+ אייקון
+ אין כמוהו בשטח
"מי שחושב על דיפנדר לא מקשיב לעצות"
+ אייקון
+ אין כמוהו בשטח
- עתיק
- אין כמוהו בכביש
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב מרובע, קשוח, קלאסי, מצטלם יפה. נו, לנדרובר דיפנדר. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
משווק עם בסיס גלגלים של 90 אינץ' (קצר) או 110 אינץ' (ארוך) או 130 אינץ' (יותר ארוך). הקצר הוא קצר וצפוף - אין כמעט תא מטען. אבל הוא סקסי וחמוד למראה (או כך לפחות אומרות בנות המין השני). מתלים ארוכי מהלך מבטיחים נוחות נסיעה בשטח ובכבישים משובשים. אבל בנסיעה מהירה, עד כמה שאפשר לנסוע מהר עם הרכב הזה, הוא יסדר לכם מחלת ים. חוץ מזה הוא רועש מאוד והפלסטיקה נוקשה, עתיקה וספרטנית. כיאה למוצר בריטי קלאסי, יש הרבה מוזרויות בקבינה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
את מנוע הטרנזיט 2.4 ליטר, מחליף מנוע טורבו דיזל מודרני בנפח 2.2 ליטר. הביצועים והחיסכון השתפרו משמעותית. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מצוינת. דיפנדר מצויד במערכת מתלים ארוכי מהלך שמעניקים אחיזה טובה לצמיגים וגם נוחות נסיעה פנומנלית בשטחים קשים. לנדרובר דיפנדר מצטיין בדרכים סלעיות ובמקומות עם אחיזה טובה לצמיגים. אבל בדיונות, אגני בוץ ועליות דרדרת שדורשות כוח מנוע, תנופה ומהירות - דיפנדר בנחיתות מול ג'יפ רנגלר עם המנוע הבריון. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
יקר לרכישה, יקר לתחזוקה, גניב, מיושן מאוד ולא נעים בכביש. אובייקטיבית, התמורה לכסף היא גרועה. אלא שדיפנדר לא קונים אובייקטיבית. דיפנדר קונים מהלב. |
אחרי הפסקה של ארבע שנים, יחודש היבוא באמצע שנת 2015. דיפנדר (עדיין לא החדש) יגיע עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר ןבקרת יציבות אלקטרונית (ESP). המחיר הסופי עוד לא נקבע.
שם גרסה: | 110 SW סגור, 5 מושבים |
מחיר: | 365,100 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | ידנית, 6 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 2,198 סמ"ק |
הספק מירבי: | 122 כ"ס ב-3500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 36.7 קג"מ ב- 2000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 140 קמ"ש |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 10 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | -- |
בקרת יציבות אלקטרונית: | אין |
אורך: | 463.9 ס"מ |
רוחב: | 179 ס"מ |
גובה: | 202.1 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 279.4 ס"מ |
משקל עצמי: | 2051 ק"ג |
חלונות חשמל קדמיים, נעילה מרכזית, מזגן אחורי . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"לנדרובר דיפנדר (2002-2015)"