכב: לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' עם מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מושבי עור חשמליים מחוממים עם זיכרון (רק למושב הנהג), הגה וידית הילוכים מצופים עור, גימורי עץ, פתיחת הרכב והתנעה ללא מפתח מחוץ לרכב: תאורת LED ראשית, תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מחוממות עם איתות מובנה, גג שמש, חישוקי סגסוגת קלה 19 אינץ', . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"וולוו XC90"