+ מנוע נהדר
+ עיצוב חיצוני ופנימי מרשים
+ אבזור בטיחותי מקיף
"מכונית מרשימה, עם כל הרכיבים הנכונים"
+ מנוע נהדר
+ עיצוב חיצוני ופנימי מרשים
+ אבזור בטיחותי מקיף
- לא סופיסטיקייטד לחלוטין
- מושב אחורי טיפה צפוף
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב יגוארי קלאסי. הוא שקט וסולידי אבל מושך מבטים. בחזית ניצב גריל חלת הדבש רב הנוכחות של היצרן. פנסי חזית צרים עם אורות LED. כונסי אוויר גדולים וזימים בצידי תא המנוע. יגואר XE מצליחה לשדר יוקרה לצד איפוק, אלגנטיות לצד דינמיות. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחות הנסיעה טובה מאוד, גם בכביש משובש. מרחב הפנים מאחור קצת יותר קטן מזה של המתחרות המובילות. תא המטען בנפח 415 ליטרים - נפח מספק בהחלט אבל לא מהגדולים ביותר. מה לגבי אבזור? יגואר XE משווקת במספר דרגות אבזור. גרסת ה-prestige מציעה חלון שמש בגג, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו-אזורית, חיישני אורות וגשם, עמעום נגד סינוור במראה המרכזית, תאורת יום LED DRL, פנסי חזית BI-XENON, ריפודי עור, מסך "8. גרסת ה-prestige plus מציעה בנוסף גם כיוונון חשמלי מלא למושבים הקדמיים, כניסה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ' (במקום 17), חיישני חניה קדמיים ומצלמת רוורס. כל הגרסאות מצוידות באבזור בטיחותי מתקדם כולל מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות בעיר ובקרת סטיה מנתיב. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנןע בנזין, 4 צילנדרים, טורבו, 2.0 ליטרים בשתי רמות הספק: 200 כ"ס או 240 כ"ס. הביצועים טובים מאוד. מהירות מירבית: 237 קמ"ש (או 250 קמ"ש בגרסה החזקה יותר), תאוצה ל-100 קמ"ש בתוך 7.7 ש' (6.8 ש' בגרסה החזקה יותר). ומה שיותר חשוב מהביצועים עצמם זו התחושה על הכביש. המנוע של יגואר XE חובב אקשן, מגיב מהר וחזק מאוד בכל קשת הסל"ד. המנוע הזה מתפקד מצוין עם תיבת 8 הילוכים של ZF. שורה תחתונה - תענוג של יחידת כוח. האם צריך לשלם על כך מחיר יקר במיוחד בתחנת הדלק? לא בהכרח. יגואר XE, צריכת הדלק בפועל: 7.5 ק"מ לליטר. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
יגואר XE מכוונת חזק אל הטריטוריה של ב.מ.וו סדרה 3 והתוצאה ניכרת. התנהגות הכביש שלה היא רהוטה, הדוקה, ספורטיבית. יפה מאוד יגואר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
יותר מנוע ואבזור ביחס לשקל ובהשוואה למתחרות. שיקולי תדמית חשובים מאוד בפלח הזה. השם יגואר קצת פחות מיינסטרים בהשוואה לב.מ.וו ואאודי. למי שמעדיף לתפוס את המשבצת הלא גרמנית, המשבצת הבריטית - האריסטורקטית - יגואר XE היא בחירה מאוד מעניינת. |
פעם הייתה יגואר X Type והיא הייתה פורד מונדיאו בתחפושת יגואר והיא הייתה כשלון צורב. עכשיו יש – בדיוק באותו פלח שוק – יגואר XE והיא סיפור אחר לגמרי.
XE היא מתחרה ישירה לב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס ואודי A4. קלה יותר מהמתחרות הגרמניות בזכות שלדת אלומיניום. המנוע העיקרי - 2.0 ליטר טורבו, 245 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 8 הילוכים. ייאמר מייד: המנוע נהדר. המכונית ספורטיבית ומהירה מאוד. העיצוב החיצוני מרשים. אבל משהו כאן חסר לי. נראה שהטבח שם את כל המרכיבים הטובים והנכונים בסיר, אבל שכח את המשהו הנוסף הזה שמחבר את הכל, שהופך את השלם לגדול יותר מסך החלקים.
שם גרסה: | Prestige |
מחיר: | 320,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 240 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 34.7 קג"מ ב- 2,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 241 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.2 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 7.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 496 ס"מ |
רוחב: | 193 ס"מ |
גובה: | 146 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 290 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,515 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/17 |
נפח תא מטען: | 415 ליטרים |
גרסת ה-prestige מציעה חלון שמש בגג, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו-אזורית, חיישני אורות וגשם, עמעום נגד סינוור במראה המרכזית, תאורת יום LED DRL, פנסי חזית BI-XENON, ריפודי עור, מסך "8. גרסת ה-prestige plus מציעה בנוסף גם כיוונון חשמלי מלא למושבים הקדמיים, כניסה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ' (במקום 17), חיישני חניה קדמיים ומצלמת רוורס. כל הגרסאות מצוידות באבזור בטיחותי מתקדם כולל מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות בעיר ובקרת סטיה מנתיב. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"יגואר XE"