-
- עיצוב חוץ
- עיצוב סביבת נהג
- ליטוש ואיכות
"העיצוב - מרשים, הביצוע - מרשים לא פחות"
עיצוב ותדמית: |
|
||
רכב פנאי קטן זה בדיוק מה שהיה חסר ללקסוס בארסנל הדגמים. המראה מאוד מזוהה עם המותג במיוחד בחרטום האגרסיבי. התדמית של לקסוס בישראל (ובעולם) מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
רכב הפנאי הקומפקטי של לקסוס מבוסס על מכלולי טויוטה ראב 4. המרחב הפנימי נאה ותא המטען סביר בגודלו ביחס למתחרות. נוחות הנסיעה לא מושלמת - מעט נוקשה. איכות הגימור מצוינת. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
אפשר להתלבט בין מנוע בנזין טורבו סטנדרטי בריא - נפח 2.0 ליטרים, 238 כ"ס - לבין מנוע היברידי חסכוני יחסית - 2.5 ליטרים, 197 כ"ס הספק משולב. הבנזין הרגיל נחמד יותר לנהיגה, ההיברידי מעניק תחושה סינתטית מעט מנותקת. לקסוס NX היברידית, צריכת דלק אמיתית: 12-13 ק"מ לליטר.
|
|||
יכולת שטח: |
|
||
הצחקתם אותי. הראב 4, שכמעט המציא את הקטגוריה, איבד את זה מזמן ולקסוס NX בכלל לא בכיוון. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הגרסה הבסיסית ביותר תשאיר לכם עודף קטן מ-300 אלף שקל. ואני ממליץ לגרד עוד 30,000 שקל ולשים את היד על גרסת הפרימיום שמאובזרת בבקרת שיוט עם שמירת מרחק אוטומטית, הנעה לכל הגלגלים, ריפודי עור ועוד תופינים שמשפרים משמעותית את התמורה לכסף. |
כניסה מאוחרת של לקסוס לנשף הכביש-שטח-קומפקטיות-יוקרתיות חייבה הופעה בשמלה נועזת עם מחשוף עמוק. לקסוס NX מציעה עיצוב מרשים, בולט, כמעט צעקני. כמה לא לקסוסי מצידה
שם גרסה: | NX300h AWD PREMIUM |
מחיר: | 334,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית / 4X4 |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 2,494 סמ"ק |
הספק מירבי: | 200 כ"ס ב-5,700 סל"ד |
מומנט מירבי: | 27.5 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 180 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 19 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 13 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 8 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 463.0 ס"מ |
רוחב: | 184.5 ס"מ |
גובה: | 164.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 266.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,905 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/60/18 |
נפח תא מטען: | 475 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,520 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' ו-8 רמקולים, חיבור USB ו-AUX, רמקולים, קישוריות בלוטות', שליטה באמצעות ההגה או חוגה ליד ידית ההילוכים בטיחות: מצלמת רוורס, בורר מצבי נהיגה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט עם שמירת מרחק אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בלם חניה חשמלי אוטומטי, מערכת להכנת הרכב לקראת תאונה בלתי נמנעת בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, ריפודי עור, כיוונון חשמלי למושבים, פתיחה חשמלית לתא המטען, הגה מצופה עור, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מחוץ לרכב: גג שמש, תאורת LED ראשית, תאורת יום LED, תאורת LED אחורית, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, חישוקי סגסוגת קלה 18 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"לקסוס NX"