+ מלוטשת
+ איכותית
+ מאובזרת
+ מעוצבת יותר
+ מתנהגת יותר
"היברידית ושמרנית בעת ובעונה אחת"
+ מלוטשת
+ איכותית
+ מאובזרת
+ מעוצבת יותר
+ מתנהגת יותר
- עדיין לא ממש ספורטיבית
- חסכונית אבל לא מאוד
- לקסוס IS300h טובה ממנה
- יונדאי סונטה היברידית בתמונה, ויש לה תמורה גבוהה למחיר
עיצוב ותדמית: |
|
||
מתיחת הפנים כללה החלפת כל הפנלים החיצוניים, וכעת המכונית מתכתבת בשפת העיצוב הנוכחית של טויוטה, שהיא שילוב בין קוים עגולים לבין חיתוכים אגרסיביים עם צורת X בחזית. כעת היא כבר לא כל כך שמרנית. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
איכות הייצור של קאמרי היא מעולה. זה מוצר מלוטש, מהודק. זו מכונית שקטה, לא רועדת, לא מווברצת. מרחב הפנים גדול מאוד. נוחות הנסיעה טובה מאוד. רשימת האבזור ארוכה: פנסי קסנון, 10 כריות אוויר, מערכת ניווט, בלוטות', חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד. בעקבות מתיחת הפנים החומרים עשירים ונעימים יותר, והאווירה קצת יותר דינמית . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע חשמלי ובמנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים שיחד מפיקים הספק של 200 כוחות סוס. האופי ההיברידי שלה הוא נסתר. המעברים בין מנוע חשמלי לבנזין הם שקופים. קשה לדעת מתי אנחנו נישאים על זרם החשמל ומתי אנחנו שורפים דלק. בזמן עליות ותאוצות, קאמרי הייבריד מספקת ביצועים הרבה יותר משכנעים בהשוואה לטויוטה פריוס. אלא שלביצועים האלה יש מחיר: טויוטה קאמרי, צריכת דלק אמיתית - 13.5 ק"מ לליטר. כלומר היא חסכונית, אבל לא בצורה יוצאת דופן. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
התמורה לכסף טובה. אבל יש היום גם יונדאי סונטה היברידית, שמתחילה ב-20,000 שקלים פחות. אבל אם אתם רוצים מכונית מעניינת יותר, איכותית (עוד) יותר, צעירה יותר - קחו את לקסוס IS300h ההיברידית. היא מציעה תמורה טובה יותר מהקאמרי, למרות שהיא פחות גדולה ומרווחת ממנה. |
שם גרסה: | HYBRID LE |
מחיר: | 179,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 2,494 סמ"ק |
הספק מירבי: | 158 כ"ס ב-5,700 סל"ד |
מומנט מירבי: | 21.62 קג"מ ב- 4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 17.5 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 13.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 10 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 485.0 ס"מ |
רוחב: | 182.0 ס"מ |
גובה: | 147.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 277.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,581 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/17 |
נפח תא מטען: | 370 ליטרים |
בטיחות: בקרת משיכה, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק, בקרת זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקומית עם מסך מגע, 6 רמקולים, דיבורית בלוטות', שליטה מההגה על מערכת המולטימדיה והדיבורית בתוך הרכב: מחשב דרך, מערכת מיזוג אוויר מקורית עם בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע לצידו, מערכת התנעה חכמה (keyless), מצלמה אחורית, מושב נהג חשמלי, מראה אמצעית מונעת סינוור עם תצוגת זמן ומצפן מחוץ לרכב: תאורת יום, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, שמשות אחוריות כהות, חישוקי סגסוגת קלה, גלגל חלופי קטן, סופית אגזוז ניקל . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"טויוטה קאמרי הייבריד (2011-2017)"