טויוטה לנד קרוזר (2010-2018) - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"מספר 1 בקטגוריה. בצדק"

יואב קווה יואב קווה
 
טויוטה לנד קרוזר (2010-2018),
ציון מסכם (מתוך 5)
4.5

יתרונות
  • מצוין בשטח
  • אמין ועמיד
  • יכולת שטח
  • מבוקש וסחיר
  • יקר לרכישה
  • מנוע לא חזק ולא מלוטש
  • עיצוב פנים דל
  • מתלים מקוריים לא מוצלחים
חסרונות
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
טויטה לנדקרוזר
 
 

טויוטה לנד קרוזר (2010-2018) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starhalf star

בתחילת 2014 עבר טויוטה לנד קרוזר עיצוב מחודש, עכשיו יש לו פנסי LED וגריל כרום ענק. העיצוב מרשים, הנוכחות חזקה, כמעט טויוטה לנד קרוזר מנקר עיניים, לטוב ולרע.

בשוק היד שנייה נהנה לנד קרוזר מתדמית טובה והוא נהנה מביקוש גבוה. גם רכבים עם קילומטראז'ים גבוהים נסחרים מעל המחירון.

נוחות ואבזור:

one starone starone starhalf starzero star

למרות יכולת שטח ברמה גבוהה, למרות שלדת סולם וסרן אחורי חי, טויוטה לנד קרוזר מציע רמה גבוהה של נוחות וליטוש בכביש, אם כי מנוע הדיזל מעט רועש. מרחב הפנים עצום, ומשנת 2014 מצויד במושבים קדמיים חשמליים. מערכת המולטימדיה קיבלה גרפיקה חדשה. ויחד עם זאת – עיצוב הפנים מיושן ורמת האבזור דלה יחסית לרכב במחיר גבוה כל כך.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starzero starzero star

משנת 2011 מצויד לנד קרוזר במנוע דיזל (קצת יותר) מודרני - 3.0 ליטר עם 190 כוחות סוס ו-42 קג"מ של מומנט בשילוב לתיבה עם חמישה הילוכים. מאמצע 2015 לנד קרוזר משווק עם מנוע דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2.8 ל' ו-177 כ"ס בשילוב לתיבת שישה הילוכים ומאמצע 2017 גם עם מנוע בנזין שישה צילינדרים, 4.0 ל', 282 כ"ס ושישה הילוכים. שני המנועים מיושנים ולא מבריקים. חסר להם ליטוש ואף כוח. הבנזין שקט הרבה יותר אבל מוסר את רוב הכוח בסל"ד גבוה ולא נעים. הדיזל חסכוני יותר. טויוטה לנד קרוזר דיזל, צריכת דלק אמיתית: 9 ק"מ לליטר. טויוטה לנדקרוזר בנזין, צריכת דלק אמיתית: 6.5 ק"מ לליטר.

יכולת שטח:

one starone starone starone starhalf star

מצוין בשטח. מערכת בקרת המשיכה פועלת ביעילות רבה. אבל אם אתם רוצים לטייל ברצינות, יהיה עליכם להחליף את הצמיגים המקוריים לצמיגים שטח קרביים יותר ובעיקר התצורה של לנד קרוזר היא יתרון משמעותי בעבודת שטח: שלדת סולם, סרן אחורי מסוג סרן חי. אמנם לנד קרוזר לא מצויד בנעילת דיפרנציאל אחורי אבל ערכת בקרת המשיכה האלקטרונית (Traction Control) היא יעילה מאוד. הגרסה הארוכה נמוכה מדי וחובה להגביה אותה בשני אינץ' לפחות. הרווח הוא גם שיכוך נכון יותר. במקור, המתלים לא משככים כמו שצריך והרכב רך מדי וקופצני. מי שמתכוון לטייל ברצינות בשטח - רצוי להחליף גם צמיגים ל-AT איכותיים (המקוריים הם בעלי נטיית כביש מובהקת).

