+ עיצוב וסגנון
+ איכות גימור
+ מאובזרת היטב
+ צריכת דלק שפויה
+ עיצוב וסגנון
+ איכות גימור
+ מאובזרת היטב
+ צריכת דלק שפויה
- מכוניות נמוכות 'רגילות' כבר לא באופנה
עיצוב ותדמית: |
|
||
סטיישן זוהה בעבר עם מכוניות של מתנחלים. זה כבר לא נכון. ראו את הכמויות של פורד פוקוס טורר ושל יונדאי i30CW. אבל הסטיישן לא נעצר במשפחתיות ויש כמה מכוניות 'מנהלים' סטיישן. מאזדה6 וואגון היא אחת מהן והעיצוב שלה, מקרוב וגם מרחוק, מאוד מוצא חן בעיני. מתיחת הפנים של 2014 כוללת ליטוש נוסף של הגריל, עם גימור חדש, כך שמקבלים מראה כללי טיפה יותר מחודד עבור חדי הבחנה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים כיול המתלים רוכך קלות, ותא הנוסעים עוצב מחדש עם מסך מולטימדיה בולט ודומיננטי יותר בגודל 7 אינץ'. מאזדה6 וואגון מציעה נוחות נסיעה טובה. מאזדה6 החדשה היא מכונית הרבה יותר נעימה ו"אירופאית" מהדגם שהחליפה. המנוע שקט, רעשי הרוח מינימליים ואל המרכב חודר רק מעט רעש צמיגים. מאזדה 6 וואגון קצרה בכ-8 ס"מ בהשוואה למאזדה6 סדאן. האמת, לא תרגישו את זה במרחב הפנים ואין חשש שהברכיים שלכם יתנגשו מחוסר מקום בדשבורד או במושב שלפניכם. מה שכן, תא המטען הוא פחות גדול ממה שמצפים לקבל ברכב כזה. תא המטען הוא בנפח של 451 ליטרים – בסך הכל 13 ליטרים יותר מתא המטען הנפרד של מאזדה6 סדאן. יש לכך שתי סיבות עיקריות: א. המרכב המקוצר ושיקולי עיצוב הקטינו את תא המטען. ב. מדידת הנפח היא לא עד גובה התקרה. מצד שני ניתן לקפל את המושב האחורי ולקפוץ בבת אחת לנפח של כמעט 1,600 ליטרים. המכונית מאובזרת היטב: בקרת שיוט, מראה נגד סינוור, התנעה ללא מפתח, מערכת קול משובחת וזו רק רשימה חלקית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע של מאזדה6 וואגון זהה לסדאן: בנזין, 2.0 ליטרים, 165 כ"ס, מסדרת ה"סקיי אקטיב" שהופיעה לראשונה במאזדה CX5. המנוע הזה מספק ביצועים טובים לצד צריכת דלק שפויה. המכונית מצוידת במנגנון "עצור וסע" שמכבה את המנוע בעצירות ומניע אותו שוב מיד כשעוזבים את דוושת הבלם. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מאזדה6 וואגון תיתן לכם הרבה אוטו והרבה אבזור בתמורה לכסף שלכם. |
את רוצה ג'יפון גבוה ואופנתי, נניח קיה ספורטאז'. אתה נדלקת דווקא על מאזדה6 וואגון (סטיישן). את אומרת ש'ג'יפ, זה הרבה יותר שווה ואין מה לדבר בכלל'. אתה אומר שהמאזדה6 וואגון היא מכונית נוחה יותר, נעימה יותר, מאובזרת יותר וגם מהנה יותר לנהיגה. מי צודק? שניכם אבל אתה כנראה יותר. ובקיצור, אם חשוב לכם עידון, נוחות והתנהגות כביש אז יש למאזדה 6 וואגון הרבה מה להציע. היא לא גבוהה ואולי קצת פחות אופנתית אבל היא בהחלט מרווחת ותא המטען הסטיישני שלה הוא שימושי להפליא.
שם גרסה: | Luxury 2.0 |
מחיר: | 168,000 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 21.4 קג"מ ב- 4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 206 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 16.66 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 480.5 ס"מ |
רוחב: | 184.0 ס"מ |
גובה: | 148.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 275.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,478 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/55/17 |
נפח תא מטען: | 451 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,593 ליטרים |
בטיחות: מערכת בלימה חכמה בעיר, מערכת התרעה על סטייה מהנתיב, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת "עצור וסע" מולטימדיה: מערכת מולטימדיה צבעונית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו- AUX, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מערכת התנעה חכמה, מחשב דרך, בקרת אקלים, בקרת שיוט, משוטים להעברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה, תצוגה עילית לפרמטרים כמו מהירות והתראת סטיה מנתיב מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי קסנון קדמיים, פנסי ערפל, חישוקים קלים 17 אינץ', תאורה מסתגלת העוקבת אחרי כיוון הנסיעה, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות מובנה . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"מאזדה 6 וואגון סטיישן"