- עיצוב
- בנויה היטב
עיצוב ותדמית: |
|
||
הגרסה המחודשת מאמצת את החרטום שהוצג לראשונה ביונדאי קונה, ומקבלת פנסים שונים מלפנים ומאחור. השינויים לא גדולים, כך שהעיצוב המוצלח שהיה בעבר ממשיך הלאה. התדמית טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
יונדאי i20 היא מכונית מרווחת, במימדים קרובים מאוד למשפחתית האצ'בק. תא המטען נדיב, ואיכות הגימור מצוינת. במסגרת מתיחת הפנים שודרגה מערכת המולטימדיה, ונוסף עוד אבזור אם כי הוא עדיין אינו בולט לטובה. יש 3 רמות גימור כאשר רמת הגימור הבסיסית, 'פריים', שמכוונת לציי רכב, מחסירה מערכות בטיחותיות מתקדמות. ברמות הגימור 'סופרים' ו'סופרים פלוס' מוצעות לראשונה בלימת אוטונומית בחירום, תיקון סטייה מנתיב ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות דרך לגבוהים). . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ל-i20 הזו מנוע ותיבה חדשים ושונים מהדגם טרום מתיחת הפנים. מדובר בטורבו-בנזין 1.0 ליטר (100 כ"ס) ותיבה אוטומטית דו-מצמדית 7 הילוכים. זו יחידת כוח שונה מזו החלשה שהיתה בעבר, ודומה לזו שנמצאת בקיה סטוניק. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מכונית לא זולה במיוחד, אבל כעת היא מצוידת באבזור בטיחות מתקדם ויחידת כוח מודרנית. התמורה לכסף טובה. |
הסופרמיני של יונדאי כמעט תמיד היתה רבת מכר בסגמנט. יחידת הכוח החלשה והצמאה של הדגם טרום מתיחת הפנים, האבזור הדל והמחיר הגבוה, מנעו ממנה לבלוט. עם הדגם המחודש הזה, ביונדאי מקווים לשנות את המאזן.
שם גרסה: | 1.0 ל' טורבו, אוטו', סופרים |
מחיר: | 104,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 3 בוכנות |
נפח: | 998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 100 כ"ס ב-4,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 17.5 קג"מ ב- 1,500-4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 182 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 20.0 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 403.5 ס"מ |
רוחב: | 173.4 ס"מ |
גובה: | 147.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 257.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,130 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/55/16 |
נפח תא מטען: | 301 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,017 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה 'קונטקטד' של כלמוביל, עם מסך מגע מקורי בגודל 7 אינץ', חיבור USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: בקרת שיוט, בקרת אקלים, חיישני גשם, חיישני תאורה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מצלמת רוורס. בטיחות: התרעת התנגשות מלפנים, בלימת אוטונומית בחירום, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, שמירה על מרכז הנתיב, התרעת ערנות לנהג, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות דרך לגבוהים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים, חלונות כהים מאחור, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יונדאי i20"