- תחכום
- חווית נהיגה סבירה
- נוחות נסיעה טובה
"טובה מקודמתה, אבל האם זה מספיק?"
עיצוב ותדמית: |
|
||
טויוטה פריוס הכניסה את הנעת הכלאיים לתודעה הציבורית. היא מעולם לא נחשבה מכונית יפהפיה, אבל היא כן קבעה איך מכונית הייבריד אמורה להיראות והשפיעה על עיצוב כל ההיברידיות המתחרות. הדור החדש והרביעי במספר, לא משנה את המצב וכנראה שלעולם לא יחשב כאלגנטי, אולם הוא בולט ומוחצן יותר כדי שאף אחד לא יתבלבל בזיהוי. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
פריוס החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה ומציעה מידות דומות לקודמתה. תא הנוסעים מציע עיצוב חדש ואיכות חומרים משופרת, חבל שעל הדרך אבדה תחושת ה"חללית" של הדור הקודם. האבזור טוב עם תצוגה עילית צבעונית, מערכת מולטימדיה טויוטה טאצ' 2 בעלת צג מגע 7 אינץ', חימום מושבים קדמיים ועוד. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יחידת ההנעה של הפריוס שופרה במטרה להופכה ליעילה וקומפקטית יותר. במפתיע זה מגיע על חשבון ההספק שירד 10% (מ-134 ל-122 כ"ס). כדי לפצות על כך עקומת המומנט שופרה. התוצאה תאוצה איטית רק במעט (כעת 10.6 שניות לעומת 10.4 בקודם) ותצרוכת דלק עדיפה (עפ"י נתוני יצרן 28 ק"מ לליטר לעומת 25.6 ק"מ לליטר בדור הקודם). |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחיר נותר דומה לזה של הדור הקודם, אולם כיום לא בטוח שזה מספיק. ההתקדמות האדירה בתחום צריכת הדלק, אפילו של מתחרות בנזין ודיזל רגילות, מצמצמות את היתרון שיש לפריוס. |
הדור החדש והרביעי של פריוס הגיע לישראל במרץ 2016. הוא טוב מקודמו כמעט בכל פרמטר ונמכר במחיר דומה. אולם מצב השוק היום שונה מבעבר וגם חלק מהמתחרות מציעות מכוניות כלאיים כשבנוסף ההתקדמות הטכנולוגית של מנועי בנזין ודיזל מצמצמת את יתרון צריכת הדלק שהיה לפריוס בעבר
שם גרסה: | 1.8 ל' היברידי, GLI |
מחיר: | 149,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,798 סמ"ק |
הספק מירבי: | 98 כ"ס ב-5,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 14.5 קג"מ ב- 3,600 סל"ד |
הספק משולב: | 122 כ"ס |
הספק הנעה חשמלית קדמית: | 71 כ"ס |
מומנט הנעה חשמלית קדמית: | 16.6 קג"מ |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 27.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 454.0 ס"מ |
רוחב: | 176.0 ס"מ |
גובה: | 149.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 270.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,375 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/65/15 |
נפח תא מטען: | 412 ליטרים |
בטיחות: בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אורות גבוהים, זיהוי תמרורים, מצלמת רוורס, בקרת עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת זינוק בעלייה מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים, בקרת שיוט, כניסה והתנעה ללא מפתח, כפתור התנעה, שקע 12v בתא המטען, הגה מצופה עור, חימום מושבים קדמיים, כיוון גב תחתון חשמלי למושב הנהג, חיישני אורות וגשם מחוץ לרכב: תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, תאורת יום LED, פנסי ערפל, חישוקים קלים, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקי סגסוגת קלה 15 אינץ' עם טסות . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"טויוטה פריוס (2015-2018)"