- עיצוב
- אבזור מותרות
- ליטוש
עיצוב ותדמית: |
|
||
וואו. איזה שינוי לעומת הדור הקודם. היא בולטת ומוחצנת הרבה יותר. בין היתר בגלל הגריל הקדמי שממגנט אליו כל מבט. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
היא מבוססת על פלטפורמת GAL הגלובלית והמודולארית החדשה שתשרת את רוב דגמי ההנעה אחורית/כפולה, מלקסוס IS ומעלה. ממדיה גדלו במעט, ואף גדולים יותר מאלה של הגרסה המאורכת של הדגם הפורש. האבזור עשיר וייחודי כמו מערכת שמרימה את המכונית 3 ס"מ עם פתיחת הדלת, ואחרת שמרוקנת את האוויר מכרית התמיכה לירכיים במושב הנהג, כדי להקל על הכניסה והיציאה. סגירת הדלת תגביה את המכונית ותחזיר את האוויר למושב. המכונית תשווק בשתי רמות גימור: 'פרמיום' שכוללת מערך מולטימדיה עם צג בגודל 12.3 אינץ', חלון גג נפתח, תפעול חשמלי לדלת האחורית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים (28 כיוונים ואפשרות לעיסוי), תפעול חשמלי גם למושבים האחוריים, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, וילונות עם תפעול חשמלי, מצלמות היקפיות ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר, 'היי-פרמיום', מוסיפה דיפונים שונים, שני מושבים אחוריים עם 22 כיוונים, כולל מצבי שכיבה ועיסוי, מערכת סראונד של מארק לוינסון עם 23 רמקולים ומסכים נוספים מאחור. ויש גם אפשרות לקסטומיזציה אישית עם דיפון שמשלב זכוכית מחורצת, פרי עבודתם של אמני אוריגאמי. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
היא מוצעת עם שתי יחידות כוח לבחירה: היברידי עם מנוע בנזין V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי שיחדיו מפיקים 359 כ"ס. לגרסה זו שתי תיבות הילוכים שפועלות במקביל, אוטומטית רציפה ואוטומטית פלנטרית עם 4 הילוכים אשר יחדיו מדמות פעולה של תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים. לגרסה השניה מנוע V6 טווין-טורבו-בנזין 3.5 ליטר, 417 כ"ס ותיבה אוטומטית פלנטרית עם 10 הילוכים. לישראל מגיעה המכונית רק בתצורת הנעה כפולה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
היא גדולה, מרווחת, וסופר מאובזרת גם בגרסה הבסיסית. המחיר לא זול, אבל התמורה טובה. |
שם גרסה: | 500h, היבריד, היי-פרימיום |
מחיר: | 910,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | לכל הגלגלים |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 6 בוכנות |
נפח: | 3,445 סמ"ק |
הספק מירבי: | 299 כ"ס ב-6,600 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.7 קג"מ ב- 5,100 סל"ד |
מהירות מירבית: | 250 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 5.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 12 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 523.5 ס"מ |
רוחב: | 190.0 ס"מ |
גובה: | 146.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 312.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 2,425 ק"ג |
מידות צמיגים: | 245/45/20 |
נפח תא מטען: | 430 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת סראונד של מארק לוינסון עם 23 רמקולים, צג בגודל 12.3 אינץ' שניתן לתפעול גם באמצעות צג מהמושב האחורי, צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, חיבורי USB, SD, HDMI ו-AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, נגן DVD ו-Blu-Ray, צגים אחוריים בגודל 11.6 אינץ'. בתוך הרכב: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים ל-4 אזורים, חלון גג נפתח, ריפודי עור נאפה, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים (28 כיוונים עם זיכרונות ואפשרות לעיסוי), תפעול חשמלי גם למושבים האחוריים (22 מצבים ואפשרות עיסוי), מושבים קדמיים ואחוריים מחוממים ומאווררים, מערכת אקטיבית לביטול רעשים חיצוניים, כניסה והנעה ללא מפתח, משוטים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה מחומם, וילונות עם תפעול חשמלי, חיישני חניה ומצלמות היקפיות, חיישני אורות, חיישני גשם, תא מטען חשמלי. בטיחות: 12 כריות אוויר, בלימת אוטונומית בחירום, תיקון סטייה ושמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, כולל תנועה צולבת מאחור (כולל בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור), בקרת שיוט אדפטיבית, תאורת לד אדפטיבית (מעבר בין אורות גבוהים לנמוכים), קריאת תמרורים, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מכסה מנוע אקטיבי (מתרומם בעת פגיעה בהולך רגל להקטנת עוצמת הפגיעה). מחוץ לרכב: פנסי לד היקפיים, פנסי ערפל קדמיים, פנסים עוקבי פנייה, חלונות כהים מאחור, מראות מתקפלות חשמלית. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"לקסוס LS"