- אייקון
- מוניטין
- עיצוב
- טכנולוגיה
- יכולת שטח
עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב רחוק מזה של הדור הקודם (שבגדול לא השתנה מ-1948), ודומה יותר לזה של אחיו למותג. וכדי להזכיר לכולם את שורשיו הבריטים העמוקים, הוא שפע אלמנטים שכל כך מזוהים עם הכינוי "דיפנדר", כמו פנסי חזית עגולים, חלונות "אלפיניים" וגלגל חלופי על הדלת האחורית. יחד עם ממדים ענקיים התוצאה מהפנטת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
שילדה האלומיניום האחודה נקראת d7x והיא פיתוח קשיח לשלדת d7u שמשרתת את לנד רובר דיסקברי וגם את רינג' רובר, ובפיתוח מעט שונה גם את דגמי יגואר. היא אחראית לכך שדיפנדר החדש ארוך מהישן ב-23 ס"מ ורחב ממנו ב-31 ס"מ, כך שיש אפשרות להוסיף 2 מושבים (קטנים) מאחור בתצורה של 5+2. תשכחו מהספרטניות הקיצונית של הדיפנדר היוצא, תא הנוסעים מציע שפע של אבזור. יש 2 רמות גימור, S שכוללת מולטימדיה 10 אינץ', לוח מחוונים מוקרן בגודל 12.3 אינץ', ריפודי עור, כיוונון חשמלי חלקי למושבים הקדמיים, מערכת הדמיה לתוואי הנסיעה, כולל מכסה מנוע "שקוף" ועוד. רמת SE מוסיפה מערכת שמע משודרגת של מרידיאן, מפתח חכם, תפעול חשמלי מלא למושבים הקדמיים, תפעול חשמלי לגלגל ההגה, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, תאורת לד מלאה ועוד. היצע מערך הבטיחות המתקדם כולל בלימה אוטונומית בחירום, מערכת שמירת נתיב, ניתור ערנות, מצלמות וחיישנים היקפיים ועוד. רמת 'SE' מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון על רכב בשטח מת, התרעה בפני תנועה ביציאה מחניה ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יש אפשרות בחירה בין 2 מנועים ו-3 גרסאות הספק, מסדרת 'אינג'ניום': טורבו-דיזל 2.0 ליטר, 4 צילינדרים, עם 200 או 240 כ"ס. טורבו-בנזין, 3.0 ליטר, 6 צילינדרים שכולל מערך היברידי מתון 48 וולט ומגדש-על מונע-חשמל שמפיק 400 כ"ס. לכל הגרסאות תיבה אוטומטית 8 הילוכים תוצרת ZF, והנעה כפולה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
המפרט מאוד מכובד עם מתלי אוויר שיכולים לשנות את מרווח הגחון בין 21.5 ס"מ בנסיעת כביש, ועד 36 ס"מ לנסיעת שטח מאתגרת. לכך יש להוסיף נעילות לדיפרנציאל המרכזי ולדיפרנציאל האחורי, מערכת 'טריין רספונס', יחס העברה קצר (Low), זוויות גישה ונטישה מצוינות וגם אפשרות לתנועה במים בעומק עד של 90 ס"מ. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחיר יקר ולהערכת היצרן הדגם יכרסם כ-17% ממכירות המותג, ובעיקר מדיסקברי. הוא גם פחות יתאים למי שמחפש חלופה לדיפנדר הישן, ויותר מיועד למי שמחפש את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגי. ללקוחות שכאלה התמורה מצוינת. |
ממרום שנותיו הוא כבר מזמן הפך לאייקון, ובפני ללנד רובר עמדו שתי אפשרויות עבור הדור החדש: או להתרפק על העבר או להציג משהו אחר לגמרי. הם בחרו באפשרות השניה, ויצרו דגם סופר טכנולוגי שנכנס בגאווה עם ארבעת גלגליו לתוך המאה ה-21.
שם גרסה: | 2.0 ל' דיזל, 7 מושבים, SE |
מחיר: | 585,000 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 200 כ"ס ב-4,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 43.8 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 175 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.3 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.6 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 501.8 ס"מ |
רוחב: | 199.0 ס"מ |
גובה: | 196.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 274.1 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,248 ק"ג |
מידות צמיגים: | 255/60/20 |
נפח תא מטען: | 157 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,036-1,651 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה של מרידיין עם מסך מגע 10 אינץ', תמיכה ב-AppleCarplay, כניסות USB, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס בתוך הרכב: לוח מחוונים מוקרן בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים ל-3 אזורים עם יציאות מיזוג לשורה 2+3, מפתח חכם לכניסה והתנעה, התנעה מרחוק, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי וזיכרונות, מושבים משלובים בד ועור, כיוונון חשמלי לגלגל ההגה, חיישני תאורה, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים, הדמיית מכסה מנוע שקוף, מערכת טריין ריספונס בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום בלימה אוטומטית (כולל זיהוי הולכי רגל ודו"ג), תיקון סטייה מנתיב ושמירה על המרכז, תאורה אדפטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון על רכב בשטח מת, התרעה בפני תנועה ביציאה מחניה, ניתור ערנות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים מחוץ לרכב: תאורת לד היקפית, חיישני חניה היקפיים, מצלמות היקפיות, חלונות כהים מאחור, מסילות גג, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"לנדרובר דיפנדר"