+ עיצוב, עיצוב, עיצוב
+ נוחות נסיעה
+ חסכון בדלק
+ מערכות בטיחות
+ עיצוב, עיצוב, עיצוב
+ נוחות נסיעה
+ חסכון בדלק
+ מערכות בטיחות
- מנוע רועש
- ניהוג מלאכותי
- חלונות קטנים מאחור
עיצוב ותדמית: |
|
||
בעיצוב הם קלעו בול. C-HR היא מכונית מרהיבה למראה. ג'יפית, ספורטיבית ועתידנית למראה. בהחלט נחשקת.
|
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
טויוטה C-HR מרווחת ונעימה לשהייה. גם במושב האחורי יש מקום. העניין הוא שפונקציונליות מסוימת הוקרבה לטובת העיצוב העתידני - הכוונה היא לחלונות הקטנים מאחור והתחושה המעט קלסטרופובית ליושבים מאחור. תא המטען מעט קטן בקבוצה. כדי להתגבר על הנפח המצומצם של תא המטען, מדצמבר 2018 הדגם יוצע ללא גלגל רזרבי ועם ערכת ניפוח. המהלך מוסיף 80 ליטר לנפח התא שגדל ל-377 ליטר וגם חוסך מעט משקל הרכב. לקוח שבכל זאת ירצה גלגל חלופי, יוכל לקבל. איכות הנסיעה טובה, בזכות מתלים נוקשים בעיר אך סופגים ולא מתרסקים, ביחד עם שקט מפעים של יחידת הכוח. יחד עם זאת היא מצטיינת גם מחוץ לעיר - הן בנוחות והן בתחושת הביטחון. בידוד רעשי הכביש סביר, וכך גם בידוד רעשי הרוח. טויוטה C-HR מוצע בשתי רמות גימור: C-ITY הבסיסית ו-C-HIC היקרה יותר. זאת האחרונה זמינה רק בגרסה ההיברידית. כבר בגרסת הבסיס תקבלו כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינץ', ניווט מובנה, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים 17 אינץ' ועוד. גרסת ה-C-HIC מוסיפה גג שחור, חישוקי 18 אינץ' עם צמיגים בשרניים יותר, גימורים כחולים/סגולים בתא הנוסעים, דיפוני עור, חימום מושבים קדמיים ועוד. אבזור הבטיחות הסטנדרטי עשיר וכולל התרעת סטיה מנתיב עם סיוע בהיגוי, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת ועוד. ציון הבטיחות של EURONCAP תקף לגרסת 9 כריות אוויר שאיננה זמינה בישראל (בארץ יש רק 6). מדצמבר 2018 שודרגה מערכת המולטימדיה וכעת היא כוללת גם WAZE מקורי, ובנוסף גם אפשרות לטעינה אלחוטית לסלולר. בנוסף הוחלט לוותר על גלגל חלופי ולצייד את המכונית בערכת ניפוח. שינוי זה חוסך משקל ומוסיף 80 ליטר לנפח תא המטען, כך שכעת נמצא 377 ליטר. באפריל 2019 נוספה רמת גימור בכירה, C-ONCEPT, שכוללת גג שחור (כמו ברמת הביניים שנקראת C-HIC), ריפודי עור, והרחבה של מערכת הבטיחות עם ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
טויוטה C-HR משווק עם 2 יחידות כוח אפשריות, ביניהן: 1.2 ליטר טורבו בנזין (115 כ"ס) עם תיבה תיבה רציפה (כמו באוריס באירופה), וכמובן גרסת ההיבריד 1.8 ליטר הרציפה (122 כ"ס -הספק משולב) כמו בטויוטה פריוס החדשה. הגרסה ההיברידית חלקה בפעולתה בעיר, ורהוטה מחוץ לעיר, עד שלוחצים עליה. אז נחשף מעט מחסור במומנט, ורעש מחוספס משהו ומונוטוני, שכן, לרכב העברת כוח רציפה (לא מדובר בגיר CVT על רצועות, אלא מכלול פלנטרי מיוחד כמו בפריוס). לאור הביקוש הנמוך בישראל שיווק גרסת הטורבו-בנזין הופסק בסוף 2018, ומעתה C-HR יהיה זמין רק עם מנוע היברידי. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מרווח הגחון קטן כמו פרייבט, כך שצריך אפילו להיזהר בשבילים. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
עושה הכל נהדר לפי הספר: מתנהגת, פונה, אוחזת. אבל חסר משהו בתקשורת נהג-מכונה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
טויוטה C-HR היא מכונית נחשקת. לכן המחיר יחסית יקר. אבל בהתחשב במכלול הפרמטרים, עיצוב, אבזור ביצועים וכו', התמורה טובה. |
היו מי שציפו למכונית קטנה יותר. אולי לא במימדים של ניסאן ג׳וק הנוכחית אבל משהו בסדר גודל של רנו קפצ׳ר או פיז׳ו 2008. אלא שבפועל C-HR היא מכונית גדולה, שמשתרעת לאורך של 436 ס"מ. וזה אומר רק 1.5 ס"מ פחות מניסאן קשקאי, 11 ס"מ יותר מפולקסווגן גולף. למה אנחנו מזכירים את גולף? טויוטה בחרו לתכנן ולייצר דגם בגודל משפחתי שיכול לגנוב לקוחות מהצ׳בקים קומפקטיים.
באפריל 2019 נוספה רמת גימור בכירה ויקרה יותר.
שם גרסה: | 1.8 ל', היברידי, C-HIC |
מחיר: | 146,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,798 סמ"ק |
הספק מירבי: | 98 כ"ס ב-5,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 14.5 קג"מ ב- 3,600 סל"ד |
הספק משולב: | 122 כ"ס |
הספק הנעה חשמלית קדמית: | 71 כ"ס |
מומנט הנעה חשמלית קדמית: | 16.6 קג"מ |
מהירות מירבית: | 170 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 26.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 16.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 436.0 ס"מ |
רוחב: | 179.5 ס"מ |
גובה: | 156.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 264.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,380 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/50/18 |
נפח תא מטען: | 297-377 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינץ', ניווט WAZE מובנה, שיקוף מכשירים ניידים (תומך חלק מגרסאות אנדרואיד בשלב זה), חיבור USB ו-AUX, בלוטות', שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: מחשב דרך צבעוני רב תפקודי, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד תקרה שחור, גימורי עור בצבע סגול, פסי עיטור כחולים, מושבים מחוממים בצביעה דו-גונית, תמיכת מושב נהג חשמלית, חיישני אורות וגשם. בטיחות: התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית בחירום (במהירות עירונית), התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: צביעה דו-גונית (גג שחור), תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, מראות מתקפלות חשמלית, ספוילר אחורי, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"טויוטה C-HR"