- הופעה מרשימה
עיצוב ותדמית: |
|
||
כבר תקופה ארוכה שיונדאי מנסה למצב את עצמה גבוה יותר. ראינו את זה ביונדאי סונטה החדשה, בסנטה פה המחודש וגם כאן, במכונית הכי גדולה ויקרה של יונדאי. יותר מכל המטרה היא קידום תדמית, ואת זה פאליסייד עושה בגדול. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
לרכב הפנאי הגדול ביותר של יונדאי מידות כמעט זהות לאלה של מתחריו, פורד אקספלורר, שברולט טראוורס ואחרים. אורכו 498 ס"מ (21 ס"מ יותר מסנטה פה), רוחבו 198 ס"מ (9+) גובהו 175 ס"מ (זהה) ובסיס גלגליו 290 ס"מ (13.5 ס"מ יותר). יש 3 רמות גימור. רמת גימור 'פרמיום' מוצעת עם 8 מושבים ורק בהנעה קדמית, וכוללת מולטימדיה עם צג 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור לשורה השניה והשלישית, חלון גג, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם, תאורת לד, חישוקי 20 אינץ' ועוד. רמת לקשרי מוצעת עם 8 מושבים, הנעה כפולה ומוסיפה לאבזור חלון גג כפול, מושבים קדמיים שונים עם אוורור. רמת 'לימיטד' מוצעת בתצורת 7 מושבים (מושבי קפטן בשורה השנייה), קיפול, הרמה וכיוון חשמליים לשורה השלישית ועוד. במפתיע יש כמה חוסרי אבזור כמו כיוונון גובה הגה קיים רק ברמת הגימור היקרה לימיטד, באף גרסה אין לוח מחוונים מוקרן, או מצלמות היקפיות. היצע מערכות הבטיחות זהה בכל רמות האבזור וכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי והיקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המתריעה על שכחת ילד מאחור, התרעה על תנועה קרבה עם פתיחת דלת ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
בשלב הזה יש 2 גרסאות הנעה (קדמית או כפולה) ויחידת כוח אחת: בנזין V6 מסדרת 'סמארט סטרים', בנפח 3.8 ליטר, 291 כ"ס בשילוב לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. בהמשך שנת 2021 תגיע גרסת דיזל עם מנוע 2.2 ליטר, 202 כ"ס (שמניעה את יונדאי סנטה פה המחודש). |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מרווח הגחון נאה עם 20.3 ס"מ, ויש הנעה כפולה, אבל צריך לשים לב לזוויות הגישה והנטישה הממוצעות. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הממדים, המנוע, האבזור והמחיר דומים למתחרים. מבחינת יונדאי יש כאן מקדם תדמית מצוין, מבחינת הלקוח יש כאן תמורה טובה. |
זהו הרכב הכי גדול והכי יקר שיונדאי אי פעם שיווקה בישראל. הוא נקרא על שם שכונת יוקרה בדרום-מערב קליפורניה, וכשמו כן הוא: ספינת הדגל החדשה של יונדאי. הוא מחליף את הגרסה הארוכה של סנטה פה (שלא שווקה בישראל) ומגיע אלינו, מפס הייצור בקוריאה.
שם גרסה: | 3.8 ל', 7 מושבים, פרימיום |
מחיר: | 319,900 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 8 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 6 בוכנות |
נפח: | 3,778 סמ"ק |
הספק מירבי: | 291 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 36.2 קג"מ ב- 5,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 210 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.7 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 9.5 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 8.0 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 498.0 ס"מ |
רוחב: | 197.5 ס"מ |
גובה: | 175.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 290.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,862 ק"ג |
מידות צמיגים: | 245/50/20 |
נפח תא מטען: | 311 ליטרים, בקיפול מושבים: 704 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינץ', כניסות USB, דיבורית בלוטות', צימוד ל-AppelCarplay ו-AndroidAuto, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לשורה השניה והשלישית, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום למושבי השורה הראשונה והשנייה, קיפול חשמלי לשורה השניה לכניסה נוחה לשורה השלישית, ריפודי עור, וילונות במושב האחורי, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, התנעה מרחוק באמצעות השלט, בקרת שיוט אדפטיבית, בורר מצבי נהיגה, טעינה אלחוטית לסלולר. הגה וידית הילוכים מצופים בעור, חיישני אורות, חיישני גשם, תאורת אווירה. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל, ותנועה חוצה בצומת), התרעת התנגשות בנסיעה לאחור, התרעת סטייה מנתיב כולל תיקון ושמירה על המרכז, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת בעת מעבר נתיב, חיווי למניעת שכחת ילדים מאחור, התרעה על תנועה מסכנת בעת פתיחת דלתות מושב אחורי, ניטור עייפות נהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, התרעה על התחלת תנועה של רכב מלפנים. מחוץ לרכב: חלון גג, תאורת לד היקפית, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה היקפיים מקוריים, חלונות כהים, מראות מחוממות מתקפלות חשמלית, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יונדאי פאליסייד"