התנהגות כביש:

one starone starhalf starzero starzero star

טויוטה לנד קרוזר הוא נוח למדי בכביש אבל סיבובים חדים זה בהחלט לא השטח שלו.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starhalf star

טויוטה לנד קרוזר הוא אייקון. בעוד שרכבי שטח רבים התברגנו ונסחפו ברוח התקופה מהשטח לעיר, טויוטה לנד קרוזר לא נכנע ולא הפך לסיטי קרוזר. זה ראוי להערכה. למרות המחיר הגבוה, מדובר בתמורה טובה לכסף.

לקריאה נוספת >> מבחן דרכים ג'יפ גרנד צ'רוקי מול טויוטה לנדקרוזר

יואב, מה דעתך על טויוטה לנד קרוזר (2010-2018) ?

טויוטה לנד קרוזר הוא רכב השטח המצליח ביותר בישראל, כבר שנים ארוכות. מיצובישי פאג’רו ניסה לאיים עליו אבל ללא הצלחה. לנד קרוזר נהפך לסמל מעמד. זהו הרכב המוביל בקטגוריה ובצדק. הדור הנוכחי של לנד קרוזר נקרא "לנד קרוזר 150". בתחילת 2014 החל שיווק הדגם לאחר מתיחת פנים, ב-אמצע 2015 החל שיווק הדגם עם מנוע ותיבה חדשים ובאמצע 2017 הצטרפה גם גרסת בנזין. בתחילת 2018 החל שיווק הדגם לאחר מתיחת פנים נוספת.


טויוטה לנד קרוזר (2010-2018) - מתחרות עיקריות:

אינפיניטי QX60 חוות דעת
אינפיניטי QX60 חוות דעת
לנדרובר דיסקברי 5
לנדרובר דיסקברי 5
מיצובישי פאג'רו ארוך חוות דעת
מיצובישי פאג'רו ארוך חוות דעת
RextonMain
RextonMain
וולוו XC90
וולוו XC90
מיצובישי פאג'רו קצר
מיצובישי פאג'רו קצר
ג'יפ גרנד צ'רוקי
ג'יפ גרנד צ'רוקי
ניסאן פאת'פיינדר
ניסאן פאת'פיינדר
ג'יפ רנגלר אנלימיטד
ג'יפ רנגלר אנלימיטד
 
 

טויוטה לנד קרוזר (2010-2018)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: דיזל ארוך, לקצ'רי 7 מושבים
מחיר: 379,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 7

מנוע והילוכים:

הנעה: לכל הגלגלים
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: דיזל - טורבו, 4 בוכנות
נפח: 2,755 סמ"ק
הספק מירבי: 177 כ"ס ב-3,400 סל"ד
מומנט מירבי: 45.9 קג"מ ב- 1,600-2,400 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 175 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 12.7 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 13.5 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש

מימדים:

אורך: 478.0 ס"מ
רוחב: 188.5 ס"מ
גובה: 184.5 ס"מ
בסיס גלגלים: 279.0 ס"מ
משקל עצמי: 2,235 ק"ג
מידות צמיגים: 265/65/17

אבזור כלול במחיר הרכב:

בטיחות: בקרת שיוט, בקרת משיכה, בקרת זינוק בעליה, בקרת ירידה במדרון, ניטור לחץ אוויר בצמיגים בקרת יציבות בעת גרירת גרור, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק, מצלמת רוורס

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית מסוג TOYOTA Touch2 עם מסך מגע 7 אינץ', 9 רמקולים, נגן CD וכניסות USB ו-AUX, רמקולים דיבורית בלוטות' מקורית, שליטה מההגה על מולטימדיה ודיבורית

בתוך הרכב:  מחשב דרך, כניסה ללא מפתח, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מלפנים, מיזוג אוויר עם בקרת אקלים נפרדת למושבים האחוריים, הגה וידית הילוכים מצופים עור, מחשב דרך, ריפודי עור למושבים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים, מצלמת רוורס, שקעי 12V בשורה קדמית ואמצעית, שקע מתח AC 220V,

מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי LED קדמיים, פנסי ערפל קדמיים, מערכת שטיפה לפנסי חזית, פנסי איתות מובנים במראות הצד, קיפול חשמלי למראות צד, חלון שמש בגג, חישוקים קלים, מדרגות צד, מגני בוץ

 

.

0 תגובות ל"טויוטה לנד קרוזר (2010-2018)"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*