+ ביצוע מלוטש
+ חסכוני יחסית
+ נעים ומרווח
+ תצרוכת דלק בהיברידית
"מוצלחת מאוד בכביש, כבר לא מופנמת"
+ ביצוע מלוטש
+ חסכוני יחסית
+ נעים ומרווח
+ תצרוכת דלק בהיברידית
- לא ממש מתאים לשטח
עיצוב ותדמית: |
|
||
טויוטה ראב 4 נוצצת מתמיד. אומרים שיופי מוכר, וזה נכון ביתר שאת בשוק האופנתי של הג'יפונים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
רמת הנוחות על כבישים משובשים טובה אבל לא מבריקה. מחוץ לעיר נעשית הנסיעה נעימה הרבה יותר. בידוד הרעשים מצוין, חלל הנוסעים מרווח ויש מקום בשפע למטען מאחור. גרסת הבסיס GLI סובלת ממחסור באבזור מפנק. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מצב הרוח של טויוטה ראב 4 משתנה בלחיצת כפתור. הנהג יכול לברור בין 3 מצבי ניהול מנוע: הראשון הוא "Eco" - חסכוני בדלק ואיטי להחריד. השני הוא "Normal" - כבר לא מחריד אבל עדיין איטי. בסוף תתייאשו ותפעילו את מצב ה"Sport". פתאום תרגישו את מנוע ה-2.0 ליטר מתעורר לחיים. תיבת ההילוכים הרציפה תתביית על סל"ד גבוה ו-151 הסוסים יפסיקו לנמנם באורווה. בכל אופן, הרכב חותר בראש ובראשונה לחסכון בדלק ורק אחר כך מתפנה לביצועים. טויטה ראב 4, צריכת דלק אמיתית: 10 ק"מ לליטר - תוצאה יפה עבור טון וחצי של מתכת עם הנעה כפולה קבועה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
יכולת השטח של ראב 4 המקורית הייתה טובה מאוד. אבל כנראה שהלקוחות ברחבי העולם לא משתמשים כלל ברכב לנסיעות שטח. עובדה: ככל שחלפו השנים כך פחתה וירדה יכולת השטח של הדגם. ראב 4 הנוכחי לא מתאים לנסיעת שטח. הוא נמוך מדי והתיבה הרציפה לא אוהבת שיפועים וטיפוסים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
בעשרים השנים האחרונות צברה טויוטה ראב 4 קהל רחב של אוהדים. היא שמרה על אותו מתכון מצליח, ליטשה אותו מדור לדור ולאחרונה הוסיפה מרכיב חדש של עיצוב מוחצן. חבל שהרכב לא מוצע בגרסת 2X4. אופציה כזו הייתה מוזילה את המחיר בכ-15 אלף שקל, חוסכת בדלק ומשפרת את הביצועים. הרי ממילא, גם עם הנעה כפולה, מקומו של רכב זה על הכביש. |
בשנת 2013 הושק בארץ הדור האחרון של טויוטה ראב4 והתוצאה - ג'יפון הרבה פחות ביישן מבעבר. ראב4, או כמו שנהוג לקרוא לו 'כבוד הראב', נעשה פתאום רכב מרשים: מרשים בחניה, מרשים בכביש, פחות מרשים בשטח. ב-2016 הושק דגם לאחר מתיחת פנים שעיקרה קוסמטית וחיזוקי מרכב לטובת שיפור התנהגות, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים. בנוסף ולראשונה בישראל הגיע דגם הכלאיים.
שם גרסה: | GLI |
מחיר: | 174,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,987 סמ"ק |
הספק מירבי: | 152 כ"ס ב-6,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.0 קג"מ ב- 3,800 סל"ד |
מהירות מירבית: | 185 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.4 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 460.5 ס"מ |
רוחב: | 184.5 ס"מ |
גובה: | 167.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 266 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,520 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/65/17 |
נפח תא מטען: | 480 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,640 ליטרים |
בטיחות: בקרת שיוט, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, בקרת יציבות עם נגרר, בקרת זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט, כפתור התנעה, שקע 12v בתא המטען, הגה מצופה עור. מחוץ לרכב: תאורת יום LED, תאורת LED אחורית, חישוקים קלים 17 אינץ'. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"טויוטה ראב 4 (מודל 2016-2018)"