+ אופי ואישיות
+ פסקול
+ עיצוב
+ אופי ואישיות
+ פסקול
+ עיצוב
- מחיר
- גודל תא מטען
- פורשה בוקסטר
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב מינימליסטי, קווים נקיים, משטחים הדוקים. יגואר F טייפ (כמו גם יגואר F טייפ קופה שהוצגה בהמשך ושיווקה בישראל החל באפריל 2014) היא מסוג המכוניות שנכנסות לקלאסיקה מרגע לידתן. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
שני מקומות ישיבה - מרחב הפנים לשניים הוא סביר בהחלט. תא המטען הוא סמלי בלבד ולא לגמרי שימושי. אפשר לוותר על הגלגל החלופי ולהרוויח טיפה יותר מקום למטען. הנסיעה קשיחה. בידוד רעשי הכביש הוא ברמה בסיסית בלבד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יגואר F טייפ משווקת עם מנוע בנזין V6 בהספק של 340 כ"ס או 380 כ"ס וגם עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים והספק של 495 כ"ס. כל המנועים מצוידים במגדש על (סופרצ'רג'ר). כל המנועים מציעים ביצועים מעולים וסאונד פנטסטי, בסגנון מכונית מירוץ מהסיקסטיז. הביצועים של ה-V8 הם די מטורפים: 4.3 ש' ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק מטורפת בהתאם. ה-V6 קצת יותר שפוי. יגואר F טייפ, צריכת דלק אמיתית: 6 ק"מ לליטר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
ה-F טייפ איננה מכונית ספורט הרמונית עגולה כמו פורשה בוקסטר / קיימן. היא לא בונה יחסים קרבה אינטימיים עם האספלט. היא גרזנית, דרמטית וסוערת. בנהיגה על כביש ישן – כזה עם אספלט דהוי ולא שחור טרי – היא מחליקה בקלות, מכשכשת בזנב, בועטת, נושכת. אחיזת הכביש שלה לא גבוהה בטירוף ובעיני נהגי הארד-קור זה דווקא יתרון. הבלמים מעולים. ההגה החשמלי טוב אבל לא ברמה של פורשה. הפידבק מהשלדה - מעולה. בסך הכל מדובר במכונת נהיגה אקסטרימית משכרת חושים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
F טייפ V8, נפח 5.0 ליטרים, משווקת במחיר מופרך של 1.1 מיליון. גרסת ה-S ב-965 אלף שקל היא הנכונה ביותר מבחינת נהיגה וחוויה. הגרסה הבסיסית ב-800 אלף שקל מציעה את אותו עיצוב וכמעט את אותה באווירה בסכום הנמוך ביותר. |
הצליל של המנוע אדיר. הוא מנסר את האוויר ואז בהרפיית דוושה בוקע קול ערבול מהפנט. F טייפ היא היורשת החוקית של E טייפ המיתולוגית. זאת מכונית בהולה. זה אמבולנס בלי מקום לחולים. המחיר שלה מופרך. התענוג שהיא מספקת מופרך. החיים מופרכים.
שם גרסה: | 3.0 ליטר |
מחיר: | 795,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 2 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 6 בוכנות |
נפח: | 3,000 סמ"ק |
הספק מירבי: | 340 כ"ס ב-6,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 45.9 קג"מ ב- 3,500-5,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 260 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 5.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.1 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 6 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 447.0 ס"מ |
רוחב: | 192.3 ס"מ |
גובה: | 129.6 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 262.2 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,597 ק"ג |
מידות צמיגים: | מלפנים 245/40/19 מאחור 275/35/19 |
נפח תא מטען: | 196 ליטרים |
מערכת מולטימדיה עם שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, בקרת אקלים מפוצלת, העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, בקרת שיוט, מושבי עור, מושבים חשמליים, פנסי בי-קסנון, מפתח חכם, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יגואר F טייפ"