- אבזור
- אבזר בטיחות
עיצוב ותדמית: |
|
||
זהו דור שלישי ל-i10 שנראה מודרני, אגרסיבי, ומוחצן מקודמו, במיוחד בחזית, בין היתר גם בגלל ממדים שגדלו ושינו את הפרופורציות. התדמית מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הדגם מבוסס על פלטפורמה משודרגת של הדור הקודם עם תפיחה בממדים. בסיס הגלגלים צמח ב-4 ס"מ, והרוחב ב-2 – לנתון נדיב לקטגוריה של 168 ס"מ. מנגד הגובה הצטמצם ב-2 ס"מ, כשהאורך הכללי ונפח תא המטען לא השתנו. יש 3 רמות גימור ובכולן נמצא מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, כשלראשונה במכונית מיני בישראל נמצא גם תיקון סטייה מנתיב. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
תיבת ההילוכים שונה לחלוטין מזה שהיה בדור הקודם. במקום תיבת 4 הילוכים אוטומטית פלנטרית, יש כעת אוטומטית רובוטית 5 הילוכים עם מצמד בודד. אנשי היבואנית מדווחים כי מחשב ניהול התיבה שונה ומיוחד לישראל, לטובת מעברים חלקים יותר. גם המנוע חדש. זהו מנוע 1.2 ליטר (1.25 בעבר) שמפיק 84 כ"ס לעומת 87. הביצועים פחות טובים אבל צריכת הדלק עדיפה. למי שרוצה יש גם תיבה ידנית עם 5 הילוכים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחיר התייקר במעט, אבל מצד שני יש יותר אבזור וגם אבזור בטיחות מתקדם שלא היה בדור הקודם. התמורה טובה. |
זו אחת ממכוניות המצליחות בסגמנט המיני, בין היתר בגלל שילוב מוצלח של ממדים, אבזור ויחידת כוח. הדור הזה מגיע עם יחידת כוח שונה, עם פריט שפחות אהוב על האזרח הישראלי: תיבה אוטומטית רובוטית עם מצמד בודד.
שם גרסה: | 1.2 ל', אוטו' סופרים |
מחיר: | 84,900 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד בודד, 5 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,197 סמ"ק |
הספק מירבי: | 84 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 12.0 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 171 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 15.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | - ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | - ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 367.0 ס"מ |
רוחב: | 168.0 ס"מ |
גובה: | 148.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 242.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,010 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/45/16 |
נפח תא מטען: | 252 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,050 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינץ', Apple Carplay, AndroidAuto, דיבורית בלוטות', חיבור USB, שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: בקרת אקלים, גלגל הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישני אורות וגשם. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, תאורה אדפטיבית, ניטור ערנות נהג, התרעה על תחילת תנועה של הרכב לפניכם, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים, תאורה עוקבת פניה, מראות צד חשמליות, שמשות אחוריות כהות, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יונדאי i10"