- תדמית
"מתבלט בזכות התמורה הטובה וההופעה הייחודית"
עיצוב ותדמית: |
|
||
מכל פינה ממש רואים כיצד הוא מאמץ שפת עיצוב "צעירה" יותר מאחיו הגדולים לקסוס NX או לקסוס RX. רואים את זה בבתי הגלגלים הא-סימטריים, בכנפיים הקדמיות התפוחות מעל קו מכסה המנוע, בפנסים האחוריים הייחודיים וכו'. התדמית של לקסוס בישראל טובה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
לקסוס UX יושב על פלטפורמת מיינסטרים של טויוטה. זו פלטפורמת TNGA שמכונה בלקסוס GA-C ומשותפת בין היתר לטויוטה C-HR עימו הוא חולק בסיס גלגלים (264 ס"מ). שאר מידות UX גדולות מעט יותר. יש שלוש רמות גימור כשהבסיסית כוללת מולטימדיה בגודל 7 אינץ', מפתח חכם, חישוקי 18 אינץ' קלים, מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ועוד. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
הוא מוצע עם שתי יחידות הנעה: בנזין בנפח 2.0 ליטר (173 כ"ס) ב-UX200, והיברידי ב-UX250h שמשלב מנוע בנזין 2.0 ליטר (152 כ"ס) למנוע חשמלי (80 כ"ס) בהספק משולב של 184 כ"ס. שתי הגרסאות מוצעות בהנעה קדמית בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא מאובזר מאוד, יש לו תדמית טובה והוא זול מהמתחרים הישירים. התמורה טובה. |
שם גרסה: | 250h, היברידי, לקשרי |
מחיר: | 228,000 שקל |
שנת מודל: | 2019 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,987 סמ"ק |
הספק מירבי: | 152 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 19.4 קג"מ ב- 4,400-5,200 סל"ד |
הספק משולב: | 184 כ"ס |
הספק הנעה חשמלית קדמית: | 80 כ"ס |
מומנט הנעה חשמלית קדמית: | 20.6 קג"מ |
מהירות מירבית: | 177 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.5 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 8 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 449.5 ס"מ |
רוחב: | 184.0 ס"מ |
גובה: | 154.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 264.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,540 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/50/18 |
נפח תא מטען: | 438 ליטרים |
מולטימדיה: מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ', חיבור USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה או ממשטח מגע ליד ידית ההילוכים, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מסך צבעוני בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, כניסה והתנעה ללא מפתח, העברת הילוכים מגלגל ההגה, חיישני חניה היקפיים, חיישני גשם, חיישני תאורה. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטייה מנתיב, סיוע אקטיבי בהיגוי, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורת גבוהים לאורות "רגילים"), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"לקסוס UX"