+ עיצוב מוחצן מבעבר
+ איכות בנייה
+ ליטוש כללי
+ מוניטין לקסוס
"לא טורפת, הגיונית, מספקת תמורה מצוינת"
+ עיצוב מוחצן מבעבר
+ איכות בנייה
+ ליטוש כללי
+ מוניטין לקסוס
- ב.מ.וו סדרה 3
- מנוע סושי
עיצוב ותדמית: |
|
||
לקסוס IS החדשה קיבלה חרטום חדש ומאיים, עם שבכת גריל גדולה מעל ומתחת לפגוש. אפשר לומר - סוף סוף יש לה נוכחות. וגם - היא כבר לא מכונית לביישנים בלבד. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
נוחה מאוד, מאובזרת היטב. המערכת ההיברידית לא על חשבון מקום ומטען. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע די חזק – 2.5 ליטרים בנזין פלוס מנוע חשמלי והספק משותף של 223 כ"ס. צריכת הדלק די חסכונית – 14-13 ק"מ לליטר בפועל. אבל, אני מצטער, המנוע הזה בנוי מגרגירי אורז ואצות. במכונית כזאת צריך מנוע סטייק, לא מנוע סושי. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ביחס לאיכות ולאבזור - תמורה מצוינת לכסף. |
שם גרסה: | IS 300h |
מחיר: | 248,000 שקל |
שנת מודל: | 2017 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 2494 סמ"ק |
הספק מירבי: | 183 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.6 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 200 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 22.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 8 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 466.5 ס"מ |
רוחב: | 181 ס"מ |
גובה: | 143 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 280 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,620 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/45/17 |
נפח תא מטען: | 450 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' ו-6 רמקולים, חיבור USB ו-AUX, קישוריות בלוטות', שליטה באמצעות ההגה או חוגה ליד ידית ההילוכים בטיחות: בקרת שיוט, מצלמת רוורס, בורר מצבי נהיגה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מכסה מנוע אקטיבי מתרומם להפחתת פגיעה בהולך רגל בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, הגה מצופה עור, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מחוץ לרכב: גג שמש, פנסי קסנון ראשיים עם שטיפה, תאורת יום LED, תאורת LED אחורית, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, חישוקי סגסוגת קלה 17 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"לקסוס IS300h (מודל 2013-2017)"