- עיצוב נהדר
- התנהגות כביש טובה
- יכולת שטח מפתיעה
- עיצוב נהדר כבר אמרנו?
"רכישה מהממת"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב מהמם. הכי חתיך בסביבה. לא דומה לאף רכב אחר, של לנדרובר או בכלל. ריינג' רובר איווק נראה צעיר וספורטיבי ובו בזמן מצליח לשמור על פאסון מכובד. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
האיווק הוא הלנדרובר הראשון שתוכנן בעיקר לנסיעת כביש. הוא מגהץ נהדר גם את המשובשים שבכבישים ושומר על נוחות מרבית. תא הנוסעים מזמין ונעים לשהייה. מרחב הפנים טוב למעט התקרה הנמוכה שמכתיב העיצוב הספורטיבי. מראות צד עצומות מפצות על השמשה האחורית הזעירה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
את ריינג' רובר איווק מניעה יחידת 2.0 ליטר טורבו-בנזין, 240 כוחות סוס מתוצרת פורד בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסים. בתחילת 2014 הגיע לארץ האווק המעודכן שלו תיבה בעלת - כדי שתשבו - 9 הילוכים. הביצועים בגרסה הקודמת בהחלט סיפקו את הסחורה וכנראה שכך יהיה גם בגרסה המחודשת מרובת ההילוכים. צריכת הדלק נותרה גבוהה. ריינג' רובר איווק, צריכת דלק אמיתית - 7.5 ק"מ לליטר בפועל. לטובה נציין את התנהגות הכביש המושחזת שתספק הנאה מרובה לחובבי הגה. באמצע 2014 נוספה גרסת טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ו-190 כ"ס. יש לה אותה תיבת הילוכים ותצרוכת דלק עדיפה בהרבה. אבל גרסת הדיזל יקרה יותר לרכישה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
האוטו היוקרתי הזה אמנם מגיע מבית לנדרובר, אבל לא לשטח נולד. זה הלנדרובר הכי פחות לנדרובר שיש. אפיל פחות מפרילנדר. ומול המתחרים? כושר העבירות של איווק מקביל לזה של וולוו XC60 , וטוב מזה של אודי Q5 . זה אומר שאפשר לטייל אתו בדרכי קק"ל. הצלחתי אפילו להעפיל אתו לתל חדיד (ממזרח, מהצד של דרך החצץ), אבל ממעלה עשוש ושות' אפשר לשכוח. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ריינג' רובר איווק הוא רכב איכותי, אבל לא זו הנקודה, שכן ג'יפוני היוקרה הגרמניים משובחים לא פחות. כדי להתבלט בסגמנט ולמשוך את לקוחות הפרימיום צריך כריזמה וקסם אישי - ואת זה בדיוק יש לאיווק בכמויות מסחריות. |
המפתח הוא העיצוב: ריינג' רובר איווק היא מכונית מהממת למראה. לעומתה, המתחרות נראות מיושנות, פשוטות, אפילו סתמיות. אלא שלא מדובר רק בפוזה. איווק היא מכונית מוצלחת גם במהות: איכות הגימור, נוחות הנסיעה וביצועי המנוע. ומה לגבי טיולי שטח? קחו מקל, קחו תרמיל, לכו ברגל
דגם חדש בישראל החל מסוף שנת 2015, לפרטים נוספים >>> לחצו כאן
שם גרסה: | pure |
מחיר: | 464,000 שקל |
שנת מודל: | 2016 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 2,000 סמ"ק |
הספק מירבי: | 240 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 34 קג"מ ב- 1,750 סל"ד |
מהירות מירבית: | 217 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.1 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 12.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 7.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 436.5 ס"מ |
רוחב: | 198.5 ס"מ |
גובה: | 163.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 266.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,640 ק"ג |
מידות צמיגים: | 245/45/18 |
נפח תא מטען: | 575 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,445 ליטרים |
מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', חיבור USB, AUX ובלוטות', חיישני חנייה אחוריים, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור, בקרת שיוט, העברת הילוכים מההגה, הנעה ללא מפתח, בקרת ירידה במדרון, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"לנדרובר ריינג’ רובר איווק (מודל 2011-2014)"