- תמורה לכסף
- אבזור
- צריכת דלק
- מוניטין
- חסכונית
"הגרסה המשכנעת ביותר של סדרת לקסוס GS"
עיצוב ותדמית: |
|
||
הלקסוסים של עד לפני שלוש שנים היו מכוניות משעממות מבחינה עיצובית. ה-GS החדשה (שמתגלגל בישראל משנת 2011) עושה כל שביכולה להתרחק מהתדמית המשעממת באמצעות חרטום חדש ואגרסיבי וצדודית מפוסלת. אבל עדיין המתחרות בולטות יותר בהופעתן. לא נורא יש המחפשים לא להתבלט ועבורם ה-GS עונה על הדרישות. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
כמו שלקסוס צריכה להיות: נוחה, חלקה, נעימה, מפנקת ומרגיעה לנהיגה. הדור החדש גם מרווח משמעותית מהדור הקודם שהיה צפוף מאוד (בעיקר מאחור). רמת האבזור ממש מרשימה וגבוהה משמעותית מזו של המתחרות. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
לקסוס GS250 התהדרה במנוע בנזין 2.5 ליטר, V6 שהפיק 209 כ"ס. המנוע הרגיש חזק אבל לא הסעיר וצריכת הדלק לא הבריקה. לקסוס GS250, צריכת דלק אמיתית - 7-8 ק"מ לליטר. גרסת GS300h שהצטרפה בינואר 2014 מציעה מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר עם 181 כ"ס בתוספת מנוע חשמלי שמפיק 143 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 223 כ"ס. הביצועים מעט פחות טובים אבל לא משמעותית. צריכת הדלק מדהימה לרכב שכזה. בעיר יש מצב לנסיעה על המנוע החשמלי בלבד, ובשיוט מחוץ לעיר היא תעשה כמעט 20 ק"מ לליטר. לקסוס GS300h, צריכת דלק אמיתית: 13.5 ק"מ לליטר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
לקסוס GS300h זולה, חסכונית ומאובזרת יותר מכל מתחרותיה. התמורה אם כך מצוינת. |
סדרת GS של לקסוס מכוונת להתחרות בדגמים דוגמת אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ושות'. היא מאוד איכותית אבל בעלת אפקט הגעה נמוך יותר משל רוב המתחרות ולעובדה זו יש קהל. בינואר 2014 הוצאה לגמלאות גרסת הבסיס, GS250, ובמקומה הצטרפה גרסת GS300h היברידית וסופר חסכונית. זאת הגרסה הבסיסית, הזולה והמשתלמת ביותר של לקסוס מסדרת GS. כבר הייתה לנו הייבריד במשפחה הזאת, GS450h, אלא שהיא הייתה (ועודנה) יקרה מדי וגם חזקה. עכשיו מגיעה הייבריד שפויה במחיר שפוי יחסית.
בסוף 2018 סדרת GS הוחלפה בסדרת לקסוס ES.
שם גרסה: | 300h היבירידי, לקשרי |
מחיר: | 324,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 6 הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 2,494 סמ"ק |
הספק מירבי: | 223 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.5 קג"מ ב- 4,200-5,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 20.8 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 13.5 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 10 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 485.0 ס"מ |
רוחב: | 184.0 ס"מ |
גובה: | 145.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 285.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,730 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/50/17 |
נפח תא מטען: | 451 ליטרים |
בטיחות: בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מצלמת רוורס, בורר מצבי נהיגה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, חיישני רוורס מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 8 אינץ' ו-12 רמקולים, נגן DVD, חיבור USB ו-AUX, קישוריות בלוטות', שליטה באמצעות ההגה או חוגה ליד ידית ההילוכים בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מיזוג וחימום למושבים הקדמיים, מושבים קדמיים חשמליים, מושב נהג עם זיכרונות, ריפודי עור, פתחי מיזוג אוויר לאחור, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, העברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור, מחוץ לרכב: גג שמש, פנסי קסנון ראשיים עם שטיפה, תאורת יום LED, תאורת LED אחורית, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"לקסוס GS300h"