+ חלקה ומלוטשת
+ מעוצבת היטב
+ שילוב פרקטי נכון
"כמו i40 רק יותר נבונה"
+ חלקה ומלוטשת
+ מעוצבת היטב
+ שילוב פרקטי נכון
- התנהגות כביש
- כיול מתלים
- קופצנית בכביש משובש
עיצוב ותדמית: |
|
||
מעוצבת היטב. אז מה אם זה סטיישן. מה לגבי תדמית? יונדאי מצליחה מאוד עם מכוניות משפחתיות אבל תדמיתית מתקשה עדיין בשוק מכוניות המנהלים - יוקרה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הנוחות בעיר מצוינת. מחוץ לעיר טובה רק כשהכביש סלול היטב. מרחב הפנים מצוין. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע בנזין חלק מאוד אבל לא חזק מאוד. סך הכל בסדר. המנוע חסכוני בגדר הסביר. יונדאי i40 CW, צריכת דלק אמיתית - 10-11 ק"מ לליטר. גרסת הדיזל עושה את העבודה. היא חסכונית יותר אבל לא מבריקה – לא מבחינת הכוח ולא הכריזמה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הרבה פח, הרבה אבזור, הרבה רושם וגם הרבה שימושיות תמורת סכום סביר. |
יונדאי i40CW, גרסת הסטיישן של יונדאי i40, מנסה לשלב יוקרה עם פרקטיות. היא עושה זאת בהצלחה - יותר בצד של הפרקטיות, קצת פחות בצד של היוקרה. יונדאי זה לא מותג שמזוהה עם יוקרה
שם גרסה: | Premium |
שנת מודל: | 2012-2015 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 177 כ"ס ב-6,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 21.7 קג"מ ב- 4,700 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 477 ס"מ |
רוחב: | 181.5 ס"מ |
גובה: | 147 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 277 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,550 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
נפח תא מטען: | 534 ליטרים |
מחשב דרך, בלם יד חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חישוקי סגסוגת קלה, חיישן גשם, מערכת הדלקת אורות אוטומטית . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יונדאי i40 CW (שנים 2012-2015)"