+ עיצוב חמוד
+ מנוע חסכוני מאוד
+ מרחב ישיבה מפתיע לטובה
"מכונית מיני מוצלחת. קחו אותה בגרסה הידנית"
+ עיצוב חמוד
+ מנוע חסכוני מאוד
+ מרחב ישיבה מפתיע לטובה
- תא מטען קטן
- מאבדת אוויר בנהיגה מחוץ לעיר
- הפלסטיקה הפנימית די זולה
- נוחות נסיעה נוקשה
עיצוב ותדמית: |
|
||
מעט מאוד דגמים של טויוטה זוכים לתדמית צעירה, חמודה ואופנתית. דווקא טויוטה אייגו, הפשוטה והזולה מתוך היצע טויוטה בישראל, יודעת איך לגרות את בלוטות החשק. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
בדרך כלל, רכבי מיני ומרחב פנימי הם שני ביטויים שלא מסתדרים יחד. אבל למרות המידות הננסיות של טויוטה אייגו, זוג מבוגרים יוכל להסתדר בה היטב. למעשה, בנסיעות קצרות, לא יקרה אסון גם אם תאכלסו בה ארבע נפשות. רק קחו בחשבון שתא המטען קטן מדי עבור עגלות ילדים. תא הנוסעים עוצב מחדש ביחס לדור הקודם, ומלבד עיצוב יותר מודרני, האיכות שופרה, ויש גם כניסה של קצת צבע לאווירה. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
האייגו מצוידת במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, המשודך לבחירתכם אל גיר ידני או רובוטי. קחו את הגרסה הידנית. עדיף להעביר הילוכים בעצמכם מלהשאיר את המלאכה לרובוט שלומיאלי שלא היה מצליח לעבור טסט נהיגה. המנוע הצנום עונה על הדרישות, כל עוד נשארים איתו בגבולות הכרך. מחוץ לעיר הוא קצת סובל. המכונית חסכונית ביותר (טויוטה אייגו, צריכת דלק אמיתית: 18 ק"מ לליטר). |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המכונית העירונית של טויוטה היא שליש מהטריו אייגו-פיג'ו 108-סיטרואן C1. שלושתן מיוצרות באותו המפעל וזהות לחלוטין מבחינה מכאנית. בשוק הישראלי, שמעדיף מותגים יפניים, האייגו יקרה במעט מאחיותיה הצרפתיות. לא נורא. בגלל בדיוק אותן דעות קדומות, מחיר הרכישה של האייגו יתקזז עם ירידת ערך מתונה יותר. |
מכונית סימפטית מאוד. כמכונית עירונית עושה עבודה טובה. צריכת הדלק של טויוטה אייגו היא חסכונית במיוחד - 18 ק"מ לליטר בפועל. לחובתה נרשם תא מטען דחוק למדי, שני חלונות אחוריים שנפתחים (בדיוק כמו בסיאט MII) הצדה בלבד ופתחי אוורור מרכזיים שלא פונים לחזית (גם כאן, כמו בסיאט MII). צריך לדעת שהיא מתחלפת בקרוב בדגם חדש
שם גרסה: | 1.0 ליטר, ידנית X-Play |
מחיר: | 64,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 4 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | ידנית, 5 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 3 בוכנות |
נפח: | 998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 69 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 9.7 קג"מ ב- 4,300 סל"ד |
מהירות מירבית: | 160 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 14.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 24.4 ק"מ לליטר ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 18 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 345.5 ס"מ |
רוחב: | 161.5 ס"מ |
גובה: | 146.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 234.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 855 ק"ג |
מידות צמיגים: | 165/60/15 |
נפח תא מטען: | 168 ליטרים |
בטיחות: התרעת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק, התרעת זיהוי הולך רגל ובלימה אוטונומית בעיר (בין 10-80 קמ"ש), סייען זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מגביל מהירות מערכת שמע: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, הגה מצופה עור. מחוץ לרכב: מראות מתקפלות חשמלית, תאורת יום, חישוקים קלים 15 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"טויוטה אייגו (2014-2018)"