עיצוב ותדמית: |
|
||
העיצוב מעט סולידי ואלגנטי יותר בהשוואה ל-RC המנופחת והמכונפת (מלשון "כנפיים"). |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
לקסוס RC מציעה תא נוסעים קופה +. כלומר, זאת קופה, אבל לא נמוכה ומכווצת כמו אודי TT, אלא יותר ספייסית נוסח אודי A5. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
ללקסוס RC מנוע 2 ליטר טורבו בהזרקה ישירה עם מצב מחזור אטקינסון לחסכון בדלק ושיפור נצילות בשיוט רגוע. ההספק 245 כ"ס יורד לכביש דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית קטיפתית משהו עם 8 הילוכים של אייסין (בעצמה חברת בת של טויוטה). |
שם גרסה: | RC200t |
מחיר: | 325,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 2 |
מקומות ישיבה: | 2+2 |
הנעה: | אחורית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 8 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 245 כ"ס ב-5,800 סל"ד |
מומנט מירבי: | 35.7 קג"מ ב- 1,600-4,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 230 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 7.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 8 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 469.5 ס"מ |
רוחב: | 184.0 ס"מ |
גובה: | 139.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 273.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,675 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/45/18 |
נפח תא מטען: | 374 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' ו-6 רמקולים, חיבור USB ו-AUX, קישוריות בלוטות', שליטה באמצעות ההגה או חוגה ליד ידית ההילוכים בטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, מכסה מנוע אקטיבי מתרומם להפחתת פגיעה בהולך רגל, מערכת בלימה אוטונומית, סייען זינוק בעלייה בתוך הרכב: צג מידע מרכזי 4.2 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, חיפוי עור ללוח המחוונים, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, הגה מצופה עור, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מחוץ לרכב: גג שמש, פנסי LED ראשיים עם שטיפה, תאורת יום LED, תאורת LED אחורית, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, חישוקי סגסוגת קלה 18 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"לקסוס RC"