- טובה למצפון
- חסכונית בדלק
- מוניטין של טויוטה
"פשוטה מבחוץ, מתוחכמת מבפנים ומוצלחת מאוד"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עושה את העבודה. סולידית ושקטה. מבוקשת בשוק היד שנייה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה סבירה בהחלט. כך גם מרחב הפנים למעט תא המטען שאיננו גדול במיוחד ובידוד רעשי הכביש שאיננו מהמצטיינים ביותר. איכות הגימור טובה מאוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
בדיוק כמו טויוטה פריוס, טויוטה אוריס הייבריד מצוידת במנוע בנזין 1.8 ליטר, במנוע חשמלי ובתיבת הילוכים רציפה. הביצועים טובים וחסכוניים. טויוטה אוריס היברידית, צריכת דלק אמיתית - 18 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
טויוטה אוריס היברידית יקרה ב-10,000 שקל מטויוטה אוריס הרגילה. אפשר להכניס הרבה מכלי דלק בפער הזה אבל החוויה ההיברידית שווה את ההפרש. |
את ההפרש במחיר הרכישה בין טויוטה אוריס היברידת לבין טויוטה אוריס הרגילה תכסו רק אחרי הרבה מאוד קילומטרים של נהיגה. נכון שאוריס ההיברידית חסכונית יותר אבל לא בכזה פער ענק. אז למה כן היברידית? בזכות התדמית, בזכות האפשרות לנסוע - גם אם רק למרחק קצר - במצב חשמלי, שקט ונקי לגמרי.
בתחילת 2019 הגיעה לישראל מחליפה למכונית שגם וויתרה על הכינוי אוריס, וגם חזרה לשמה המקורי, טויוטה קורולה האצ'בק.
שם גרסה: | HSD |
מחיר: | 133,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,798 סמ"ק |
הספק מירבי: | 136 כ"ס ב-5,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 14.5 קג"מ ב- 2,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 24.4 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 18 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 433 ס"מ |
רוחב: | 176.0 ס"מ |
גובה: | 147.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 260.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,310 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/55-16 |
נפח תא מטען: | 360 ליטרים |
בטיחות: בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, מצלמת רוורס, בקרת אורות גבוהים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעליה, בקרת שיוט מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית הכוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ', חיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות' מקורית ושליטה מגלגל ההגה בתוך הרכב: כניסה והתנעה ללא מפתח, מחשב דרך, בקרת אקלים, גלגל הגה מצופה עור, ריפוד משולב בד-אלקנטרה, חיישן אורות מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, קיפול חשמלי למראות צד, ספוילר אחורי, חישוקים קלים 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"טויוטה אוריס הייבריד"