+ עיצוב מוחצן
+ איכות גימור
+ מרחב פנים
+ נסיעה חלקה בעיר
"הקוריאנים עוד לא פיצחו את פלח השוק הזה"
+ עיצוב מוחצן
+ איכות גימור
+ מרחב פנים
+ נסיעה חלקה בעיר
- התנהגות כביש
- מתלים רכים מדי
- מחוץ לעיר עלולה להתנדנד
עיצוב ותדמית: |
|
||
ל-i40 יש הרבה נוכחות ואיכות. מצד שני, מכוניות 'מנהלים' של יונדאי נכשלו בעבר. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הנוחות בעיר מצוינת. כך גם בכביש בינעירוני סלול היטב. אבל נניח שכביש מספר 1 לירושלים חסום ואתם שועטים לבירה בכביש הישן, מספר 44, כביש מפותל וסלול באופן גרוע. אחרי כמה קילומטרים מהירים בכביש תרגישו ביונדאי כמו מלח שיכור על ספינה בלב ים סוער. i40 מרחפת, שטה, מתנדנדת ובעיקר - מנותקת מהכביש. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע בנזין 2.0 ליטרים חלק מאוד אבל לא חזק מאוד. סך הכל בסדר. בניגוד אולי לתדמית של יונדאי, צריכת הדלק סבירה. יונדאי i40, צריכת דלק אמיתית - 10-11 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הרבה פח, הרבה אבזור, הרבה רושם. מצד שני יש מתחרות נוצצות יותר. |
זו מכונית מאוד מרשימה, שמתגלגלת חלק על כבישים חלקים. איכות הגימור שלה מצוינת. יחד עם זאת יונדאי i40 ניצבת בפני אתגר לא פשוט. באופן מסורתי הקוריאנים מתקשים לככב בפלח מכוניות המנהלים. למכונית יש מתחרות חזקות ומוכשרות, כמו למשל מאזדה 6
שם גרסה: | Premium |
שנת מודל: | 2011-2015 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 177 כ"ס ב-6,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 21.7 קג"מ ב- 4,700 סל"ד |
מהירות מירבית: | 209 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.0 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.3 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 9 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 474 ס"מ |
רוחב: | 181.5 ס"מ |
גובה: | 147 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 277 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,510 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
נפח תא מטען: | 505 ליטרים |
מחשב דרך, בלם יד חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, חישוקי סגסוגת קלה, חיישן גשם, מערכת הדלקת אורות אוטומטית . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"יונדאי i40 (שנים 2011-2015)"