- יכולת נסיעה על חשמל בלבד
"לבעלי מצפון אקסטרה ירוק"
עיצוב ותדמית: |
|
||
גרסת פלאג אין (PHEV) לפריוס שולבה רק בדור השלישי של טויוטה פריוס הרגילה, וללא הבדל עיצובי מהותי. ג'נטים שונים, עוד קצת כרום וזהו. זה המצב גם הפעם, בדור הרביעי של המכונית. התדמית של פריוס טובה ושל גרסת ה-PHEV עוד יותר הארד-קור ונקייה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פריוס היתה הראשונה להתבסס על פלטפורמת TNGA המודולרית שמשרתת בין היתר את טויוטה קורולה וטויוטה קאמרי. גרסת הפלאג אין יושבת על אותה פלטפורמה ומתיחת הפנים שעברה לא שינתה את מידות המכונית או את תא הנוסעים שממשיך להציע עיצוב מחוכם, ואיכות חומרים משופרת. פריוס PHEV מוצעת ברמת גימור "קומפורט" (בדומה לרמה הבכירה בפריוס הרגילה) כמו מולטימדיה בעברית מלאה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ועם תאימות לאפל ואנדרואיד, תצוגה עלית, מפתח חכם לכניסה והתנעה, מושבים מחוממים, ועוד. על הבטיחות המתקדמת מופקדת חבילה safety sense של טויוטה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
סוללת ה-8.8 קילוואט/שעה דורשות שלוש שעות לטעינה מלאה. עכשיו יש 45 ק"מ של נסיעה על חשמל בלבד. לאחר שנגמר "החשמל", נדלק מנוע הבנזין, ופריוס פלאג אין הזו עוברת למצב היברידי רגיל. כעת היא מתנהלת כמו פריוס של השכן עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר, ויחידה חשמלית נוספת שההספק המשולב שלהם עומד על 122 כ"ס. הביצועים הם אותם ביצועים, וכך גם צריכת דלק, רק שהממוצע כאן טוב בהרבה כי 45 הקילומטרים הראשונים נעשו על חשמל בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחיר כולל כבל טעינה לשקע ביתי (מוד 2), והנחה ברכישת עמדת טעינה, אבל הוא עדיין יקר משמעותית מזה של טויוטה פריוס רגילה באותה רמת גימור. החיסכון בדלק לא מצדיק זאת. |
זו עדיין לא פריוס חשמלית, זו פריוס היברידית מוכרת כמו זו של השכן עם תוספת אחת מאוד משמעותית: אפשרות טעינה משקע. אפילו שקע ביתי רגיל לחלוטין.
שם גרסה: | 1.8 ל' היברידי פלאג אין, קומפוקט |
מחיר: | 164,900 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,798 סמ"ק |
הספק מירבי: | 98 כ"ס ב-5,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 14.5 קג"מ ב- 3,600 סל"ד |
הספק משולב: | 122 כ"ס |
הספק הנעה חשמלית קדמית: | 71 כ"ס |
מומנט הנעה חשמלית קדמית: | 16.6 קג"מ |
מהירות מירבית: | 162 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.1 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 76.9 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 464.5 ס"מ |
רוחב: | 176.0 ס"מ |
גובה: | 147.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 270.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,530 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/65R15 |
נפח תא מטען: | 359 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' עם תפעול בעברית, Apple Carplay, AndroidAuto, דיבורית בלוטות', חיבור USB ו-USB, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבית, כניסה והתנעה ללא מפתח, גלגל הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חימום למושבים הקדמיים, כיוון גב תחתון חשמלי למושב הנהג, חיישני אורות, חיישני גשם. בטיחות: בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי להולכי רגל ביום), התרעת סטייה מנתיב, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח "מת" כוללת נועה חוצה מאחור, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), זיהוי תמרורים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום (לד), מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חנייה אחוריים, מצלמת רוורס, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"טויוטה פריוס פלאג אין"